پرده, پرده برقی, پرده زبرا, مقالات

پرده برقی ارزان ، یک انتخاب ایده آل

پرده برقی ارزان

پرده برقی ارزان ، یک انتخاب ایده آل

پرده برقی ارزان نسل جدیدی از پرده است که در سال های اخیر رشد قابل توجهی از سهم فروش پرده را در بازار به خود اختصاص داده است. مزایا و قابلیت های متعدد این نسل از پرده ها از جمله مواردی هستند که این استقبال عظیم را از سوی مشتریان به همراه آورده است.

بازار فروش پرده در این روزها شاهد تنوع در مدل های پرده است که در این میان فروش پرده برقی ارزان بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با خصوصیات پرده های برقی مناسب و کاربردی را با هم بررسی نماییم.

علل افزایش فروش پرده برقی ارزان چیست؟

اگر بخواهیم پرده برقی را در یک جمله توصیف کنیم، باید بگوییم هر نوع پرده ای که دارای یک موتور الکتریکی باشد و از ریموت برای جمع یا باز کردن آن استفاده شود، در گروه پرده های برقی به شمار می آید. این سیستم مناسب استفاده برای پرده های سنگین است که حرکت دادن آن به صورت دستی بسیار مشکل می باشد.

بنا بر این لازم است از موتور های الکتریکی قدرتمند برای این منظور استفاده گردد که بدون آسیب رساندن به پرده و به راحتی امکان جا به جایی آن وجود داشته باشد.

مهم ترین دلیل افزایش فروش پرده برقی ارزان در سال های اخیر راحتی استفاده از آن ها است. زیرا می توان از راه دور و تنها با فشردن یک دکمه از ریموت پرده را در حالت مورد نظر خود تنظیم نمود.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید راحتی شستشوی این پرده ها است. بسیاری از افراد تصور می کنند پرده های برقی را نمی توان با آب به طور تمیز شست اما این باور غلطی است. زیرا در زمان نیاز تنها کافی است پرده را از قاب آن جدا نموده و همانند دیگر پرده ها به راحتی آن را با آب و مواد شوینده تمیز نمود.

در ادامه برخی دیگر از علل رشد محبوبیت و فروش پرده برقی ارزان که در انواع پرده زبرا ، پرده رومن ، پرده شید می باشد را شرح می دهیم.

مطالب پیشنهادی:

پرده فروشی ارزان

سوالات مختلف درباره ی پرده هوشمند

نمای بصری زیبا به کمک پرده برقی ارزان

پرده های زبرا علاوه بر راحتی که استفاده از آن ها برای ساکنان منازل به دنبال خواهد آورد، ظاهری زیبا و شکیل هم به دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد بخشید.

سنگین بودن وزن پرده ها در کنار قیمت بالای آن ها موجب بروز حساسیت های بیشتر برای نگه داری از آن ها شده است. پرده های سنگین نسبتا سخت جابجا می شوند و امکان دارد به پرده آسیب وارد شود یا باعث بهم ریختگی ظاهر آن شود. پرده های برقی این مشکل را به راحتی مرتفع می سازند.

با هوشمند کردن پرده برقی می توانید بر جذابیت های آن بیفزایید. زمانی که شما سیستم هوشمندی بر پرده خود نصب می کنید، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که در ساعت طلوع و غروب آفتاب به طور خودکار جمع و باز گردد. چنین پرده ای در حکم ساعت هشدار شما هم عمل خواهد کرد.

تصور کنید هنگام طلوع آفتاب پرده به طور اتوماتیک کنار رود و نور خورشید بر صورتتان بیفتد. بیدار شدن با نور آفتاب صبح گاهی یکی از لذت بخش ترین تجربه های بشری است که با پرده برقی هوشمند در انتظارتان خواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

هوشمند سازی پرده خانه با پرده اتوماتیک

دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک

تنوع بالا در رنگ و مدل پرده برقی

پرده یکی از عناصر مهم در چیدمان منازل و ساختمان ها است. از این رو داشتن تنوع در رنگ و طرح های آن می تواند تضمین کند منزلی زیبا و دلنشین داشته باشید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت روز افزون پردهای برقی هم در این است که امکان تهیه آن در هر رنگ و مدلی و با هر نوع متریالی وجود دارد.

در واقع شما می توانید هر نوع پرده ای را تبدیل به پرده برقی کنید. این کار حتی کمک می کند پرده برقی ارزان قیمت داشته باشید و شما را از صرف هزینه های گزاف معاف می کند.

به طور مثال شما می توانید یک پرده برقی ارزان و چاپی داشته باشید که طرح آن دقیقا مطابق با سلیقه خودتان باشد. برای داشتن چنین پرده ای تنها کافی است طرح مورد نظرتان را انتخاب نموده و آن را به شرکت تولیدکننده ارائه دهید، تا به روی پارچه مورد نظرتان چاپ گردد. حال با استفاده از دیگر ملزومات پرده های برقی می توانید برای پنجره خود یک پرده جدید زیبا نصب کنید.

ملزومات مورد نیاز برای پرده برقی شامل پارچه مناسب برای پوشاندن پنجره، ریل برقی (این ریل با توجه به سبک و اندازه پنجره می تواند به صورت عمودی و یا افقی انتخاب شود.)، موتور الکتریکی و ریموت کنترل از راه دور است.

نحوه تعیین قیمت پرده برقی ارزان چگونه است؟

قیمت یکی از معیارهای مهم و تاثیر گذار در رشد فروش پرده برقی ارزان می باشد. به عبارت دیگر زمانی که یک پرده از قیمت مناسب و معقولی برخوردار باشد، مشتری استقبال بیشتری از آن خواهد کرد.

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت یک پرده برقی تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها می توان به متریال ساخت پرده (شامل جنس پارچه، قاب و دیگر اتصالات پرده)، اندازه و متراژ نهایی آن، برند موتور به کار رفته در ساخت آن، توان موتور الکتریکی، برد ریموت کنترل و … اشاره نمود.

بنا بر این ارزان بودن قیمت در مدل های مختلف پرده برقی ناشی از بی کیفیت بودن آن ها نخواهد بود و معیارهای مختلف در این امر موثر هستند.

در پایان باید بگوییم هیچ گرانی به معنای کیفیت بالا و هیچ ارزانی به معنای عدم کیفیت و مرغوبیت یک کالا نخواهد بود و لازم است ابتدا علل تعیین قیمت را در آن محصول به درستی شناسایی نمود.

فروش پرده برقی ارزان در مجموعه پرده متین

پرده برقی ارزان انتخابی ایده آل برای تمام پنجره های خانه ، اعم از پنجره آشپزخانه ، اتاق خواب و حتی پذیرایی می باشد. این سبک پرده ها کار شما را بسیار راحت می کند و دیگر نیاز به زحمت فراوان برای جابجایی پرده نخواهید داشت.

به طور کلی می توان گفت پرده های برقی با ارائه قابلیت هایی نظیر تنوع در مدل و رنگ بندی، ظاهر زیبا و شکیل، قیمت مقرون به صرفه نسبت به کارایی، امکان شستشو و تعمیر، نیاز هر خانه و ساختمانی هستند. با خرید پرده برقی ارزان به آسانی پرده را در زاویه مورد نظرتان قرار دهید و از مزایای آن بهترین استفاده را به دست آورید.

شرکت تولید پرده برقی متین در طول سال های فعالیت خود، همواره در تلاش بوده است در کنار زیبایی و تنوع محصولات خود، از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در تولید آن ها استفاده نماید. تا بهترین پرده های برقی را به مشتریان خود عرضه نماید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *