انواع پرده زبرا, پرده زبرا, پرده های زبرا, پروژه ها

پروژه پرده زبرا پلیسه

پروژه پرده زبرا پلیسه

پروژه پرده زبرا پلیسه

پروژه پرده زبرا پلیسه توسط تیم پرده متین اجرا شده است و از ویژگی های این پرده می توان به طرح مدرن و رنگ بسیار جذابش اشاره کرد.

پرده زبرا پلیسه از پرطرفدارترین پرده های فانتزی است که محبوبیت بسیار زیادی پیده کرده است. این نوع پرده از ترکیب پرده شید رول و پرده کرکره ساخته شده و می تواند از ورود نور به داخل محیط به شکل فوق حرفه ای جلوگیری کند و امکان ورود نور به داخل را نمی دهد.

اگر می خواهید جایگزینی برای پرده های قدیمی خود انتخاب کنید پرده زبرا پلیسه می تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد. در طراحی و ساخت این نوع پرده زبرا دقت و ظرافت بسیار زیادی به کار رفته است تا شما بتوانید از دیدن آن روی پنجره ی منزلتان لذت ببرید.

اگر هم می خواهید اتاق مدیریت یا اتاق جلسات و .. را از دید همسایگان و ساختمان های روبرو پنهان کنید لازمه اش نصب پرده زبرا پلیسه است. با این نوع پرده های زبرا می تواند فضا را بسیار جذاب و مدرن کنید.

از سری مزایای دیگر پرده زبرا پلیسه می توان به کیفیت عالی و دوام بالای آن اشاره کرد. همچنین قیمت پرده زبرا در این نوع بسیار مقرون بصرفه است و به همین سبب به یکی از انواع پرده برقی پر فروش تبدیل شده است که می تواند محیط را به حالت کلاسیک در عین حال مدرن تبدیل کند.

در آخر هم می توانید جهت سفارش انواع پرده هوشمند در مدل های متنوع و طرح های منحصربفرد از پرده سرا متین دیدن کنید تا بتوانید بهترین نوع پرده های برقی را از ما تهیه و سفارش دهید. برای سفارش پرده های زبرا لازم نیست راه دوری بروید همین جا به صورت آنلاین خرید پرده را انجام دهید. در ادامه ویدیویی از باز و بسته شدن پرده زبرا پلیسه مشاهده میکنیم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *