انواع پرده زبرا, پرده آشپزخانه, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده های زبرا, مقالات

آیا پرده زبرا مناسب پنجره آشپزخانه است؟

پرده زبرا یک انتخاب مناسب

پرده زبرا بهترین انتخاب برای پنجره آشپزخانه

پرده زبرا را اغلب افراد به عنوان پرده آشپزخانه می شناسند. محیط آشپزخانه ها اغلب فضایی کوچکتر از دیگر بخش های منازل دارد و به همین دلیل باید از پرده های شلوغ در این فضا دوری نمود.

پرده های زبرا این قابلیت را دارند که توسط زنجیر کناری به سمت بالا یا پایین حرکت کنند و انتخابی ایده آل برای فضاهای نسبتا کوچکتر هستند.

هدف ما در مقاله پیش رو بررسی بهترین و مناسب ترین مدل پرده زبرا برای نصب در پنجره های آشپزخانه می باشد. اگر شما هم به تازگی در پی خرید پرده آشپزخانه هستید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما هم راه شوید.

ویژگی های یک پرده آشپزخانه مناسب چیست؟

آشپزخانه قلب یک خانه است و خانم ها بیشترین زمان خود را در طول شبانه روز در این محیط می گذرانند. از این رو ایجاد فضایی دلنشین، گرم، زیبا و در عین حال کاربردی یک امر الزامی در زمان طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها است.

اگر آشپزخانه منزلتان دارای پنجره است، شما یک فرد خوشبخت هستید. با انتخاب یک پرده های زبرا مناسب و زیبا این خوشبختی را برای خود حفظ کنید. پرده آشپزخانه باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد.

به طور مثال این پرده بهتر است از پارچه های سبک وزن دوخته شده باشد تا احساس دلگیری در فضا به وجود نیاورد. همچنین بهتر از مدل هایی استفاده کنید که در طول روز امکان استفاده از نور گرما بخش خورشید را داشته باشید.

در واقع برای داشتن یک پرده جدید مناسب در آشپزخانه باید ابتدا میزان نور موجود در محیط و پس از آن حجم فضایی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما خرید پرده زبرا است. این مدل پرده ها طوری طراحی شده اند که شما می توانید در هر زمان از روز نور ورودی به درون آشپزخانه را تحت کنترل خود داشته باشید. با فرا رسیدن شب نیز امکان حفظ حریم خصوصی به راحتی در اختیارتان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی:

مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی

دلیل وجود پرده برقی چیست؟

پرده زبرا مناسب آشپزخانه چیست؟

– یکی از مشکلات اصلی در ساختمان های امروزی کمبود فضا است. از این رو افراد در پی این هستند که از وسایلی خریداری کنند که کمترین فضا را اشغال می کنند.

پرده های زبرا دارای مکانیزم حرکتی بالا و پایین است و فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل انتخابی مناسب و کاربردی برای آشپزخانه ها است.

– پنجره های کوچک نیز یکی دیگر از چالش هایی است که افراد در ساختمان های امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند. این پنجره ها سبب ورود نور کم به درون فضا می شود.

حال تصور کنید از پرده ای استفاده کنید که همین نور اندک هم نتواند از آن عبور کند. فضایی دلگیر و کم نور در انتظارتان خواهد بود.

پرده عمودی زبرا این مشکل را رفع کرده است زیرا به کمک آن می تواند در طول روز به نور خورشید اجازه عبور به درون منزل را بدهید. ضمن این که میزان این نور را هم می توانید تحت کنترل خود داشته باشید.

– شستشوی مداوم پرده آشپزخانه یکی دیگر از مسائلی است که باید آن را مهم دانست. پرده زبرا به گونه ای طراحی شده است که به آسانی می توانید آن را شسته و آلودگی ها و چربی ها را از آن بزدائید.

در همین رابطه بخوانید:

خرید پرده برقی باکیفیت

اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی

چند پیشنهاد کاربردی برای انتخاب پرده زبرا آشپزخانه

پرده زبرا دارای مدل ها و طرح های مختلفی است و تنوع آن در بازار پرده بسیار بالا است. بنا بر این برای خرید پرده آشپزخانه لازم است توصیه های زیر را در نظر داشته باشید تا پرده ای ایده آل و زیبا نصیبتان گردد.

– دیوارهای آشپزخانه شما از چه متریالی ساخته شده است؟ کاشی یا سرامیک؟ آیا این دیوار ها طرحی ساده دارند؟ یا از کاشی های گل دار و نقش دار در تزئین آن ها استفاده شده است؟

به یاد داشته باشید بهترین طرح پرده زبرا برای آشپزخانه ای با دیوار های نقش و نگار دار، پارچه ای ساده و تک رنگ است. اما در صورتی که دیوار ها ساده هستند دست شما در انتخاب پرده باز است و می توانید از مدل های طرح دار هم بهره ببرید.

پرده زبرا به دلیل قابلیت بالا رونده خود، فضای کمی از محیط را اشغال می کند. در نتیجه آشپزخانه ای دلباز و زیبا خواهید داشت.

– آشپزخانه به عنوان فضایی که در آن غذا می پزند، همواره در معرض چرب شدن است. از این رو تمام سطوح آن در طی زمان کثیف می شوند و باید در فواصل زمانی مشخص آن ها را چربی زدایی کرد.

پرده زبرا نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنا بر این باید مدلی را انتخاب کنید که امکان شستشو مداوم آن برایتان فراهم باشد.

– استفاده از پرده برقی تور برای آشپزخانه انتخابی مناسب نیست. زیرا در این پرده ها نمی توان میزان نور ورودی را تحت کنترل در آورد و باید از آستر برای آن کمک گرفت. باز و بسته کردن مداوم آستر در طول شبانه روز باعث کاهش طول عمر پرده آشپزخانه خواهد شد. پرده زبرا بهترین انتخاب برای چنین فضاهایی است.

– هنگام انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه، رنگ آمیزی وسایل موجود در محیط را در نظر بگیرید و بکوشید پارچه ای خریداری کنید که از توازن و هماهنگی با رنگ های موجود در فضا برخوردار باشد.

بهتر از رنگ های جیغ و اصطلاحا زننده دوری کنید زیرا ممکن است در طولانی مدت موجب خستگی شما شود. در مقابل رنگ های بسیار کم رنگ هم موجب ایجاد محیطی بی روح و کسل کننده می گردد و استفاده از آن ها هم انتخاب جالبی نخواهد بود.

سخن پایانی

آشپزخانه یکی از بخش های اصلی منازل مسکونی است اما متاسفانه اغلب افراد از چیدمان صحیح آن غافل می شوند. این امر باعث خستگی روح و آزردگی در طول زمان می شود. انتخاب پرده زبرا مناسب به عنوان یکی از آیتم های اصلی و تاثیر گذار در دکوراسیون می تواند روح و تازگی را در محیط آشپزخانه بدمد.

مجموعه پرده متین در طول سال های فعالیت خود انواع طرح ها و مدل های پرده زبرا اعم از پرده برقی زبرا و دستی را به مرحله اجرا در آورده است. جهت مشاهده این مدل ها می توانید به فروشگاه وب سایت پرده متین مراجعه کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *