پرده اتوماتیک, پرده برقی, فنی پرده برقی, مقالات, موتور پرده برقی

همه چیز درباره ی پرده برقی

همه چیز درباره ی پرده برقی

دانستن همه چیز درباره ی پرده برقی می تواند به شما در تصمیمی که برای خرید پرده اتوماتیک گرفته اید کمک کند. همانطور که می دانید پرده برقی دارای سیستمی است که به کم یک ریموت باز و بسته می شود و این پرده ها با کمک یک ریموت کنترل باز و بسته می شود اگر هم ریموت نداشت تعجب نکنید چون با موبایل می توان پره را باز و بسته کنید.

وقتی به یک شرکت لوکس یا همایشی می روید وقتی پرده ها به طور اتوماتیک باز و می شوند ناخودآگاه پیش خودستان می گویید چقدر با کلاس و عالی دیگر نیازی نیست با دست نخ پرده را بکشند تا باز شود چون در هنگام کشیدن پرده ممکن است گیر کند و پرده آویزان شود پس برای اینکه از این مشکلات جلوگیری شود پرده قدیمی خود را به پرده هوشمند تبدیل کنید.

موتور پرده برقی و ریل های پرده برقی آن را به یک کالای فوق العاده لوکس تبدیل کرده است و قبلا قشر خاصی می توانستند پرده برقی را تهیه کنند ولی الان با وجود موتور برقی جدید و قیمت مناسب همه ی قشر ها می توانند پرده اتوماتیک در هر نوعی که بخواهند را سفارش دهند.

چرا بعضی افراد از پرده برقی استفاده می کنند؟

از قدیم ها تا الان پرده جزئی از اصلی ترین وسایل اداره ها و منازل به حساب می آید و استفاده از پرده برای کنترل نور ورودی به داخل است که آن را کم یا زیاد کنیم و برای جلوگیری از مشخص نبودن داخل منزل پرده ها را بکشیم. پرده برقی کار را برای ما راحت تر کرده است تا بتوانیم بدون اینکه پرده پاره شود ، میله ی پرده مشکلی پیدا کند آن را باز و بسته کنیم. همچنین مدل های پرده برقی بسیار شیک و با کلاس است که از چندین لایه ی مختلف استفاده شده و جلوی نور را به داخل می گیرد.

همانطور که میدانید امروزه هزینه دوخت و خرید پرده های آماده بسیار بالا است و ممکن است چند میلیون تومان هزینه برای شما داشته باشد و اینکه بعضی مواقع به دلیل سنگین بودن پرده و در دسترس نبود میله مورد نظر نمی توان پرده ها را باز و بسته کرد یا اینکه اصلا پرده را نصب کرد چون میله ی مناسبی که بتواند وزن پرده را تحمل کند وجود ندارد و اینکه بعضی مواقع مجبور هستید که پرده را طوری نصب کنید که نتوانید پرده را باز و بسته کنید.

با نصب پرده اتوماتیک تمام این مشکلات حل خواهد شد و نیازی نیست هر سال به فکر تعویض پرده باشید. و اینکه ممکن است پنجره ی شما بسیرا بلند و بزرگ باشد که با نصب پرده برقی نیاز نیست نیروی زیادی برای باز و بسته کردن پرده صرف کنید با زدن یک دکمه به راحتی پرده را باز کنید.

مطالب پر بازدید : 

پرده برقی بازشو به کنار

پرده برقی internal

پرده برقی ونیزی

 

همه چیز درباره ی پرده برقی-پرده متین

 

اجزای پرده برقی چگونه کار می کند؟

پرده برقی دارای سه جزء است که شامل : موتور برقی ، پرده ، ریموت کنترل . هر کدام از این ها یک کار مختص به خود را انجام می دهند که با وصل شدن پرده برقی به ریل و با کمک از موتور برقی ، ریموت پرده به حرکت در می آید و باز و بسته می شود. و اینکه می توانید در هر نقطه ای که خواستید آن را متوقف کنید. همچنین می توانید در صورت گم شدن ریموت با موبایل پرده برقی را ببندید یا باز کنید.

پرده برقی از نظر کیفیت ، برند ، عملکرد دارای انواع مختلفی است. اگر ریل و موتور متناسب با هم انتخاب نشده باشند ممکن است موتور دچار مشکل شود و یا بالعکس اگر پرده برقی دچار مشکلی شود فقط همان شرکت می تواند آن را تعمیر کند پس بهتر است گارانتی معتبری دریافت کنید تا خدمات پس از فروش را به شما ارائه کنند.

بهترین راه برای انتخاب ریل و موتور برقی چیست؟

همانطور که در متن بالا به آن اشاره کردیم ریل و موتور پرده برقی انواع مختلفی دارد که براساس نیاز شما شرکت مربوطه بهترین را انتخاب کرده و برای شما نصب و راه اندازی می کند ولی اگر می خواهید خودتان یک مدل را انتخاب کنید نمی توان گفت یکی بهتر از دیگری است هر کدام متناسب با قیمت و کاراتی حتی طول و وزن پرده مزایای خود را دارد و براساس پروژه انتخاب می شود. پرده برقی بسیار پر طرفدار شده است و در این زمینه شرکت های متعددی در حال فعالیت هستند.

اولین قدم برای اینکه یک پرده برقی مناسب داشته باشید این است که شرکت عرضه کننده پرده برقی را مناسب انتخاب کنید ، اگر انتخابتان دقیق باشد می توانید یک پرده برقی مناسب داشته باشید.

مطالب پیشنهادی :

هوشمند سازی خانه با پرده برقی

پرده شید برقی

قیمت پرده برقی

خرید پرده اتوماتیک را با ما تجربه کنید !

هر وقت خواستید که پرده برقی سفارش دهید آن هم با قیمت به صرفه و کیفیت بالا کافیست با پرده برقی متین در ارتباط باشید. پرده متین با در نظر گرفتن بهترین ابزار آلات و تجهیزات به روز یک پرده برقی بی نقص را به شما ارائه می نماید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا آنچه که میخواهید را خدمت شما عرضه نماییم. ما در انتظار تماس شما هستیم.

Related Posts

1 thoughts on “همه چیز درباره ی پرده برقی

  1. نرگس گفت:

    خیلی خوبه پرده برقی به بازار اومده همه مشکلات باهاش حل شده!!

دیدگاهتان را بنویسید