بازار پرده, پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده چوبی, پرده سرا, پرده فروشی, پرده کرکره, پرده کرکره ای, پرده هوشمند, مقالات

مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی

مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی

مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی به عنوان آیتمی جذاب و کاربردی برای نصب روی پنجره های منازل مسکونی و ادارات موجب تغییرات در دکوراسیون ، افزایش زیبایی پنجره ها و .. می شود. خرید پرده چوبی نقطه عطفی در چیدمان فضای مورد نظر شما است. زیرا به تنهایی می توانند بار زیباسازی محیط را بر عهده بگیرد.

انتخاب یک پرده ایده آل برای پوشاندن پنجره ها کار سختی نیست و به کمی دقت در ایجاد هارمونی میان المان های موجود در محیط نیاز است. پایین بودن قیمت خرید پرده چوبی نسبت به دیگر هزینه های صنعت دکوراسیون نیز در این امر بی تاثیر نیست.

در مطلب پیش رو قصد داریم در رابطه با نکات مهمی که در زمان خرید پرده کرکره چوبی باید به آن توجه داشته باشید ، مفصل بحث می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

نکات مهم در زمان خرید پرده کرکره چوبی

خرید پرده ای که در عین داشتن ظاهری زیبا و جذاب، قادر به رفع نیازها و خواسته های شما نیز باشد، در عین سادگی نیازمند دقت بالا و تامل پیش از خرید است. اگر قصد خرید پرده کرکره چوبی دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا نکات زیر را به دقت مطالعه نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”بررسی نیازهای اولیه برای خرید پرده کرکره چوبی” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23ff6600″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]اولین قدم برای داشتن پرده ای زیبا، تشخیص دقیق و درست خواسته هایی است که از آن دارید. به طور مثال شما ممکن است از پرده زبرا برای حفاظت از حریم خصوصی خود استفاده کنید. در این حالت باید از پرده های ضخیم مانند پرده شید دابل ، پرده رومن که به خوبی تمام اطراف پنجره را پوشش می دهند ، استفاده کنید.

اما برخی اوقات افراد به پرده ای نیاز دارند که در عین زیبایی، امکان کنترل نور ورودی را هم داشته باشد. برای چنین مواقعی پرده های مدرن همچون پرده کرکره ، پرده های زبرا ، پرده شید و … مناسب هستند. پرده کرکره چوبی در کنار زیبایی می تواند دیگر نیازهای شما اعم از حفظ حریم خصوصی داخل ساختمان و قابلیت تنظیم میزان نور ورودی در طول روز را به بهترین نحو تامین نماید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید تفاوت نیاز ها در پنجره های مختلف است. به عبارت دیگر پرده ای که برای پنجره های اتاق خواب به کار گرفته می شود، هدفی متفاوت از پرده آشپزخانه و اتاق پذیرایی دارد.

اغلب افراد برای پذیرایی منزل خود از پرده های شکیل تر و نسبتا گران قیمت تر استفاده می کنند. نصب کرکره چوبی در پذیرایی می تواند ایده ای جذاب و قابل تامل باشد.

پرده های مورد استفاده در محیط های اداری و تجاری نیز با هدف های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابر این توصیه می شود ابتدا نیاز خود را از خرید پرده کرکره چوبی به خوبی شناسایی کنید و پس از آن به سراغ خرید بروید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11644″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”از فروشگاه ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1623048064365{background-image: url(https://pardematin.com/wp-content/uploads/2021/06/3-1.jpg?id=11640) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

ابزارهای مورد نیاز دوخت پرده رومن

فروش پرده برقی ارزان[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”انتخاب نحوه عملکرد پرده کرکره چوبی” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23ff6600″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]زمانی که قصد خرید کرکره چوبی پنجره را دارید، لازم است ابتدا مدل های مختلف این پرده ها را شناخته و با در نظر گرفتن نیاز خود از میان آن ها بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. برای درک بهتر این مطلب در ادامه مثالی بیان می کنیم.

تصور کنید شما در منزل خود فرزند کوچک دارید. حفظ امنیت فرزندتان مسئله مهم است و باید پیش از هر گونه خرید برای خانه ابتدا تمام جوانب آن را بسنجید تا خطری کودکتان را تهدید نکند.

اغلب مدل های پرده کرکره چوبی دارای زنجیر و یا نخی هستند که در اطراف پرده قرار دارد. این زنجیر جهت بالا و پایین بردن پرده و یا تنظیم فاصله میان پنل های آن مورد استفاده قرار می گیرد.

اما ممکن است کودک شما این زنجیر را وسیله بازی تصور کند که در چنین حالتی احتمال آسیب رساندن به او وجود دارد. در این مواقع توصیه ما خرید پرده برقی چوبی است تا دیگر شاهد مشکلات این چنینی نباشید.

مثال بالا تنها یکی از مواردی است که می تواند بر سبک عملکرد پرده کرکره چوبی مد نظر شما تاثیر گذار باشد. از این جهت باید به خوبی شرایط حاکم بر محیط را بررسی کنید و با توجه به آن بهترین و مناسب ترین مکانیزم عملکردی را برای پرده چوبی انتخاب کنید.[/vc_column_text][vc_btn title=”از پروژه های ما غافل نشوید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%25be%25d8%25b1%25d9%2588%25da%2598%25d9%2587-%25d9%2587%25d8%25a7%2F|title:%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20%D9%87%D8%A7|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”هماهنگی میان المان های خانه و پرده کرکره چوبی” font_container=”tag:h6|font_size:19|text_align:right|color:%23ff6600″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]در صنعت دکوراسیون پرده ها یکی از آیتم های اصلی در چیدمان فضا محسوب می شوند. بنابر این باید تناسب کافی میان پرده و دیگر اجزای موجود در محیط وجود داشته باشد تا انتخاب شما، تبدیل به انتخابی ایده آل گردد.

بدیهی است که پرده کرکره ای چوبی هم تنها به هدف زیبایی و یا سبک عملکرد مورد استفاده قرار نمی گیرد و لازم است با دیگر وسایل خانه هارمونی داشته باشد. در غیر این صورت پرده چوبی شما نمی تواند نقش خود را در ایجاد فضایی زیبا و دلنشین به درستی ایفا کند.

تصور کنید قصد خرید کرکره چوبی پذیرایی از بازار پرده را دارید. پرده شما می تواند رنگی خنثی داشته باشد تا دیگر المان های خانه جلوه نمایی کنند.

همچنین می توانید از پرده کرکره چوبی با طرح و رنگی خاص استفاده کنید که مرکز توجه دکوراسیون منزلتان محسوب شود. اما در هر دو حالت باید به قدر کافی هماهنگی میان سبک پرده و چیدمان فضای داخلی ساختمان وجود داشته باشد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11643″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”توجه به ابعاد پنجره در خرید پرده کرکره چوبی” font_container=”tag:h6|font_size:19|text_align:right|color:%23ff6600″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]پنجره ها در سایز ها و ابعاد مختلفی ساخته می شوند. از این رو نمی توان برای تمام آن ها یک نسخه پیچید و تنها یک مدل پرده را مناسب دانست.

به عبارت دیگر ممکن است پذیرایی شما دارای پنجره های متعدد با ابعاد کوچک و یا متوسط باشد. در این حالت خرید پرده کرکره چوبی انتخابی کاربردی و مناسب است.

اما زمانی که در پذیرایی پنجره ای بزرگ دارید، خرید کرکره چوبی انتخابی اشتباه خواهد بود. علت این امر وزن بالای پرده های چوبی است.

زمانی که شما برای پنجره ای بزرگ از چنین پرده ای استفاده کنید، وزن نهایی پرده سنگین خواهد بود و در کنار مشکلاتی نظیر جابجایی سخت آن، احتمال آسیب دیدن پرده هم وجود دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1623048064365{background-image: url(https://pardematin.com/wp-content/uploads/2021/06/3-1.jpg?id=11640) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

نحوه شستشو پرده زبرا

پرده زبرا برقی ارزان[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”سخن پایانی” font_container=”tag:p|font_size:19|text_align:right|color:%23ff6600″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]خرید یک پرده کرکره چوبی می تواند زیبایی بی نظیری به فضای شما ببخشد و حسی گرم در محیط جاری سازد. البته لازم است پیش از خرید پرده برقی به خوبی موارد بالا را بررسی کرده و با توجه به ویژگی های پنجره مورد نظر و انتظارات خود اقدام به خرید پرده چوبی نمایید.

پرده فروشی متین بورس کرکره چوبی در تهران است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه وب سایت از تمام مدل های پرده آن دیدن کنید.[/vc_column_text][vc_btn title=”از فروشگاه ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید