پرده های برقی

مزیت استفاده از پرده های برقی این است که میتوانید بدون نیاز به داشتن یک پرده جدید ، همان پرده های قدیمی را مدرن تر و کاربردی تر و به عنوان یک پرده برقی داشته باشید. طراحی بدون دوخت و بدون درز پرده های زبرا و شید یا رولی دلیل اصلی خرید آنها است. اما برای داشتن یک پرده هوشمند و مدرن نیازی به نیست حتما مدل پرده را عوض کنید.

این پرده ها با قابلیت اضافه شدن موتور برقی و کنترل خودکار، روی هر پنجره ای این تکنولوژی را در دسترس داشته باشید. چه پرده های شما مدرن باشند و چه کلاسیک، تفاوتی ندارد و کار گذاشتن موتور برقی برای آنها امکان پذیر است.

میتوانید با فشار دادن یک دکمه از راه دور کنترل کلیه وسیله های هوشمند را در دست بگیرید. زیبایی و استفاده آسان از این تکنولوژی خرید آنرا توجیه و استفاده از آن را راحت و مقرون به صرفه کرده است . پس میتوانید به آسانی آنرا به خانه خود اضافه کنید.

برقی کردن پرده ها یک راه حل عالی برای پنجره های بزرگ و خانه های وسیع است تا کنار زدن و بستن پرده ها آسان تر شود. این محصول برای انواع دفاتر کار، هتل ها، مدارس، سالن کنفرانس و اتاق های سینما و … قابل نصب و استفاده است. میتوانید این پرده ها را به طور جداگانه یا همزمان اداره کنید.

لازم است تا پیش از خرید پرده حتما نیاز خود را به این وسیله بشناسید و سپس اقدام به اندازه گیری و تعیین ابعاد پنجره بنمایید. طراحی و تولید پرده ها بر اساس ابعاد و اندازه پنجره امکان پذیر است و تنها نیاز به تعویض ریل پرده برقی برای استفاده از آن خواهید داشت.

انواع پرده برقی و مزایای آن 

پرده بالارو :

پرده شید به یک ریل متصل است و به وسیله نخ مخصوص پرده ها میتوان آنرا بالا و پایین کشید. اما معمولا در حرکت دادن این پرده ها، پارچه جمع میشود و و حتی امکان پارگی هم وجود دارد. تنها با نصب یک موتور برقی میتوانید پرده شید یا رول خود را به پرده برقی تبدیل نمایید. حالا کنترل و تنظیم آن به آسانی و با لمس دکمه از روی ریموت امکان پذیر خواهد بود.

پرده بازشو از وسط :

بیشتر خانه ها از پرده های قدیمی استفاده میشود که به دو طرف باز میشوند. معمولا این پرده ها دو لایه دارند و یک لایه تور در زیر و لایه تزئینی ضخیم تر از مخمل یا پراچه دیگر روی آن قرار داد. برای تاریک کردن اتاق معمولا نیاز است تا پرده ضخیم تر بسته شود. لایه رویی همیشه سنگین است و حرکت دادن آن دشوار می باشد. با نصب پرده هوشمند شما میتوانید بدون دخالت دست و تنها با ریموت آنرا باز کنید و نور را در هر زمان از نور داشته باشید.

پرده زبرا یا دوبل :

پرده زبرا دو رنگ هستند و بهترین گزینه برای تنظیم تاریکی و روشنایی در خانه می باشند. این پرده ها به ویژه برای آشپزخانه و اتاق خواب میتوانند کارکرد خیلی خوبی داشته باشند. اما همیشه برای تنظیم آنها دردسر داریم و باز و بستن آنها دشوار است. برای حل این مشکل بهترین راه برقی کردن آنها است تا از اره دور و به وسیله ریموت پرده های زبرا را باز و بست کنید.

ویژگی ها و امکانات پرده های برقی 

پرده های برقی با امکان کنترل از راه دور، فضای محل زندگی و کار شما را متمایز خواهند کرد. با داشتن این وسیله مدرن و زیبا به شیوه زندگی تان ارتقاء بخشیده میشود زیرا آنها در حرکت بسیار انعطاف پذیر خواهند بود.

پرده ها با کنترل از راه دور فضا را چشم گیر میکنند و برای هر خانه ای یک انتخاب جسورانه خواهند بود. این تکنولوژی با هر نوع پارچه و طراحی سازگار است. شما میتوانید از پرده های ساده تا سنگین و طرح دار را به یک پرده هوشمند تبدیل کنید. پس بدون توجه به نوع پرده میتوانید میتوانید لوکس بودن و راحتی را احساس نمایید.

حضور پرده های مدرن و برقی با امکان کنترل از راه دور مزایایی مانند محافظت از آفتاب، ایجاد حریم خصوصی فوری برای شما و کاهش نور آفتاب را دارند. علاوه بر این پارگی و ساییدگی را در این حالت شاهد نخواهید بود و ظاهر زیبایی پرده ها حفظ میشوند.

حرکت این پرده اتوماتیک کاملا بیصدا است و هیچ مزاحمتی را در زمان باز و بست کردن نمیتواند ایجاد کند. نصب آنها زمان زیادی از شما نخواهد گرفت تنها لازم است تا در زمان تهیه و خرید آن ریل مناسب را تهیه کنید و سپس میتوانید تا مدت ها از این محصول استفاده نمایید.

بهترین پرده برقی را از ما بخواهید !

اگر برای خانه هوشمند خود به دنبال پرده های برقی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و آنرا سفارش دهید. شرکت پرده متین با سابقه و مجرب در زمینه تولید پرده هوشمند این محصول مدرن آماده پذیرش و تحویل سفارشات شما می باشد. برای مشاهده ی محصولات به پرده سرا متین مراجعه کنید و از فروشگاه آنلاین پرده به صورت آنلاین خرید کنید.

برای خرید انواع پرده های برقی مثل : پرده زبرا ، پرده شید ، پرده رومن ، پرده کرکره و سایر پرده ها به هر شکل و طرحی که خواستید پرده فروشی متین اینجاست تا بهترین ها را به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید