پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پرده هوشمند, مقالات

پرده شید برقی

پرده شید برقی

پرده شید برقی

پرده شید برقی به صورت بالا رو است و سالیان زیادی است برای تنظیم نور و تاریک کردن اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پرده برقی به راحتی در همه جا قابل استفاده هستند و نگهداری خاصی لازم ندارند جز اینکه پرده آن را هر چند وقت یک بار که خواستید بشویید. پرده شید برقی انواع و اقسام طرح ها را دارد که دستتان در انتخاب پرده و مدل آن باز است.

 

امکان چاپ هر طرحی روی پرده شید برقی وجود دارد؟

پرده برقی شید دارای جنس سبک و بافت نرمی است که از موادی مثل پنبه ، کتان ، پلی استر و پارچه ساخته شده است. پرده شید برگرفته از کلمه ی انگلیسی است که به معنای سایه است. یک مدل دیگری از پرده برقی شید وجود دارد که می توانید هر طرحی که میخواهید به چاپ برسانید جنس این پرده می تواند از نوع پی وی سی یا پارچه بنر باشد.

چاپ طرح دلخواه بر روی پرده برقی مورد نظر می تواند حالت تبلیغاتی و برندسازی هم داشته باشد ، زمانی که مشتری به دفتر شما مراجعه می کند با دیدن پرده شید برقی که لوگو یا شعار تبلیغاتی زیبایی به چاپ رساندید همیشه در ذهنش ماندگار می شود و برای انجام هر کاری به شما مراجعه می کند و اینکه شما را به دوستان ، آشنایان خود معرفی می کند. هرچقدر به کار خود اهمیت بدهید نتیجه ی مثبتی خواهید گرفت.

مطالب پر بازدید : 

قیمت موتور پرده برقی

انواع مدلهای پرده برقی

اجزای اصلی پرده برقی

 

پرده شید برقی با چاپ طرح مورد نظر

پرده برقی زبرا 

پرده برقی زبرا جنبه ی تزئینی دارد و به صورت دو لایه ی موازی که روی هم قرار گرفته اند ساخته شده است. تولید پرده برقی زبرا امروزه دو برابر شده است که امکان ایجاد سایه و روشن شدن محیط را به شما می دهد. سهولت در استفاده از پرده برقی زبرا می تواند از دلایل محبوبیت این نوع پرده باشد.

اما متاسفانه امکان چاپ تبلیغات روی پرده زبرا وجود ندارد ، اما طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که شما سردرگم می شوید که کدام یک را انتخاب کنید برای اداره ها و سازمان ها رنگ های ساده ولی جذاب بهترین گزینه است ولی برای منازل می توانید از پرده برقی زبرا هایی که طرح دار است استفاده نمایید البته بستگی به سلیقه ی خودتان دارد که کدام یک را انتخاب کنید.

ساختار پرده برقی شید چیست؟

ساختار و جنس پرده برقی شید از دو لایه پارچه وتور تشکیل شده است ولی شید از یک لایه پارچه ساده و یاطرح دار تشکیل شده است.

کنترل مقدار نور از جمله مزایای نصب پرده برقی شید است که پرده زبرا قابلیت تنظیم نور را دارد اما پرده شید به دلیل یک پارچه بودن آن این قابلیت را درخود ندارد. هرسه مدل پرده زبرا ، شید و دوبل قابل شستشو هستند فقط کافی است که پرده را از بست خارج کنیم.

مطالب پیشنهادی :

قیمت پرده برقی

فروش پرده برقی

کنترل پرده برقی شید به چه صورت امکان پذیر است؟

استفاده و کنترل پرده شید و زبرا به دو صورت امکان پذیر است که شامل موارد زیر می شود :

1-کنترل پرده شید به صورت دستی : در این روش زنجیر تعبیه شده و شما می توانید نور محیط را تنظیم نمایید.

2-کنترل با کمک ریموت : پرده هوشمند که مجهز به موتور برقی است به راحتی می توانید با کمک ریموت کنترل از فاصله دور آن را تنظیم کنید و تنظیم نور را انجام دهید.

وقتی از موتور برقی برای پرده شید خود استفاده می کنید می توانید با تلفن همراه خود هم کنترل کنید و خانه ی خود را هوشمند سازی کنید این کار هزینه ی زیادی نمی برد و اینکه خودتان هم حس خوبی از این کار پیدا می کنید. برای اینه دیگر نیازی نیست شب ها بلند شوید و فاصله ی زیادی را تا پرده بروید آن را بکشید دوباره روی تخت دراز بکشید . بدون اینکه از جایتان بلند شوید با زدن یک دکمه به راحتی می توانید پرده برقی خود را ببندید و در صورت نیاز باز کنید بدون اینکه احتیاج به نیروی دستی و بلند شدن داشته باشید برای خانه هایی که دوبلکس هستند می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

پرده شید برقی - پرده متین

پرده برقی شید خود را از ما سفارش دهید ! 

اگر میخواهید یک پرده برقی شید اختصاصی داشته باشید کافیست با ما در ارتباط باشید. پرده متین با ابزار و تجهیزات به روزی که در ساخت پرده استفاده می کند به راحتی می توانید پرده ی مورد نظرتان را به شما عرضه کند.

کافیست برای داشتن یک پرده برقی منحصر به فرد با طول عمر بالا با ما در ارتباط باشید. برای سفارش می توانید به پرده سرا متین مراجعه کنید در مدت زمان کوتاهی می تواند آن چه که شما می خواهید را به شما تحویل دهد و نصب کند ، همچنین می توانید به فروشگاه آنلاین پرده متین مراجعه کرده تا بهترین پرده رومن ، پرده زبرا ، پرده کرکره را سفارش دهید.

Related Posts

3 thoughts on “پرده شید برقی

  1. ناشناس گفت:

    مطلب خیلی خوبی بود. ممنون

  2. حسنی گفت:

    چه جالب که پرده شید هم میشه برقی کرد حتما مزاحمتون میشم

  3. سیما گفت:

    خیلی خوبه که میشه روی پرده برقی هم طرح دلخواه چاپ کرد

دیدگاهتان را بنویسید