راهنمای شستشو پرده در مدل های مختلف

راهنمای شستشو پرده به شما کمک می کند تا بتوانید از پرده برقی مورد نظرتان در مدت طولانی بدون ایجاد پوسیدگی ، پارگی استفاده نمایید. به عنوان مثال پارچه هایی که برای پرده شید استفاده می کنند از یک لایه از جنس آهار که مواد پی وی سی در آن استفاده شده به کار می برند تا پارچه در حالت صاف بماند و هیچگونه لکه گرد و خاکی در آن نفوذ نکند.

اگر شسشتوی پرده را به صورت اصولی با روش مناسبی انجام دهید صد در صد نه دفرمه می شود نه اینکه خراب یا پوسیده می شود پس سعیتان بر این باشد که حتما شستشوی پرده را به صورت اصولی انجام دهید تا پرده برقی را مثل روز اولش داشته باشید.

اگر هم دسته گل به آب دادید و پرده برقی را خراب کردید نگران نباشید می توانید از پرده سرا متین یک مدل جدیدتر انتخاب کنید و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. خرید آنلاین پرده کار همه ی ما را راحت کرده است چراکه نیازی نیست زمان خود را هدر بدهیم تا دور تا دور بازار را بگردیم و اینکه درصد دچار شدن به بیماری کرونا کمتر می شود.

روش اول

اولین روشی که برای شستشوی پرده برقی استفاده می شود استفاده از دستگاه بخارشو ، شامپو فرش و دستمال مرطوب است. که با این روش به راحتی می توانید بدون جداسازی پرده از میله آن را به همان صورت ایستاده تمیز کنید و گرد و غبار روی آن را به طور کامل از بین ببرید.

با استفاده از این روش هیچ صدمه ای به پرده هوشمند وارد نمی شود و رنگ پرده باز می شود ، اگر این کار را به صورت مداوم هر ماه یک بار انجام دهید این تضمین را میکنیم که پرده ی شما در مدت زمان طولانی تری عمر می کند و سالم می ماند.

روش دوم

در روش دوم شستشوی پرده برقی بهتر است هر 6 ماه یکبار پرده را از ریل یا همان میل پرده خارج کرده با استفاده از مواد شوینده بدون آنزیم داخل آب ولرم با دست یا اسفنج نرم آن را خیلی آرام بشویید.

اگر می خواهید از این روش استفاده کنید با آرامش این کار را انجام دهید اگر با فرچه ی خیلی سفت به جان پرده بیفتید تار و پود پرده از بین می رود و بعد از مدت باید شاهد پاره شدن و پوسیده شدن پرده باشید.

برای آب کشی هم باید فشار آب خیلی کم باشد و در مکانی از منزل آن را برای خشک شدن آویزان کنید و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود اگر از این روش برای خشک کردن پرده استفاده کنید دیگر لازم نیست از اتو بخار برای خشک کردن آن استفاده کنید.هر سوال یا ابهامی که در زمینه ی شستشو و نگهداری از پرده برقی های مختلف داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید