پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده رومن, فنی پرده برقی, مقالات

پرده برقی رومن

پرده برقی رومن

پرده برقی رومن

پرده برقی رومن فاقد آستر در زیر پرده است و به این صورت است که در پشت پارچه اصلی پرده، از آستری‌ های رایج استفاده نمی‌ شود. زمانی که از آستری در زیر پرده رومن استفاده نمی‌شود، پنجره‌ها هم از داخل خانه و هم از بیرون ، از نمایی زیبا و شیک برخوردار هستند.

همچنین در پرده برقی رومن پارچه ی پرده توسط ريسمان های نخی کشيده و بر روی هم جمع می شود و می توان گفت که در مقايسه با پرده های رولينگ ، پرده رومن بر روی پنجره زيباتر به نظر می رسد.

میزان صدای تولید شده توسط این نوع پرده هوشمند کمتر از 45 دسی بل می باشد. گشتاور آن 6 نیوتون متر و سرعتش 20 می باشد. با استفاده از پارچه هاي عایقی در پرده برقی رومن می توان در جهت صرفه جويي انرژی به خوبی عمل کرد. اين گونه پرده برقی ها را مي توان در هتل ، خانه، کافی شاپ ، ويلا ، رستوران و يا اماکن لوکس به کار برد.

در طراحی پرده رومن خطوطی را در نظر می‌ گیرند تا در زمان جمع کردن پرده ، خط‌ چین‌ های ایجاد شده در آن ، عملیات تا شدن پرده را به‌ صورت یکنواخت انجام دهد. با این روش از برهم ریختگی و عدم زیبایی در هنگام بازو وبسته کردن پرده اتوماتیک رومن جلوگیری می شود.

برای خرید پرده رومن به بازار پرده اینترنتی متین مراجعه کنید و پس از انتخاب محصولات اندازه ها و نوع باز و بسته شدن و … اقدام به پرداخت وجه و خرید نمایید . نیروهای حرفه ای پرده متین در اسرع وقت سفارش شما را آماده نموده ارسال ، تحویل و نصب مینمایند.

اندازه پرده هوشمند رومن تا چقدر می تواند بزرگ باشد؟

پرده هوشمند از نوع رومن قابلیت این را دارد که در هر اندازه ای به هر سبکی را می توانید نصب کنید. پرده های برقی از این مدل قابلیت این را دارد به شکل بسیار زیبایی باز و بسته شود بدون اینکه مثل پرده های قدیمی چروک بیفتد یا به شکل ناهمگونی باز و بسته شود.

در ادامه تصویر زیر به شما کمک می کند تا اندازه ی متنوع برای هر سبک پرده رومن را مشاهده نموده و بتوانید آن را برای پنجره های منزل خود نصب و راه اندازی نمایید توجه داشته باشید که اول از همه نوع پرده را که برقی باشد یا خیر مشخص کنید تا راحت تر بتوان در اندازه ی آن تصمیم گیری کرد.

اگر نیاز به پوشش پنجره های بزرگ منزلتان دارید یک ایده ی بسیار مناسب این است که پرده هوشمند رومن را با پرده های دستی بسیار زیبا ترکیب کنید این ترکیب به شما کمک می کند تا هر دو نوع پرده را داشته باشید و بتوانید بهترین دکوراسیون را برای منزل خود ایجاد کنید.

برای رسیدن به یک دکوراسیون جذاب سختی در کار نیست به راحتی می توانید به ایده آل خود دست یابید و بهترین پنجره را در هر مدل و سبکی با پرده های بسیار جذاب داشته باشید همچنین پرده رومن طرح های بسیار متنوعی دارد و شما دستتان در انتخاب هر طرحی متناسب با دکوراسیون منزل و محل کارتان باز خواهد بود پس در این زمینه سعیتان را بکنید که از پرده فروشی متین یک طرح بسیار زیبا را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی :

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

پرده کرکره مناسب دیوار سفید

مزایای پرده اتوماتیک رومن را میدانید؟

پرده اتوماتیک رومن علاوه بر اینکه به زیبایی محیط کمک می کند یکسری مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم :

قیمت مقرون بصرفه از اولین مزایای این مدل پرده برقی محسوب می شود و همچنین به شما کمک می کند که با هر میزان بودجه ای که دارید پرده ای با زیبایی منحصربفرد و در طرح های متنوع داشته باشید.

تمیز کردن به روش بسیار راحت از دولین مزایای پرده رومن محسوب شود چراکه شستشوی پرده برای بعضی از افراد بسیار سخت است مخصوصا بعد از خشک شدن و تمیز شدنش که باید به میله ی پرده آویزان کنید از سخت ترین مراحل محسوب می شود.

اما تمیز کردن پرده برقی رومن به هیچوجه سخت نیست و با دستگاه بخارشو به طور کامل تمیز می شود همچنین برای نصب کردن آن نیازی نیست سختی بکشید و به راحتی نصب می شود.

تنوع رنگ و طرح های بسیار زیاد باعث می شود تا شما بتوانید گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشید و بهترین انتخاب را جهت برقراری هارمونی مناسب انتخاب کنید.

برخورداری از طول عمر بالا در صورتی که روش نگهداری و تمیز کردن آن را به درستی انجام دهید می توانید در طولانی مدت از پرده برقی رومن استفاده کنید.

در نهایت می توان گفت که این نوع پرده هوشمند برای کسانی که می خواهند یک دکوراسیون خارق العاده به همراه مزایای بسیار زیادی داشته باشند بهترین ایده است.

پرده رومن را با کیفیت و قیمت منحصربفرد داشته باشید!

همه ی ما وقتی می خواهیم پرده برای پنجره ی منزل یا محل کارمان تهیه کنیم نیاز به با کیفیت ترین در عین حال با قیمت مناسب داریم پس باید شرکتی را انتخاب کنیم که بتواند بهترین را در اختیار مشتریان قرار دهد.

پرده سرا متین با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به راحتی می تواند پرده رومن مورد نظر مشتری را در اختیارش قرار دهد. فرقی نمی کند که شما چه مدلی پرده برقی احتیاج دارید از ما بخواهید تا برای شما تولید و عرضه نماییم.

برای سفارش هر مدل پرده هوشمند که خواستید می توانید به پرده فروشی متین مراجعه کنید و مدل های متنوع پرده های برقی ما را از جمله پرده شید ، پرده زبرا ، پرده کرکره ای را مشاهده کنید. هر نوعی را خواستید میتوانید از ما سفارش دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید