پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, مقالات

مدرن ترین پرده شید 2021

مدرن ترین پرده شید 2021

مدرن ترین پرده شید 2021 به منظور ایجاد دکوراسیون جذاب و محیطی مدرن را برای منزل و محل کار شما ایجاد کند. اگر می خواهید همیشه مد روز باشید هنگام طراحی اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب و… مطابق روند سال 2021 ، جزئیات مهم مانند پرده شید ، پرده برقی را فراموش نکنید.

پارچه های مدرن تعادل بین عملکرد و زیبایی را ایجاد می کنند ، زیرا نه تنها نور طبیعی را تنظیم می کنند ، بلکه باعث ایجاد ظاهر و هارمونی رنگی به فضای داخلی می شوند. انواع مدل های متنوع پرده هوشمند به شما این امکان را می دهد تا محیطی جذاب داشته باشید. در ادامه مواردی را ذکر میکنیم که طراحان طی تحقیقات زیادی آن را تجربه کرده اند و باعث می شود به شما در چیدمان بهتر محیط کمک کند.

در ادامه یکسری موارد در انتخاب پرده شید مدرن با طراحی های جذاب را در نقاط مختلف منزل را برای شما ذکر میکنیم تا بتوانید یک تصمیم قطعی در انتخاب و خرید پرده مورد نظرتان بگیرید.

بهترین پرده ها در پرده متین

انواع پرده شید را با مرغوب ترین کیفیت و نازل ترین قیمت از گروه پرده متین دریافت کنید. برای مشاهده انواع پردهازفروشگاه ما دیدن کنید.

سپیشنهادات انتخاب مدرن ترین پرده شید برای اتاق پذیرایی:

در ادامه مواردی جهت انتخاب مدرن ترین پرده برقی شید مناسب برای اتاق پذیرایی را برای شما ذکر میکنیم که با مطالعه ی آن ها متوجه خواهید شد که چه نوع پرده هایی مناسب اند. موارد پیشنهاد طراحان پرده سرا متین شامل موارد زیر می شود آن ها را با دقت مطالعه کنید :

– انتخاب پرده برقی شفاف و با روح که از پارچه با کیفیت ساخته شده در جهت ایجاد نور طبیعی بیشتر با کمترین اختلال بصری.

خرید پرده برقی تک رنگ 1 یا 2 درجه تیره تر از رنگ دیوار اتاق پذیرایی (در صورتی که کاغذ دیواری نصب کرده اید رنگ زمینه ی آن را در نظر بگیرید) و چین دار تا نمایی کلاسیک و لاکچری را به اتاق پذیرایی منزلتان بدهد.

– نصب پرده شید برقی با پارچه نخی با کیفیت خالص و کتان با بافتی مشخص می تواند عمر پرده را بیشتر کند و بعد از چند بار شستشو رنگ پرده از بین نمیرود.

– انتخاب پرده شید طرح دار با طرح گل در سایز متوسط و مینیمال می تواند ایده ای جذاب و مناسب باشد.

– با استفاده از منگوله ها و آویز های تزئینی مینیمال می توانید پرده برقی به حالت کلاسیک داشته باشید اگر می خواهید دکوراسیون کلاسیک در کنار مدرن بودن داشته باشید حتما این مورد را امتحان کنید.

–  استفاده از تاج پرده تزئینی هم می تواند ایده ی جدیدی باشد.

تمام موارد بالا را هر کدام که مد نظرتان است روی پرده شید اعمال کنید تا یک دکوراسیون جذاب و آن چیزی که مد نظرتان هست را داشته باشید هرچقدر در تزئین پرده و مدل آن خلاقیت به خرج دهید صد در صد می توانید محیطی بسیار مدرن را داشته باشید.

 

پرده شید برای چه سبک دکوراسیونی مناسب است؟

جدید ترین راه انتخاب پرده شید مناسب برای آشپزخانه

اگر به پرده آشپزخانه منزلتان دقت کنید متوجه خواهید شد که ابعاد پرده بزرگتر از پنجره است و همیشه انتهای آن در اثر دست زدن جهت باز کردن و بستن پرده کثیف است و اینکه به راحتی نمی توان آن را باز و بسته کرد خلاصه که کلی دردسر برای پرده آشپزخانه قدیمی وجود دارد.

اما حالا که می خواهیم راجع به جدیدترین مدل پرده آشپزخانه صحبت کنیم بهتر است تا شما هم بدانید امروزه طراحان و کسانی که سلیقه ی بی نقصی دارند ابعاد پرده شید را طوری در نظر می گیرند که متوسط باشد و بتواند پنجره را به طور کامل پوشش دهد نه اینکه تا پایین پنجره هم پرده باشد.

دومین موردی که در انتخاب پرده هوشمند آشپزخانه باید در نظر داشته باشید انتخاب نوع پارچه که شفاف باشد یا نیمه شفاف. اگر می خواهید نور به اندازه ی متعادلی داخل آشپزخانه باشد بهتر است سفارش پرده شید با پارچه ی نیمه شفاف بدهید در غیر این صورت پارچه شفاف می تواند برای شما مناسب باشد. البته از پارچه ضخیم هم برای پرده آشپزخانه می تواند انتخاب کنید در این مورد اگر همسایگان به این نقطه از منزلتان دید دارند این گزینه مناسب است.

در آخر هم به رنگ و طرح پارچه پرده می رسیم. در انتخاب رنگ و طرح باید به دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت ها دقت کنید پس بهتر است خرید پرده را در آخرین مرحله انجام دهید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

بسیاری از طراحان و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند گزینه ی مناسب برای پرده آشپزخانه را پرده شید ، پرده کرکره ، پرده زبرا و .. دانسته اند چراکه در هنگام بستن به طور کامل جمع می شوند و کاربری آن ها بسیار راحت است ، تمیز کردشان با بخارشو و حتی یک دستمال تمیز امکان پذیر است.

پرده متین در همین راستا خواندن مقاله زیر را پیشنهاد می دهد:

معجزه پرده شید در چیدمان منازل

خرید مدرن ترین پرده شید از پرده فروشی متین

اینکه پرده ها یکی از گزینه های محبوب برای تزئین پنجره ها هستند را نمی توان نقض کرد در ضمن علاوه بر تاثیر بر پنجره می تواند تاثیر بسزایی روی دکوراسیون منزل یا محل کار شما بگذارد. طرح ها سالیانه و فصل به فصل تغییر می کنند اما با انتخاب یک طرح ترند و مدرن می توان گفت که سالیان طولانی آن طرح به هیچ عنوان قدیمی نخواهد شد و همیشه جزء محبوبترین ها خواهد بود.

بنابراین اگر می خواهید از مدرن ترین پرده شید مطلع شوید می توانید فروشگاه پرده فروشی متین را دنبال کنید تا از جدید ترین مدل ها مطلع شوید.

پرده سرا متین به شما این امکان را می دهد از طرح های ترند سال برای چاپ روی پرده شید خود استفاده کنید اما قبل از انتخاب طرح حتما دکوراسیون محیط را در نظر بگیرید ، میزان نوری که می خواهید در محیط باشد را هم در ذهنتان داشته باشید تا بتوانید پارچه ای مناسب را برای پرده برقی انتخاب کنید.

جهت مشاهده انواع طرح های پرده برقی شید کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا بازار پرده متین را مشاهده کنید و هر مدلی خواستید به صورت آنلاین از ما سفارش دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *