پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات, موتور پرده برقی

هوشمند سازی خانه با پرده اتوماتیک

پرده برقی هوشمند

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

هوشمند سازی خانه با پرده اتوماتیک

آیا تا به حال به هوشمند سازی خانه خود فکر کرده اید. تصور کنید که پرده ها هم مانند اسپلیت یا تلویزیون شما از راه دور و تنها با یک ریموت قابل کنترل باشند. دیگر برای کنار زدن پرده ها نیازی نیست تا از جایتان بلند شوید. یا اگر خواب باشید میتوانید باز و بست شدن پرده ها را در زمان طلوع آفتاب تنظیم کنید.

پیشرفت تکنولوژی و زندگی مدرن برای شما این مزیت را دارد تا هر وسیله ای را در خانه از راه دور و به آسانی کنترل کنید. پرده ها هم میتوانند تبدیل به یک وسیله هوشمند شوند. پرده اتوماتیک این گونه است که میتوان تنها با یک ریموت و با فشار یک دکمه آنرا باز و بست کرد.

حتی امکان تنظیم همزمان با سایر وسیله هاس هوشمند را هم دارد. در زمان طلوع آفتاب و یا ورود به خانه میتوانید شاهد باز شدن پرده آشپزخانه باشید. اگر آنرا از پیش تنظیم کنید در زمان ورود شما پرده ها به صورت هوشمند باز خواهند شد.

دستگاهی که پرده ها را کنترل میکند کوچک و جمع و جور است. تنها با یک سیستم هوشمند بسیار مختصر میتوانید یک پرده هوشمند هم داشته باشید. موتور پرده برقی مناسب با وزن و مدل پرده ها انتخاب میشود و برای انواع پرده متفاوت است. برای خرید و مشاوره با همکاران ما در پرده متین تماس بگیرید و محصول مناسب خود را تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک
پرده برقی هوشمند برای پنجره
پرده برقی چیست؟[/vc_column_text][vc_single_image image=”4248″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_column_text text_larger=”no”]

ویژگی ها و مشخصات پرده اتوماتیک 

وقتی در همه جای زندگی امروز با وسیله های هوشمند روبه رو می شوید شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرده هوشمند هم میتوانید در خانه ها داشته باشید. از قفل های هوشمند گرفته تا تلویزیون ها و تلفن ها در زندگی ما مدرن شده اند و با تنظیم و به طور هوشمند کار میکنند.

در این بین هوشمند سازی خانه با پرده زبرا هم میتواند جلوه دیگری از زندگی مدرن باشد. البته نصب این وسیله به معنی خرید یک پرده جدید نیست و میتوان همان پرده های قدیمی را مدرن و هوشمند کرد. این کار تنها با نصب موتور برقی امکان پذیر است و زندگی شما را آسان تر خواهد کرد.

برای انواع پرده ها باید موتور برقی مناسب را انتخاب و نصب نمایید که انواع موتور پرده برقی بار اساس نوع پرده نصب میشود. برای پرده های بالارو با نصب موتور مناسب میتوانید به آسانی پرده ها را تنها با ریموت و از راه دور بالا و پایین ببرید. در پرده ها زبرا میتوانید روشنی و تاریکی را آسان تر تنظیم کنید و یک پرده برقی اتوماتیک داشته باشید.

برای پرده هایی که بازشو از وسط هستند با نصب موتور باز کردن و کنار زدن پرده ها با ریموت ممکن میشود. برای این پرده اتوماتیک نیاز به تغییر میل پرده ها نیست و موتور روی همان ریل قبلی نصب خواهد شد.

ریموت پرده برقی در انواع مختلف وجود دارد و میتواند همزمان چند پرده را حرکت بدهد. اندازه ریل و متعلقات پرده برقی با توجه به نیاز مشتری و نوع پرده فرق دارد. با استفاده از ریل میتوان پرده پارچه ای را در هر نوعی که باشد حرکت داد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

خرید پرده برقی با کیفیت
اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی
پرده برقی کرکره فلزی[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

مزایا و امکانات پرده اتوماتیک هوشمند 

برخی از مزایا و امکانات پرده اتوماتیک عبارت است از :

– موتور برقی بیصدا

– قابلیت حمل و جابجایی پرده ها تا وزن 100 کیلوگرم

– امکان حرکت پرده ها در زمان قطعی برق بدون ریموت

– امکان استفاده از ریموت 15 کاناله برای حرکت دادن پرده ها در خانه

– گارانتی تعویض و قیمت مناسب

پرده برقی در مدلهای مختلف قابل ارائه است و مزایای زیادی را برای شما ایجاد خواهد کرد. مهمترین مزیت نصب این وسیله هوشمند آسانی و سهولت حرکت دادن پرده هاست. در خانه های کوچک میتوان مقابل پرده هر وسیله را بگذارید. در زمان حرکت پرده برقی کار شما آسان تر میشود.

هوشمند سازی خانه با پرده رومن علاوه بر زیبایی، آسان و راحت است. پرده شما در زمان باز و بست شدن چین منظمی دارد و دیگر پاره یا کثیف نمیشود. تنظیم نور در خانه هم برایتان آسان تر خواهد بود. میتوانید زمان باز و بست پرده برقی اتوماتیک را تنظیم کنید و در هز زمان از روز نور را داشته باشید.

قیمت پرده هوشمند به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن میتوان به وزن پرده ها اشاره کرد. موارد دیگر در تعیین قیمت شامل نوع موتور پرده برقی و برند آن میشود. که این مسئله هم به وزن و مدل پرده ها بستگی خواهد داشت.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید پرده اتوماتیک از پرده سرا متین

اگر ساکن خانه هوشمند هستید و میخواهید تمام پرده های محل زندگی یا کار شما مدرن و زیبا باشد همین حالا با پرده متین تماس بگیرید. هوشمند سازی خانه با پرده اتوماتیک از نیازهای زندگی امروز است.
تیم ما مجرب و با سابقه در زمینه تولید و فروش پرده برقی آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصول از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید