پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پرده هوشمند, پروژه ها

اجرای پرده شید برقی در نیاوران

اجرای پرده شید برقی در نیاوران

اجرای پرده شید برقی در نیاوران

اجرای پرده شید برقی در نیاوران در تعداد 2 عدد در منزل آقای نصیرزاده توسط تیم پرده متین اجرا شده است. که می توانید در ادامه ویدیوی باز و بسته شدن آن را مشاهده کنید.

پرده شید برقی با توجه به ظاهر بسیار متفاوت و جذابی که دارد می تواند به بهترین شکل ممکن محیط را از ورود نور حفظ کند و اینکه ظاهر مدرن را به دکوراسیون منزل و پنجره های شما بدهد. پرده شید اکثراً برای اتاق پذیرایی نصب می شود چراکه هدف بیشتر مشتریان جلوگیری از ورود نور و صرفه جویی در انرژی است.

پرده شید در رنگ بسیار جذاب که با محیط هم هارمونی جذابی ایجاد کرده توسط تیم حرفه ای پرده سرا متین اجرا شده و بعد از امتحان کردن درست باز و بسته شدنش به مشتری تحویل داده شده است.

اگر هم دلتان خواست روی پرده برقی مورد نظرتان طرحی متفاوت به چاپ برسانید پرده شید چاپی گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود چراکه از طرح های موجود در پرده فروشی متین می توانید استفاده کنید هم اینکه خودتان طرح مورد نظرتان را ارسال کنید تا ما بر روی پارچه ی پرده چاپ کنیم.

با مشاهده ی ویدیوی زیر شما متوجه این موضوع خواهید شد که وقتی پرده شید بسته می شود به طور کامل محیط را از ورود نور حفظ می کند و اینکه هیچ اثری از نور خورشید در داخل محیط شما نمیبینید. همچنین امکان اینکه حریم شخصیتان را از دید همسایه ها حفظ کنید هم می تواند از عوامل اساسی باشد که بیشتر مشتریان ما اقدام به خرید پرده شید می کنند.

قیمت پرده شید نسبت به دیگر پرده های برقی ارزان تر است و میتوان گفت که برای کسانی که بودجه ی کمی در نظر گرفته اند می تواند بسیار مناسب باشد. ویدیوی زیر را حتما مشاهده کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *