پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده هوشمند, فنی پرده برقی, مقالات

پرده برقی INTERNAL

پرده برقی INTERNAL

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پرده برقی INTERNAL

پرده برقی INTERNAL به صورت رول شونده و با امکانات باز و بسته شدن دستی و اتوماتیک تولید می گردند. امروزه یکی از ویژگی های خانه های مدرن استفاده از پرده برقی های داخلی محسوب می شود. حتی امروزه در مکان هایی همانند فرودگاه ها و یا شرکت هایی که دارای نمای تمام شیشه ای هستند استفاده از پرده برقی داخلی بسیار رواج یافته است.

پرده برقی INTERNAL دارای انواع مختلفی است که از آن جمله می توان به پرده برقی با دو سطح پارچه با رنگ یکسان، پرده برقی با دو سطح پارچه که یک سطح پارچه سفید و یک سطح پارچه رنگی می باشد و سومین نوع پرده برقی با دو سطح که یک سطح آلومینیوم و یک سطح پارچه رنگی ، یک نوع هم پرده چوبی که نمای بسیار جذابی دارد اشاره کرد.

 

امکانات پرده برقی داخلی

بعد از نصب پرده برقی رول آپ داخلی امکانات زیر را برای شما فراهم می کند. اگر به فکر داشتن پرده هوشمند با کارایی بالا و متنوع هستید انتخاب این مدل می تواند برای شما کارآمد باشد. موارد زیر را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید راحت تر جهت خرید پرده تصمیم بگیرید :

– کنترل پرده برقی از طریق تلفن هوشمند

– باز و بسته کردن پرده با توجه به طلوع و نور خورشید

– کنترل از طریق اینترنت

– کنترل پرده برقی با استفاده از ریموت

– امکان کنترل چندین پرده به صورت یکجا و تکی در مکان های بزرگتر

– امکان برقراری سایه روشن بدون ایجاد گرما و تابش نور خورشید به داخل محیط

تمام موارد بالا جزئی از امکانات پرده برقی داخلی محسوب می شوند. زمانی که خودتان این پرده برقی را برای قسمت های مختلف منزلتان نصب کنید متوجه می شوید که چقدر به نفعتان تمام شده و هیچگونه پشیمانی نخواهید داشت در ادامه می خواهیم با انواع پرده برقی داخلی اشاره کنیم و مزایای و معایبش را با هم بررسی کنیم تا شما در تصمیم گیری راحت تر باشید.

مطالب پیشنهادی :

مزایا و معایب نصب پرده چوبی

پرده برقی ارزان ، یک انتخاب ایده آل

 

انواع پرده برقی INTERNAL

در ابتدای متن با ما به انواع پرده برقی INTERNAL اشاره کردیم اما در اینجا می خواهیم توضیحات تکمیلی راجع به آنها بدهیم تا اطلاعات کاملتری در این زمینه داشته باشید و تصمیم گیری در انتخاب نوع پرده آشپزخانه ، پرده اتاق خواب ، پرده اتاق پذیرایی که از جمله بخش های مهم هر منزلی به حساب می آید ، راحت تر باشید. پرده چوبی همانطور که از نامش پیداست دارای تیغه هایی از جنس چوب است و شکلش همانند پرده کرکره است. پرده چوبی را می توانید با هر نوع دکوراسیونی نصب کنید و اینکه با توجه به نوعی که دارد از ورود گرما به داخل محیط جلوگیری می کند.چگونه؟ همانطور که میدانید چوب گرما را به خودش جذب می کند برای همین است که می گویند کلبه های چوبی در فصول گرما خنک هستند چراکه چوب گرما را به خودش جذب می کند و اجازه ی ورود به محیط را نمی دهد.

اگر دکوراسیون منزلتان روستیک یعنی چوبی است این نوع پرده برقی INTERNAL می تواند به نفعتان باشد چراکه هارمونی بسیار جذابی برقرار خواهد شد و دیگر نیازی به پرده های پارچه ای نخواهید داشت. از دیگر مدل های سبک پرده چوبی ، پرده بامبو است. این نوع پرده هم دارای تیغه های بامبو و حصیری شکل است ظاهر منحصربفردی دارد که باعث می شود دکوراسیون منزل شما متفاوت تر از قبل شود.

البته انتخاب پرده چوبی یا بامبو به سلیقه ی شما بستگی دارد هر کدام که فکر می کنید برای دیزاین منزل مناسب است را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. پرده برقی با دو سطح پارچه با رنگ یکسان این نوع پرده با توجه به اینکه از دو سطح پارچه تشکیل شده امکان عبور نور به داخل محیط را به صفر درصد می رساند پس می تواند برای اتاق خواب بسیار مناسب باشد.

پرده برقی با دو سطح پارچه که یک سطح پارچه سفید و یک سطح پارچه رنگی می باشد که کمک می کند از ترکیب رنگی متفاوت استفاده کنید تا هارمونی رنگی بین دکوراسیون منزل و پرده ها برقرار شود.

سومین نوع پرده هوشمند با دو سطح که یک سطح آلومینیوم و یک سطح پارچه رنگی است می تواند ترکیب بسیار جذابی باشد چراکه به شما کمک می کند هم پارچه رنگی متناسب با دکوراسیون داشته باشید هم یک سطح آلومینیوم هماهنگ با همان رنگ یا اینکه طرحی مناسب را روی آن چاپ کنید.

تمام موارد بالا را می توانید با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصیتان از فروشگاه اینترنتی پرده متین سفارش دهید.

پیشنهاد مطالعه :

فروشگاه پرده ارزان

انواع پرده برقی بالارو

 

خرید پرده برقی INTERNAL از پرده فروشی متین

برای خرید پرده برقی رول آپ داخلی از پرده فروشی متین با سابقه ای طولانی در ارائه انواع پرده هوشمند با کیفیت بالا کافیست از محصولات ما دیدن کرده سپس هر مدلی خواستید را انتخاب کنید ، سپس با وارد کردن ابعاد پنجره و نوع پرده می توانید به راحتی پرده برقی را سفارش دهید.

با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه ی فروشگاه ما بروید تا از محصولات دیدن کنید. انواع مدل های پرده برقی ، پرده زبرا ، پرده شید ، پرده رومن ، پرده کرکره را در هر طرح و مدلی خواستید از پرده سرا متین سفارش دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید