راهنمای نصب پرده در انواع مختلف

راهنمای نصب پرده در انواع مختلف به شما کم می کند تا بتوانید اطلاعاتی در این زمینه بدست آورید اما با خواند این مطلب این فکر را نکنید که خیلی راحت است و خودتان دست به کار شوید اصلا این فکر را نکنید چراکه این کار تخصصی است و فقط از عهده ی افرادی بر می آید که در این زمینه تجربه و تخصص کافی دارند.

انواع مختلف پرده برقی فرقی نمی کند که چه مدلی باشد نصب آن باید به صورت اصولی انجام شود تا در طی استفاده از آن مشکلی برایش پیش نیاید که مجبور شوید هزینه ای بابت تعمیر و تعویض بپردازید. البته اگر مدل پرده برقی که نصب کرده اید برایتان عادی شده است لازم نیست ناراحتی داشته باشید چراکه با مشاهده انواع محصولات پرده در پرده فروشی متین می توانید تمام محصولات را مشاهده کرده و هر نوعی که خواستید را به صورت آنلاین سفارش دهید.

در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی در خصوص نصب پرده در اختیارتان قرار دهیم.

روش نصب پرده چگونه مشخص می شود؟

نصب پرده به دو روش انجام می شود :

1) دیواری ، 2) سقفی

اینکه کدام یک از روش ها را انتخاب کنید و نصاب مورد نظرتان آن را انجام دهد بستگی به این دارد که اندازه گیری پرده چگونه انجام شده است. اگر هم راهنمای اندازه گیری پرده را مطالعه نکردید حتما به آن سر بزنید تا بتوانید در این زمینه هم اطلاعاتی بدست آورید و خودتان اندازه گیری را انجام دهید.

در مجموع نصب پرده به همان مرحله ی اندازه گیری بستگی دارد اگر خودتان اندازه گیری کرده اید که به نصاب بگویید چگونه این کار را انجام داده اید اگر هم که نه خود نصاب آگاهی کامل دارد و می داند کدام روش را انتخاب کند.

همراه با سفارش پرده محتویاتی که برای شما ارسال می شود شامل : به عنوان مثال پرده زبرا و پایه های لازم برای نصب به صورت سقفی یا دیواری است.

انواع ابزار مورد نیاز برای نصب پرده

راهنمای نصب پرده با پایه سقفی : 

به عنوان مثال برای نصب انواع پرده زبرا با پایه ی سقفی باید مراحل را قدم به قدم انجام دهید تا سختی در انجام این کار را احساس نکنید در ادامه به شما مراحل نصب انواع پرده برقی را آموزش می دهید تا بتوانید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

بازهم تاکید میکنیم که باید فردی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی این کار را انجام دهید تا در طول استفاده مشکلی برای آن پیش نیاید.

مراحلی که باید برای نصب پرده با پایه ی سقفی دنبال کنید شامل موارد زیر می شود : 

1) در این مرحله بای عرض پرده زبرا یا هر پرده برقی که از پرده سرا متین سفارش دادید را اندازه گیری کنید و بعد از آن با استفاده از دو عدد براکت و یک مداد محل دقیق پرده را علامت گذاری کنید تا اشتباهی در انجام این مرحله صورت نگیرد.

2) بعد از اینکه محل پرده را مشخص کردید با کمک دریل آن محل را سوراخ کنید . اطمینان حاصل کنید که جای علامت گذاری شده دقیق باشد.

3) در این مرحله دریل کردن به پایان رسیده است و براکت ها را در محل درستش جایگذاری کرده اید.

4) کاست پرده را داخل براکت ها جایگذاری نمایید و آن را با یک فشار کوچک در محلش سفت کنید و وقتی در محل سفت شود یک صدای کوچک تقی می دهد.

تبریک میگیم شما توانستید خودتان پرده هوشمند را به شکل سقفی نصب کنید.

راهنمای نصب پرده با پایه دیواری : 

تا اینجا متوجه شدید که چگونه می توانید انواع پرده برقی را با واسطه ی پایه سقفی نصب کنید حالا در این جا مراحل نصب پرده با پایه دیواری را میبینم 4) در این مرحل پرده نصب شده و با فشردن کلید روی ریموت به راحتی باز و بسته می شود و مطمئن خواهید شد که به درستی کار می کند.3) در این مرحله پشت پرده برقی را روی براکت ها نصب کنید و در صورتی که یک صدای تقی به گوشتان خورد مطمئن خواهید شد که نصب انجام شده است.2) براکت ها را در محلی که با مداد علامت گذاری کرده اید قرار دهید و محل آن را با دریل جای علامت گذاری شده را پیچ بزنید و تمام براکت ها در محل مناسبی قرار دهید.1) به اندازه ی 5 تا 10 سانتی از گوشه ی بالا – سمت چپ و همچنین از قسمت بالا – سمت راست علامت گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید