پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پرده هوشمند, مقالات

انتخاب رنگ سفید مناسب پرده شید

رنگ سفید مناسب پرده شید

انتخاب رنگ سفید مناسب پرده شید

رنگ سفید مناسب پرده شید به دلیل توناژ های مختلفی که دارد ممکن است انتخاب آن برایمان سخت باشد البته رنگ سفید یک انتخاب مطمئن و مناسب برای پرده هاست چراکه می توانید دکوراسیون با هر رنگی که می خواهید را تزئین کنید چراکه هارمونی لازم با پرده شید برقرار خواهد شد.

پس برای انتخاب رنگ سفید مناسب پرده شید این مقاله را دنبال کنید چراکه کمک بسیار زیادی در تصمیم گیری یک توناژ رنگ سفید برای پرده برقی برای پنجره های منزلتان خواهد کرد تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

همانطور که طراح حرفه ای شرکت پرده متین گفت :

” ممکن است در حال حاضر رنگ بنفش دیوار خود را دوست داشته باشید اما با یک انتخاب درست می توانید رنگ پرده ها را سفید انتخاب کنید و به فکر همرنگ کردن پرده ها با دیوار نباشید چراکه اگر خواستید رنگ دیوار را بعد از چند سال تغییر دهید لازم نیست پرده شید را عوض کنید.

نحوه انتخاب رنگ سفید مناسب پرده شید مطابق با اتاق

ما بیشتر مشتریان را به پیروی از این توصیه ها و خنثی نگه داشتن رنگ پرده شید و لوازم جانبی تشویق می کنیم. بسیاری از شما این استراتژی را جدی می گیرید زیرا از بین 100 گزینه رنگ ، تقریباً تمام مشتریان ما رنگ سفید را انتخاب می کنند.

بنابراین اگر تا به حال پرده با رنگ سفید خریده باشید متوجه این موضوع شدید که رنگ سفید توناژ های مختلفی دارد و فقط یک رنگ سفید وجود ندارد. در ادامه ما چند استراتژی برای کمک به شما در انتخاب رنگ سفید مناسب پرده شید برقی مطابق اتاقتان با بررسی های زیاد ارائه می دهیم که در ادامه آن ها را مشاهده میکنید.

1) توناژ های رنگ سفید را بشناسید :

رنگ سفید به خودی خود ممکن است یک رنگ واقعی و تک به نظر برسد ، اما به محض مقایسه آن با سایر گزینه های سفید ، می بینید که توناژ های زیادی نسبت به دیگر رنگ ها دارد.

برای یافتن یک توناژ مناسب برای پرده هوشمند ، رنگ هایی که انتخاب کردید را با یک صفحه کاغذ سفید مقایسه کنید. تفاوت در رنگ ها کاملاً مشخص است.

2) نمونه های رنگ سفید را با مقایسه در منزلتان انتخاب کنید :

از دیگر نکته های کلیدی انتخاب رنگ سفید پرده شید برقی این است که توناژ های مختلف این رنگ را در کنار دکوراسیون منزلتان امتحان کنید تصور کردن آن ممکن است باعث پشیمانیتان شود پس سعی نکنید با بسنده کردن به صفحه ی رایانه رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

3) نمونه رنگ ها را روی پنجره ها بچسبانید تا انتخابی درست با نگاه واقعی داشته باشید :

هنگامی که نمونه های خود را دریافت کردید ، آنها را روی پنجره ها بچسبانید. ببینید کدام رنگ سفید برای پرده شید پلیسه در مقایسه با تزئینات و دکوراسیون کلی شما بهترین شکل را دارد.

این 3 مورد می تواند نسبت به انتخاب یک رنگ مناسب برای پرده شید برقی کمک زیادی بکند پس بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید تا بهترین رنگ را انتخاب کنید که نسبت به دکوراسیون منزلتان هماهنگی لازم را داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

بهترین روش تمیز کردن پرده شید

دکوراسیون شیک به کمک پرده زبرا

چرا پرده شید با رنگ سفید انتخاب کنیم؟

کمی قبلتر نکته ای از نظر طراح حرفه ای پرده متین مشاهده کردید که رنگ سفید با هر دکوراسیون مطابقت دارد پس این رنگ برای هر توناژ رنگ دکوراسیونی کاملاً تطابق خواهد داشت.

همچنین اگر می خواهید پرده شید یکدست سفید نباشد اولاً اینکه از توناژ های رنگ سفید می توانید استفاده کنید دوما اینکه پرده شید چاپی قابلیت این را دارد هر طرحی مد نظرتان بود روی آن چاپ کنید.

مخصوصا اتاق خواب کودک یا اتاق خواب شخصی خودتان قابلیت این را دارد که طرح مناسبی که در نظر دارید روی آن چاپ شده و زیبایی منحصربفردی را به محیط بدهد بنابراین از این نظر هم می توانید روی طرح و رنگ پرده اتوماتیک مانور دهید.

همین که پرده شید قابلیت چاپ طرح و رنگ های متعددی را دارد به طراحان و مشتریان در جهت انتخاب پرده شید برقی این امکان را می دهد تا با دکوراسیون های متنوع هارمونی رنگی بسیار جذابی را ایجاد کنند.

پیشنهاد مطالعه : 

اهمیت پرده شید و انتخاب آن

انتخاب پرده برقی مناسب برای خانه

سفارش پرده شید برقی با رنگ و کیفیت مناسب

اگر در انتخاب رنگ پرده شید هنوز موفق نشدید و نمی دانید چه نوع طرح و رنگی را در نظر بگیرید به شما پیشنهاد میکنیم حتما از طراحان حرفه ای پرده متین کمک بگیرید ، طراحان حرفه ای ما با توجه به تخصصی که در این زمینه دارند می توانند به شما کمک کنند تا رنگ سفید مناسب پرده شید خود را انتخاب کرده و برای منزل و محل کارتان نصب کنید.

معمولاً بیشتر شرکت ها از رنگ سفید برای پرده آشپزخانه خود انتخاب می کنید تا بازتاب نور بیشتر شود و برای منزل هم که کاملاً معلوم است هم برای ایجاد دکوراسیونی جذاب هم اینکه قادر به ایجاد دکوراسیون با تنوع رنگی خواهید بود.

برای سفارش پرده برقی شید با کیفیت و قیمت مناسب کافیست از محصولات ما دیدن کنید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید. برای مشاهده ی محصولات متنوع ما روی لینک زیر کلیک کنید تا از آنها دیدن کنید هر کدام را خواستید به صورت آنلاین از ما سفارش دهید.

منبع : www.blinds.com

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *