پرده آشپزخانه, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده هوشمند, مقالات

کنترل نور منزل با خرید پرده زبرا

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

کنترل نور منزل با خرید پرده زبرا از سری مواردی است که می تواند زندگی شما را راحت تر از قبل کند. همان طور که می دانید پنجره ها بخش مهمی در خانه به حساب می آیند که نبود آن ها مشکلات زیادی به وجود می آورد و همچنین در شرایط خاص بودنش هم دردسرهای خود را دارد.

در گذشته برای این که پنجره ها مشکلات کمی را ایجاد کنند در ابعاد کوچکی ساخته می شود اما به مرور زمان ابعاد پنجره ها بزرگ تر شد چرا که بشر توانست محصولی را تولید کند که نیازهای پنجره را برطرف کند ، پرده ها تولید شدند و به کمک ریلی که داشتند بر روی پنجره نصب شدند اما باز هم این پرده های ساده مشکلات خاص خود را داشتند.

تا این که با پیشرفت تکنولوژی پرده برقی وارد بازار شد. امروزه پرده های برقی در انواع مختلفی مانند پرده زبرا ، پرده رومن ، پرده شید ، پرده کرکره و… تولید می شود که شما می توانید این پرده ها را برای هر پنجره ای استفاده کنید. پرده های زبرا یکی از انواع پرده ها هستند که می توانند نیازهای شما را برطرف کنند و شکل بهتری به پنجره ی خانه ی شما بدهند.

البته پرده زبرا را از فروشگاهی نخرید ، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پرده متین پرده زبرا موردنظر خود را سفارش دهید و لذت یک خانه ی مدرن و شیک را ببرید.

امکان سایه دادن به پرده زبرا

یکی از امکاناتی که پرده های زبرا به صاحبان خود می دهد در زمینه ی سایه روشن است. این امکان را عموما پرده های دیگر ندارند و تنها مخصوص به پرده زبرا است. در واقع باید این نکته را اضافه کنیم که به پرده های زبرا پرده شب و روز هم می گویند و تنها دلیل آن مربوط به سایه روشن بودن است. احتمالا متوجه شده اید که وقتی در طول روز پرده را به طور کامل ببندید نور زیادی وارد می شود و اگر پرده را باز کنید داخل محیط ساختمان تاریک می شود.

شاید با خود بگویید که پرده هوشمند را نیمه کنار می زنید اما خب شکل ظاهری پنجره شما بین می رود و زیبایی سابق را ندارد. پرده های زبرا از دو لایه پارچه که یکی روشن و دیگری تیره است تشکیل شده است. زمانی که این دو پارچه بر روی یک دیگر قرار بگیرند  می توانند جلوی ورود نور را بگیرند.

وقتی در نیمه ی یک دیگر قرار بگیرند نور ملایمی وارد محیط ساختمان می شود و اگر بر روی یک دیگر قرار نداشته باشند نور به طور کامل وارد ساختمان می شود. با خرید پرده زبرا می توانید هم کنترل نور را به دست داشته باشید و هم شکل ظاهری ساختمان خود را حفظ کنید تا در آینده با هیچ مشکلی رو به رو نشوید.

مطالب پیشنهادی:

دلایل اهمیت خرید پرده شید

درک اهمیت خرید پرده زبرا

با انتخاب انواع پرده زبرا یک دکوراسیون حرفه ای داشته باشید!

یکی از ویژگی های مهمی که پرده های زبرا دارند در زمینه ی تغییرات دکوراسیونی است. این روزها اگر بخواهید اقدام به تغییرات دکوراسیون خانه یا محل کار خود کنید باید هزینه ی زیادی در این زمینه کنید با خرید پرده اتوماتیک به راحتی می توانید این مشکل را در کمترین زمان حل کنید.

وقتی شما از بازار پرده ، قیمت پرده زبرا را بگیرید متوجه این موضوع می شوید که پرده زبرا انتخاب مناسبی برای شما است تا به کمک آن تغییرات دکوراسیونی را انجام بدهید. برای لحاظ کردن تغییرات دکوراسیونی می توانید کمترین هزینه را داشته باشید.

شما می توانید به پرده سرا میتن مراجعه کنید و انواع پرده زبرا را در طرح و رنگ های مختلف مشاهده کنید. برای انتخاب پرده زبرا باید به دکوراسیون خانه ی خود توجه داشته باشید. برای مثال اگر از رنگ بندی دکوراسیون خانه ی شما تیره است به شما پیشنهاد می کنیم که رنگ پارچه را روشن انتخاب کنید تا پنجره ها جلوه بهتری را به خانه ی شما ببخشند.

در همین رابطه بخوانید:

انتخاب پرده کرکره برای اتاق خواب

اجرای پرده برقی کنار رو در کیش

کنترل پرده زبرا برای باز و بسته شدن

یکی از مواردی که پرده زبرا انجام می دهد کنترل راحت باز و بسته شدن پرده برقی می باشد. برای باز و بسته کردن پرده زبرا می توانید از ریموت کنترل استفاده کنید بدون آن که نزدیک پرده باشید یا بخواهید آن را لمس کنید. شما با خرید پرده برقی می توانید به راحتی به آن زمان بدهید تا در زمان مشخص شما باز یا بسته شود.

تمام این موارد باعث می شود که افراد برای کنترل پنجره با خرید پرده زبرا مشکل را حل کنند. پس برای این که یک خانه مدرن و هوشمند داشته باشید پرده برقی زبرا گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

سفارش پرده زبرا از فروشگاه اینترنتی پرده متین

فروشگاه اینترنتی پرده متین تولید و فروش انواع پرده برقی را انجام می شود اگر به دنبال پرده برقی با کیفیت برای آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب یا محل کار خود هستید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و از محصولات فروشگاه ما دیدن کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *