پرده, پرده برقی, پرده چوبی, فنی پرده برقی, مقالات

پرده برقی ونیزی

پرده برقی ونیزی

پرده برقی ونیزی

در تولید پرده برقی ونیزی از تیغه های آلومینیومی و یا چوبی استفاده می شود. این تیغه ها در پرده برقی ونیزی به صورت افقی و یا عمودی به یکدیگر متصل می شوند. در گذشته های نه چندان دور نمونه های قدیمی و دستی از این مدل پرده برقی به خصوص در ادارات بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. پرده عمودی برقی ونیزی در واقع نمونه امروزی همان پرده ها می باشد و برای مکان های رسمی و اداری بسیار مناسب است.

پرده برقی ونیزی به صورت پله ای باز و بسته می شود و با به کار بردن موتور پرده برقی اتوماتیک این عمل به صورت خودکار نیز قابل اجراست. موتور به کار رفته و مناسب برای پرده برقی ونیزی موتور تیوبلار است که بسته به اندازه پرده برقی در توان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با کارکرد موتور پرده برقی ونیزی به صورت پله ای جمع شده و در باگت مخصوص تعبیه شده قرار می گیرد.

قطعات پرده برقی ونیزی عبارتند از: موتور تیوبلار، براکت موتور، آداپتور، باگت چند ضلعی و باگت پایین، تیغه های پرده برقی، نخ جمع کن، براکت دیواری و براکت هرزگرد، کیس بیرونی، کرون و ریموت کنترل

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

مدرن ترین پرده شید 2021

استفاده از پرده زبرا در منازل امروزی

مزایای خرید پرده چوبی ونیزی

پرده چوبی با توجه به ظاهر کلاسیکی که دارد از محبوب ترین نوع پرده برای اداره ها و خانه ها محسوب می شود و می تواند تنوع بسیار زیادی را در محیط ایجاد کند.

از دیگر موارد مزایای خرید پرده چوبی برقراری هارمونی بسیار جذاب با دکوراسیون روستیک منزلتان خواهد بود یعنی مجبور نیستید حتما از پرده های معمولی استفاده کنید با انتخاب این نوع پرده برقی هارمونی رنگی و دکوراسیون جذابی ایجاد می کنید.

همچنین نصب آسان پرده چوبی و اینکه قادر به کنترل نور و ایجاد سایه روشن است را نمی توان جزئی از مزایای آن حساب نکرد بلکه برای شرکت ها و اماکن اداری و منزل به خصوص پرده آشپزخانه می توانید استفاده کنید هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

پرده چوبی دارای تیغه های چوب طبیعی هستند و دارای طرح ها ، رنگ های متنوعی هستند که امکان خرید آنلاین از پرده فروشی متین وجود دارد کافیست طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید ابعاد مورد نظرتان را وارد کنید سپس سفارش خود را ثبت کنید.

راه های مختلف کنترل پرده چوبی ونیزی

برای کنترل پرده برقی چوبی چند راه وجود دارد که بستگی به سلیقه تان دارد کدام یکی از آن ها را انتخاب کنید تا به کارتان بیاید و بتوانید به راحتی باز و بسته کردن پرده هوشمند چوبی را انجام دهید.

راه های مختلف کنترل پرده هوشمند چوبی شامل موارد زیر می شود :

1) کنترل با استفاده از ریموت :

اولین راه که بیشتر افراد این نوع را انتخاب می کنند کنترل پرده برقی با استفاده از ریموت است با فشردن یک کلید روی ریموت آن را باز و بسته نمایید. در زمان قطعی برق هم کافیست آویز کنار پرده چوبی را بکشید تا بتوانید پرده را کنترل نمایید.

2) کنترل پرده برقی با استفاده سیستم هوشمند منزل :

اگر منزل شما هوشمند سازی شده است باید به شما این آگاهی را بدهیم که می توانید آن را به سیستم هوشمند منزلتان وصل کنید برنامه ای که مطابق با نیازتان هست را بدهید تا طبق همان برنامه باز و بسته شود.

در بالا به دو نوع از راه های کنترل پرده چوبی اشاره کردیم که می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و در حین سفارش آنها را به پرده سرا متین اعلام کنید تا آن ها در حین نصب مراحل تتنظیم پرده هوشمند را انجام دهند.

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید : 

پرده کرکره و مزایای استفاده از آن

پرده فروشی آنلاین

خرید پرده چوبی ونیزی با کیفیت مرغوب 

جهت خرید اینترنتی پرده چوبی با کیفیت و قیمت مناسب پرده فروشی متین را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین خرید را در این زمینه داشته باشید پرده متین به منظور رضایت شما مشتریان عزیز در حین تولید و ارائه محصولات پرده چوبی از قطعات و تیغه های چوبی با کیفیت استفاده می کند تا بتواند عمر طولانی تری داشته باشد.

با خرید آنلاین پرده چوبی کار خودتان هم راحت می شود چراکه نیازی نیست چند ساعت از وقتتان را برای گشتن در بازارهای شلوغ در این وضعیت فعلی کرونا هدر دهید. اگر قصد دارید در حین خرید پرده برقی در انواع مختلف و مدل های متنوع راحت باشید به شما پیشنهاد می کنیم حتما خرید اینترنتی پرده را تجربه کنید.

برای خرید انواع پرده کرکره ای ، پرده زبرا ، پرده شید ، پرده رومن و .. در مدل های منحصربفرد با قابلیت چاپ طرح روی پارچه ی پرده فروشگاه اینترنتی پرده متین بهترین انتخاب شما خواهد بود.

Related Posts

1 thoughts on “پرده برقی ونیزی

  1. دنیا گفت:

    پرده برقی خیلی قشنگی بود حتما سر فرصت سفارش میدم.

دیدگاهتان را بنویسید