پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده کرکره, پرده کرکره ای, مقالات

پرده کرکره مناسب دیوار سفید

پرده کرکره مناسب دیوار سفید - پرده سرا متین

پرده کرکره مناسب دیوار سفید

برای انتخاب پرده کرکره مناسب دیوار سفید باید به شکلی این کار را انجام دهید که بتوانید ظاهر منزلتان را از حالت سفیدی مطلق دربیاورید چراکه استفاده از یک رنگ کسل کننده است و باعث می شود تا شما نتوانید آنطور که باید از محیط منزلتان لذت کافی را ببرید.

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که همیشه در دسترس است و بیشتر افراد از این رنگ استفاده می کنند ولی در نظر بعضی از مردم این رنگ یک رنگ بیروح شناخته شده است. اما می توان از ویژگی های این رنگ به ایجاد یک سبک مستقل و نور بسیار زیاد در فضای اتاق ، از همه مهمتر هم ایجاد یک محیط بزرگتر از لحاظ بصری اشاره کرد.

در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم که چه رنگ هایی برای پرده کرکره ای منزلتان انتخاب کنید تا بتوانید یک دکوراسیون بسیار جذاب همراه با رنگ سفید دیوارهایتان ایجاد کنید.

موارد انتخاب پرده کرکره ای مناسب دیوار سفید

همانطور که در بالا اشاره کردیم رنگ سفید با همه رنگی تطابق پیدا می کند و می توانید هر رنگ پرده کرکره ای را با آن هماهنگ کنید. اما با این حال این نظر را از ذهنتان دور کنید که این رنگ بسیار ساده است و نیازی نیست خیلی حساسیت به خرج دهیم.

طراحان چندین قانون را برای کمک به شما در تصمیم گیری انتخاب پرده کرکره ذکر کرده اند که در ادامه باهم آن ها را بررسی میکنیم :

لایه بندی را شروع کنید :

اگر دیوارتان سفید است و می خواهید از پرده کرکره ای با رنگ مناسب استفاده کنید بهتر است قاب پنجره را هم سفید کنید تا هارمونی با دیوار ها پیدا کند. اما در انتخاب رنگ پرده حتما رنگ متضاد سفید را انتخاب کنید.

ایجاد هارمونی رنگی را فراموش کنید :

از اینکه برای دیوار سفید رنگ از پرده های سفید استفاده کنید ایده ی بسیار خوبی نیست چراکه خسته کننده می شود بهتر است پرده برقی کرکره را با رنگ دیگری انتخاب کنید تا یک رنگ سفید نباشد.

روشنایی اتاق را در نظر داشته باشید :

میزان روشنایی ایجاد شده در اتاق و منزل را حتما در نظر داشته باشید اگر اتاق شما به سمت نور آفتاب متمایل است بهتر است از پرده برقی مناسب با رنگ های گرم استفاده کنید تا در هوای گرم بتواند فضا را خنک تر کند.

برای تزئین بیشتر و ایجاد دکوراسیون جذاب از پرده های خط دار استفاده کنید :

برای اینکه بتوانید از ایجاد هارمونی یکنواخت و کسل کننده دوری کنید حتما از پرده کرکره طرح دار استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی :

دلایل اهمیت خرید پرده شید

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

از پرده کرکره ای طرح دار استفاده کنیم یا نه؟

اگر در نظر داریم دیوار ها را سفید کنید باید بگوییم که رنگی را انتخاب کردید که بسیار مناسب است و باعث می شود تا شما بتوانید هر طرح پرده ای را خواستید با آن تطابق دهید.

با استفاده از پرده کرکره ای طرح دار شما می توانید پرده هوشمند را به یک عنصر قابل توجه تبدیل کنید و اینکه دکوراسیون منزل را طوری تعیین کنید که کل اتاق یا آن محدوده به طور خاص دیده شود و در نظر بیاید.

پرده های تک رنگ با دیوارهای سفید برای همه ما در اولویت قرار دارد اما به شرطی که :

اتاق متراژ کمی داشته باشد.

سقف اتاق کوتاه باشد.

پنجره ها خیلی بزرگ ، بلند و باریک نباشند.

نور طبیعی ضعیف.

با این حال اگر اندازه ی اتاق کافی باشد و نور اندازه داخل اتاق بتابد اما شما بازهم بخواهید پرده بدون الگو را برای پنجره ها انتخاب کنید می توانید این کار را انجام دهید پرده کرکره ای فلزی هم می تواند برای شما یک راه حل مناسب به شمار آید.

پرده کرکره با پارچه های زینتی برای دیوار سفید مناسب است؟

پرده کرکره برقی با طرح های زینتی برای دیوارهای سفید بسیار مناسب خواهد بود چرا که باعث می شود ظاهر اتاق بهتر دیده شود و این نوع پارچه ها برای پرده کرکره ای می تواند الگوی جذابی را برای محیط ایجاد کند که شامل موارد زیر می شود :

– اگر پرده افقی باشد دیوار عریض تر نشان داده می شود و پرده عمودی کشیده تر نمایش داده می شود.

– با خرید پرده برای فضای اتاق باعث می شود تا از نظر بصری بهتر دیده شود.

– با نصب پرده کرکره ای باعث می شوید تا فضای اتاق از آن خلأ بصری جدا شده و محیط دنج و گرمی را برای شما ایجاد کند.

در نهایت با خرید آنلاین پرده به راحتی می توانید پرده کرکره ای را نصب و روی پنجره ی مورد نظرتان ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه :

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون

اجرای پرده زبرا موتوردار

سفارش پرده کرکره ای از پرده سرا متین

تا اینجا متوجه شدیم که اگر دیوار منزل یا محل کارتان به رنگ سفید بود نگرانی نداشته باشید چراکه می توانید پرده کرکره ای را با طرح های متفاوت نصب کنید.

با خرید آنلاین پرده کرکره به راحتی می توانید تصمیم گیری کنید و بدون محدودیت زمانی و مکانی هر طرحی را انتخاب کنید با مراجعه به فروشگاه پرده فروشی متین به راحتی می توانید هر نوعی را انتخاب نمایید.

با سفارش پرده برقی با این طرح از فروشگاه اینترنتی پرده متین به راحتی می توانید ظاهر جذابی را برای منزلتان ایجاد نمایید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *