راهنمای اندازه گیری پرده

با مشاهده ی راهنمای اندازه گیری پرده شما می توانید به راحتی این مرحله از سفارش پرده را خودتان انجام دهید البته می توانید از مشاوران پرده برقی متین کمک بگیرید یا اینکه درخواست کنید این کار را برای شما انجام دهند.

با اندازه گیری اصولی پرده خیالتان راحت است وقتی نصب پرده برقی انجام می شود مطابق میلتان است و کاملا پنجره پوشانده خواهد شد همچنین از اینکه دکوراسیون محل کار و منزل شما را جذاب کرده است لذت خواهید برد.

در حالت عادی به دو صورت می توانید اندازه گیری و نصب پرده هوشمند را انجام دهید که شامل موارد زیر می شود که هر کدام را به صورت جداگانه برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

 

1) روکار که بیرون قاب پنجره نصب می شود.

 

1) توکار که در داخل قاب پنجره نصب می شود.

 

راهنمایی اندازه گیری پرده برقی توکار

نحوه اندازه گیری عرض پرده :

فرقی نمی کند که پرده آشپزخانه باشد یا پرده اتاق خواب یا … برای اندازه گیری عرض پرده توکاراول از همه باید عرض وسط ، پایین قاب پنجره را اندازه گیری کنید و آن را یادداشت کنید پس از آن یک سانت از کمترین اندازه ای که گرفتید کم کنید ( این کار موجب می شود پرده در قاب پنجره بهتر جا بگیرد) نتیجه ی بدست آمده می شود عرض پرده ی شما که در هنگام سفارش آنلاین پرده مورد نظرتان باید درج کنید.

نحوه اندازه گیری ارتفاع پرده :

برای اندازه گیری ارتفاع پرده باید سه نقطه وسط ، راست ، چپ پنجره را اندازه بگیرید و سپس اندازه ای که بیشتر از همه هست را به عنوان ارتفاع پرده انتخاب کنید و آن را یادداشت کنید.

این نکته را هم فراموش نکنید که اگر میخواهید پرده در داخل قاب پنجره باشد باید مقدار بازشو پنجره را هم در نظر بگیرید چراکه پرده ممکن است مانع باز و بسته کردن پنجره شود.

راهنمایی اندازه گیری پرده برقی روکار

نحوه اندازه گیری ارتفاع پرده : برای بدست آوردن ارتفاع پرده برقی در این روش باید مثل کاری که در اندازه گیری عرض پنجره برای پرده ی توکار انجام دادید را انجام دهید اما در مورد قبلی شما باید یک سانت کم می کردید اما اینجا باید به اندازه ی 10 سانت اضافه کنید.

در نهایت می توانید با انتخاب ارتفاع مناسب پرده روکار مناسب را از پرده سرا متین سفارش دهید. اگر هم مشکلی در این زمینه داشتید مشاوران پرده متین شما را راهنمایی خواهند کرد.نحوه اندازه گیری عرض پرده : برای اندازه گیری عرض پرده در نصب روکار باید اندازه ای که از عرض پنجره بدست می آورید را با اندازه ی دلخواهتان جمع کنید و عدد بدست آمده را در هنگام سفارش از پرده فروشی متین انتخاب کنید.

بهترین کار این است که اندازه ای که از عرض پنجره بدست آورده اید را از 10 سانتی به بالا جمع کنید تا بتوانید بهترین اندازه را برای پرده ی مورد نظرتان در نظر بگیرید.

1 thoughts on “راهنمای اندازه گیری پرده

  1. محمد رضا بخشنده گفت:

    بسیار عالی و متنوع هست

دیدگاهتان را بنویسید