پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده کرکره, پرده کرکره ای, مقالات

پرده کرکره و مزایای استفاده از آن

پرده کرکره و مزایای استفاده از آن

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”پرده کرکره چیست و استفاده از آن چه مزایایی به همراه دارد؟” font_container=”tag:h2|font_size:25|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

پرده کرکره و مزایای استفاده از آن شرایط مناسبی را برای شما فراهم می کند که پرده کرکره به دلیل حرکت خود در راستای عمود، راحتی و آسایش را هنگام استفاده به ارمغان می آورد. از این رو افراد زیادی آن را برای پنجره های ساختمانشان انتخاب می کنند. پرده کرکره ای را می توان در کمترین زمان ممکن جمع و یا باز نمود.

در حال حاضر طرح های مختلفی از این مدل پرده برقی در بازار وجود دارد که امکان خرید پرده مطابق با دکوراسیون داخلی و سلیقه مشتری را فراهم آورده است. در این مطلب قصد داریم در رابطه با پرده کرکره ، نحوه عملکرد ، مزایای  استفاده از آن و کاربردش در معماری مدرن صحبت کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”چرا پرده کرکره را انتخاب کنیم؟” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

چیدمان هماهنگ و دلنشین یک خانه و یا طراحی فضای شرکت مطابق با حوزه فعالیت آن در عین زیبایی، نیازمند انتخاب دقیق آیتم های موجود در محیط است. زیرا کوچکترین کم توجهی در این مسئله می تواند توازن و تعادل عناصر فضا را بر هم زده و القا کننده شلوغی باشد. در چنین شرایطی هارمونی المان های دکوراسیون ساختمان تناسب خود را از دست می دهند.

انتخاب پرده هوشمند متناسب با فضای داخلی برای پنجره ها یکی از چالش های جدی در امر دکوراسیون داخلی است. بزرگ بودن پنجره ها، حاکی از آن است که پرده یکی از آیتم های اصلی در بنا است که در نگاه اول توجه همه را به سوی خود جلب می کند. بنابراین باید در خرید آن بیش از سایر وسایل دقت به خرج داد تا در نهایت از تصمیم خود نا امید نگردید. پرده کرکره به دلیل سادگی در طرح و زیبایی یکی از گزینه های موجود است که امروزه جایگاه ویژه ای در معماری مدرن به دست آورده است.

مهم ترین مواردی که در زمان خرید پرده کرکره ای باید آن را در نظر داشته باشید، کیفیت و مرغوبیت متریال به کار رفته در ساخت آن است. تنوع جدید ترین مدل های پرده کرکره و نوع متریال آن سبب شده که به سادگی نتوان پرده مناسب را انتخاب کرد و امر خرید را با مشکل مواجه می کند.

این مسئله اهمیت تحقیق نمودن در رابطه با برندها و شرکت های تولیدکننده پرده کرکره را پیش از خرید نشان می دهد. در واقع اگر از برند معتبری محصول مورد نظرتان را خریداری کنید، احتمال بروز مشکل در زمان نصب و یا استفاده در حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

پرده فروشی متین یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور است که در طول سال های متمادی انواع پرده کرکره فلزی و پارچه ای آشپزخانه و پذیرایی را به مشتریان ارائه می دهد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم مطالعه کنید : 

استفاده از پرده زبرا در منازل امروزی

معجزه پرده شید در چیدمان منزل

[/vc_column_text][vc_single_image image=”11386″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”پروژه های پرده متین” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%25be%25d8%25b1%25d9%2588%25da%2598%25d9%2587-%25d9%2587%25d8%25a7%2F|title:%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20%D9%87%D8%A7|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”نحوه عملکرد پرده کرکره ای چگونه است؟” font_container=”tag:h4|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]مکانیزم عملکرد در پرده کرکره به صورت جمع و باز شدن در راستای محور عمود است. بالا و پایین رفتن پرده در این مدل به کمک یک زنجیر و یا نخ انجام می شود که در کنار پرده تعبیه شده است.

این زنجیرها اغلب به گونه ای انتخاب می شوند که در عین ظرافت و زیبایی از مقاومت بالایی در طول زمان برخوردار باشند. تا در اثر کشش به هنگام باز و یا بسته کردن پرده آسیب نبیند. دیگر کاربرد زنجیر مورد بحث در کنترل نور ورودی به درون ساختمان است.

البته زمانی شما از نخ یا زنجیر کنار پرده برقی کرکره استفاده میکنید که برق قطع شده باشد یا ریموت را گم کرده باشید. موتور پرده برقی داخل این مدل پرده تعبیه شده است و باعث می شود تا شما بدون کمک نیروی دستی آن را باز و بسته کنید.

برای باز و بسته کردن پرده کرکره ای می توانید از راه های مختلفی مثل :

*استفاده از ریموت

*استفاده از سیستم هوشمند منزل

*برنامه ی کنترل پرده روی تلفن همراه

با استفاده از روش های بالا به راحتی می توانید پرده را کنترل نمایید البته در حین انتخاب یکی از راه های ذکر شده باید دقت کنید کدام به کارتان می آید و برایتان کاربردی تر است هرکدام برایتان راحت تر بود آن را انتخاب کنید و قبل از نصب آن را با پرده سرا متین در میان بگذارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”کاربرد پرده کرکره فلزی در ساختمان ها” font_container=”tag:h5|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

در سال های اخیر پرده کرکره فلزی با ویژگی های جذاب خود توانسته اند به عنوان یکی از انتخاب های اصلی افراد برای پوشاندن پنجره ها باشند. دفاتر اداری، ساختمان های مسکونی چه در پذیرایی، چه در آشپزخانه و یا حتی برای اتاق خواب ها، فروشگاه های سطح شهر و … می توانند از پرده کرکره استفاده کنند. این پرده علاوه بر حفظ حریم شخصی در حد مطلوب، امکان کنترل میزان نور وروی از پنجره را نیز به شما می دهند.

اغلب افراد تصور می کنند استفاده از پرده کرکره تنها محدود به فضاهایی با معماری مدرن است اما باید به آن ها بگوییم امروزه انواع پرده کرکره بسیار متنوع است. طرح هایی در بازار پرده یافت می شود که با هدف ایجاد هارمونی در فضاهایی با طراحی لوکس و یا کلاسیک تولید شده اند. بنابراین می توان گفت پرده کرکره قابل استفاده در تمام سبک های دکوراسیون اعم از مدرن، سنتی، کلاسیک، لوکس و … می باشد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11389″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”مهم ترین مزیت های پرده کرکره چیست؟” font_container=”tag:h6|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

نصب پرده کرکره ای در ساختمان ها مزایای متعددی به همراه دارد. این مزیت ها بر اساس متریال به کار رفته در تولید پرده، کیفیت آن و نحوه طراحی متغیر هستند. در ادامه برخی از مهم ترین قابلیت هایی که پرده های کرکره ای به خریداران ارائه می دهند را بیان می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”بالاترین حق انتخاب در زمان خرید پرده کرکره” font_container=”tag:h4|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

طراحی فضای داخلی یک بنا بر پایه تنوع در رنگ ها، طرح ها، نقش ها و بافت ها می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. پرده کرکره نیز به عنوان یکی از انتخاب های پر طرف دار طراحان دکوراسیون از تنوع مناسبی برخوردار است. شما می توانید این پرده را با متریال های مختلفی اعم از چوب، فلز و یا پارچه تهیه کنید.

به عنوان مثال در نظر بگیرید قصد خرید پرده برای دفتر اداری و تجاری خود را دارید. مناسب ترین پرده برای چنین فضایی پرده کرکره فلزی است. جنس فلز به کار رفته در این مدل آلومینیوم است و هارمونی زیبایی با دیگر وسایل دفاتر اداری ایجاد می کند. به عبارت دیگر متناسب با استایل های اداری و تجاری است. اما برای خرید پرده آشپزخانه و یا پذیرایی منزلتان بهتر است به سراغ مدل های چوبی و یا پارچه ای بروید تا حس محیطی دلنشین و گرم را به مخاطب منتقل کند.

در نظر داشته باشید قیمت پرده کرکره ای چوبی گران تر از مدل کرکره فلزی است. البته در کنار افزایش قیمت کیفیت و زیبایی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد که به عنوان پرده لاکچری می توان آن را برای پنجره های منزلتان استفاده کنید.

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید : 

انتخاب پرده کرکره برای اتاق خواب

پرده کرکره مناسب دیوار سفید

[/vc_column_text][vc_btn title=”از محصولات ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|title:%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”قابلیت کنترل نور ورودی به کمک پرده کرکره” font_container=”tag:h5|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

اغلب افرادی که از پرده های پارچه ای سنتی گلایه دارند، متمرکز بر کاهش قابل توجه نور ورودی به درون ساختمان هستند. آن ها معتقدند پرده ها مانع از عبور نور خورشید می شوند و حس دلچسب آن را در طی روز از ساکنین ساختمان دریغ می کنند. پیشنهاد ما به این افراد استفاده از پرده کرکره است. این مدل ها می توانند به صورت کامل جمع شده و از مقابل پنجره کنار بروند. در نتیجه امکان استفاده از نور آفتاب را به وجود می آورند. ضمن این که می توان آن ها را به طوری تنظیم نمود که در عین ورود نور از شدت آن جلوگیری نموده و فضایی گرم ایجاد نمود.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11387″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”تنوع در ضخامت پرده کرکره در بازار” font_container=”tag:h6|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

بازار پرده های کرکره ای بسیار متنوع است و شما می توانید با در نظر گرفتن خواسته های خود مناسب ترین آن ها را خریداری نمایید. یکی از دلایل این تنوع ضخامت به کار رفته در تولید پرده کرکره است. به عبارت دیگر انواع مدل های این پرده در ضخامت های مختلف موجود است که هر یک مناسب استفاده در مکانی به خصوص هستند. بنابراین شما می توانید با توجه به محل نصب مورد نظرتان پرده ای با ضخامت مناسب انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”سخن پایانی” font_container=”tag:p|font_size:22|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]در این مقاله پرده کرکره و مزایای استفاده از آن را مورد بررسی قرار دادیم و نحوه عملکرد آن را بیان نمودیم. آموختیم می توان از این مدل پرده برقی در منازل فارغ از نوع چیدمان و سبک دکوراسیون آن ها، دفاتر اداری و تجاری، نمایشگاه ها، کتاب خانه ها و … استفاده نمود.[/vc_column_text][vc_btn title=”از محصولات ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|title:%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید