پرده اتوماتیک, پرده برقی, خرید پرده, مقالات

پرده برقی اتوماتیک

پرده برقی اتوماتیک

پرده برقی اتوماتیک

پرده برقی اتوماتیک با استفاده از سیستم خانه هوشمند می توان براحتی انواع مدل های پرده برقی ، پرده کرکره ای را براحتی و با روش های مختلف کنترل نمود. شما با این سیستم می توانید با بهره گیری از کلیدهای اتوماتیک و صفحه نمایش لمسی در قالب های دستوری مختلف همچون دستور اتوماتیک مستقیم، سناریو و یا حتی با گوشی هوشمند و وب از راه دور نیز آنها را کنترل نمایید. در سیستم هوشمند پرده برقی می تواند در صورت نیاز کاربر بصورت اتوماتیک در زمان های مختلف و یا تحت عواملی همچون تمایز شدت نور داخل و خارج ساختمان و یا شدت گرمای محیط باز و بسته شوند بدون آنکه نیاز به صرف وقت و انرژی خاصی جهت مدیریت وضعیت پرده ها باشد.

پرده اتوماتیک قابل استفاده در خانه هوشمند شامل:

1- پرده های اتوماتیک رول
2- پرده شید
3- پرده های اتوماتیک  سایه روشن

جهت سفارش هر مدل پرده برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با پرده سرا متین در ارتباط باشید و برای خرید آنلاین پرده هر موقعی که خواستید اقدام کنید. خرید اینترنتی پرده به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با خیال راحت هر لحظه ای که خواستید پرده هوشمند مورد نظرتان را در نوعی که خواستید انتخاب کنید.

دلایل محبوبیت پرده برقی اتوماتیک چیست ؟

از دلایل محبوبیت پرده برقی اتوماتیک می توان به کاربری راحتی که دارد اشاره کرد چراکه با استفاده از یک ریموت یا سیستم هوشمند منزلتان به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.

ار جمله دیگر دلایل محبوبیت پرده اتوماتیک می توان به مدل های متنوع آن اشاره کرد ،چراکه هر مدلی بخواهید را می توانید برای پرده آشپزخانه و نقاط دیگر منزلتان نصب و راه اندازی کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قسمتی از منزلتان پرده ای نصب شده باشد و به راحتی نتوانید آن را باز و بسته نمایید در این صورت باید کلی سختی بکشید تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید در این صورت پرده اتوماتیک محبوبیت خودش را نشان خواهد داد.

با خرید آنلاین پرده برقی به راحتی می توانید از وجود آن بهره مند شده و خودتان به دلایل دیگر محبوبیت آن پی ببرید و از انتخاب این مدل پرده بهره مند شوید.

مطالب پیشنهادی :

دلایل اهمیت خرید پرده شید

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

انواع مختلف پرده اتوماتیک را می شناسید!

پرده اتوماتیک انواع مختلفی دارد که بستگی به نیازتان می تواند هر کدام که مد نظرتان بود را می توانید انتخاب کنید و آن را پرده سرا متین سفارش دهید. هر کدام از پرده های برقی که در ادامه برای شما ذکر میکنیم در مدل های متنوع در فروشگاه آنلاین پرده متین می توانید مشاهده کنید.

اولین نوع پرده اتوماتیک : پرده زبرا

پرده زبرا با توجه به ظاهر بسیار جذابی که دارد باعث می شود تا دکوراسیون منزل یا محل کار شما به طرز شگفت انگیزی زیبا و بسیار جذاب دیده شود همانطو در ادامه تصویری از این پرده هوشمند جذاب مشاهده می کنید پارچه ی آن از یک ردیف تور و یک ردیف پارچه به هر رنگی که بخواهید تشکیل شده است. پرده های زبرا با توجه به نوع سلیقه ی شما در هر رنگ و طرحی قابل تولید و ارائه است.

از انواع پرده زبرا هم می توان به پرده های زبرا با تیغه های فلزی و چوبی اشاره کرد. البته باز هم به سلیقه ی شما بستگی دارد که کدام یک را انتخاب نمایید و برای پنجره های منزلتان نصب و اجرا کنید.

دومین نوع پرده اتوماتیک : پرده کرکره ای

پرده کرکره بعد از پرده زبرا یکی از محبوبترین پرده هاست و یک موردی که آن را محبوب کرده است و باعث شده جذابیت خاصی داشته باشد ساختار بسیار شیک و ساده ی آن است که تیغه های آن روی سیم هایی آویزان شده و باعث می شود تا باز و بسته کردن آن بسیار راحت و بدون ایجاد سر و صدایی انجام شود.

اگر می خواهید به راحتی تنظیم نور منزل یا محل کارتان را خودتان انجام دهید لازمه اش خرید آنلاین پرده کرکره ای است با استفاده از ریموت و با فشردن یک کلید به راحتی می توانید آن را در حالتی قرار دهید که نور تنظیم شود.

همچنین اگر در نظر دارید پرده آشپزخانه را عوض کنید این مدل پرده برقی می تواند به یک گزینه ی مناسبی تبدیل شود و اینکه امکان کنترل نور هم در این نوع پرده فراهم می شود و هیچ انرژی برای باز و بسته کردن پرده تلف نمی شود. در ادامه محصولات پرده سرا متین را در این مدل مشاهده میکنیم.

دومین نوع پرده برقی اتوماتیک : پرده شید

پرده شید همانطور که از اسمش مشخص است برای ایجاد کردن سایه استفاده می شود. پارچه ای که برای پرده شید برقی استفاده می شود جنسش به گونه است که فضا را به طور کامل تاریک نمی کند.

قیمت پرده شید نسبت به دیگر انواع پرده هوشمند بسیار مناسب است و باعث می شود تا با هر بودجه ای که دارید هر مدلی را خواستید انتخاب و از پرده سرا متین تهیه کنید. رنگ ها و طرح های متنوع این مدل پرده برقی باعث می شود تا شما بتوانید هر نوعی را خواستید انتخاب کرده و برای منزلتان نصب و راه اندازی کنید.

اگر به دنبال خرید پرده شید با قیمت مقرون بصرفه و بهترین پارچه هستید پیشنهاد ما به شما این نوع پرده اتوماتیک است. پارچه پرده برقی شید سبک بسیار متفاوتی دارد و باعث می شود تا یک پوشش عالی برای تزئین پنجره های شما محسوب می شود.

برای مشاهده ی محصولات پرده شید با مدل های متنوع به فروشگاه اینترنتی پرده متین مراجعه کنید با کلیک بر روی دکمه ی زیر هر مدلی را خواستید مشاهده و انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه :

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون

درک اهمیت خرید پرده زبرا

خرید آنلاین پرده برقی از پرده سرا متین

برای خرید پرده برقی با بهترین کیفیت و مواد اولیه مناسب می توانید از محصولات پرده سرا متین دیدن کنید. محصولات ما تنوع بسیار بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد هر کدام از طرح هایی که خواستید را انتخاب کنید در هر اندازه و هر طرحی آن را سفارش دهید.

با سفارش آنلاین پرده این امکان برای شما فراهم می شود که در هر ساعت و هر زمانی که بخواهید محصولات پرده فروشی متین را مشاهده کرده و آن را سفارش دهید.

از دوخت تا نصب همراه شماییم. 

Related Posts

2 thoughts on “پرده برقی اتوماتیک

  1. صالحی گفت:

    میتونم همزمان با کلید لوستر لمسی پرده رو هم کنترل کنم این عالیه

  2. ثنا گفت:

    سلام من یه پرده اتوماتیک سفارش دادم جنس پارچه و کیفیتش عالیه خواستم تشکر کنم 💖✔👌

دیدگاهتان را بنویسید