پرده برقی, پروژه ها, مقالات

پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی

پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی

پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی

پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی در ساختمان بیمه سینا واقع در سعادت آباد توسط تیم پرده برقی متین اجرا شده است.

این مدل پرده برقی کاملا اتوماتیک است و دیگر نیازی به نیروی دست برای باز و بسته کردن ندارد تنها با کلیک روی یکی از دکمه های رو ریموت پرده جمع و باز می شود.

همچنین امکان باز و بسته کردن پرده های برقی به صورت تکی و دسته جمعی وجود دارد این  آپشن به شما اجازه میدهد تا هر نقطه ای که خواستید آفتاب وارد شود و نقطه ی دیگر سایه داشته باشد.

پرده برقی اسکرین خورشیدی به دلیل زیبایی و سایه ای که ایجاد می کند برای انواع دفاتر و شرکت ها بسیار مناسب است حتی برای منازل هم مورد استفاده قرار میگیرد.

در ادامه ویدیویی از این پروژه را با هم مشاهده میکنیم تا متوجه شوید میتوان با کمک ریموت کل پرده های برقی را باز و بسته کنید.

در ادامه چند نمونه از تصاویر پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی در ساختمان بیمه سینا را مشاهده میکنیم:

پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی و تنظیم آن به شکل مورب

در ادامه فیلمی را مشاهده میکنید که پرده برقی را به صورت مورب تنظیم شده و شکل بسیار زیبایی به پنجره ها و فضای داخلی ساختمان داده است.

پرده برقی را می توانید در هر حالتی که خواستید تنظیم کنید تا زیبایی پرده های برقی چند برابر شود. حتما فیلم زیر را مشاهده کنید تا ببینید پرده برقی ها چقدر منظم و به ترتیب تنظیم شده اند و کنار هم زیبایی پنجره ها را دو برابر کرده اند :

سفارش انواع پرده برقی از ما

با توجه به پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی در ساختمان بیمه سینا متوجه شدید که به فضای داخلی این ساختمان چقدر زیبا شده و از حالت سادگی بیرون آمد و حالت مورب پرده ها زیبایی پنجره ها و فضا را هم دو برابر کرده است و میتوان نور را با قرار دادن پرده ها در این حالت تنظیم کرد.

برای سفارش انواع پرده برقی میتوانید با شرکت پرده برقی متین در ارتباط باشید و هر مدل پرده هوشمند که خواستید را با قیمت مناسب دریافت کنید.

برای تماس با ما کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا بدون اتلاف وقت با ما تماس بگیرید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *