پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

هدف از نصب پرده اتوماتیک

هدف از نصب پرده اتوماتیک

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”هدف از نصب پرده اتوماتیک” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

هدف از نصب پرده اتوماتیک آسان نمودن کنترل پرده ها و تنظیم نور در اتاق هاست. با نصب این وسیله هوشمند میتوانید حرکت آسان تر و بهتری را برای پرده ها شاهد باشید. تنظیم پرده برقی آسان است و به راحتی از روی ریموت قابل باز و بست کردن می باشد.

علاوه بر این میتوانید برای پرده اتوماتیک سنسور در نظر بگیرید تا در صورت تابیدن نور به طور خودکار بسته شود. حتی زمان باز شدن یا بسته شدن پرده های هوشمند میتواند با زمان خروج و ورود شما به منزل تنظیم باشد تا در مصرف انرِژی و زمان صرفه جویی نمایید.

برای انواع پنجره های خم و گرد یا زاویه دار هم میتوانید میل پرده برقی را داشته باشید. محدودیتی در طراحی و نصب این محصول وجود ندارد و استفاده از آن برای هر دکوری امکان پذیر است. همچنین که دیگر از وجود سیم و طناب هم بی نیاز میشوید.

موتور پرده برقی کم مصرف است و اصلا نباید نگران زیاد شدن مصرف انرژی توسط این وسیله باشید. حتی در زمان قطعی برق هم میتوانید پرده ها را تنها با لمس حرکت دهید و آنها را از کنید و یا کنار بزنید.

هوشمندسازی پرده های قدیمی هم آسان است و میتوانید انواع پرده شید و زبرا و … را تنها با نصب موتور تبدیل به پرده اتوماتیک نمایید. همچنین با سایر وسیله های هوشمند نیز قابل تنظیم است و میتوانید آنرا همزمان کنترل کنید.
مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

فروش پرده برقی
خرید پرده برقی با کیفیت[/vc_column_text][vc_single_image image=”4368″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_custom_heading text=”مزیت کنترل از راه دور برای پرده اتوماتیک” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

سیستم کنترل یا ردیابی ار زاه دور برای پرده اتوماتیک آسان و جمع و جور طراحی شده تا کاربرد آسان و بی نقصی داشته باشد. میتوان پرده را روی دیوار یا سقف نصب کرد و از کاربری هوشمند آن لذت برد. موتور پرده برقی پرده کاملا در پشت پارچه قرار میگیرد و اصلا دید نخواهد داشت.

به راحتی میتوانید کنترل پرده برقی را با سایر وسیله های هوشمند در خانه ست کنید یا برای پرده ها در تمام اتاق ها یک ریموت چند کاناله داشته باشید. دیگر تنظیم پرده ها نیاز به نیروی دست ندارد و در هر جای خانه امکان باز و بست کردن آن مقدور خواهد بود.

برای جلوگیری از سرو صدا موتور کاملا بیصدا طراحی شده است و پرده ها با یک فشار ملایم باز خواهند شد. میتوانید برای انواع پرده از کنار بازشو یا بازشو به دو طرف، رولی و …  هوشمندسازی را انجام دهید و در خانه یک پرده مدرن و زیبا داشته باشید.

اندازه های پرده کاملا همان اندازه های قبل خواهند بود و هیچ جیز در ظاهر تغییر نمیکند. تنها کارایی افزایش خواهد یافت و این بهترین ایده برای پرده هوشمند به نظر میرسد. تا علاوه بر یک خانه زیبا یک پرده مردن و هوشمند هم داشته باشید.

هدف از نصب پرده رومن میتواند ایجاد امنیت هم باشد تا در زمان عدم حضور شما در منزل مانند چراغها، پرده ها هم قابل کنترل باشند. وقتی در خانه نباشید و یا امکان بستن پرده ها برایتان وجود نداشته باشد میتوانید از قبل آنها را تنظیم کنید و از این جهت امنیت منزل شما تامین میشود.
مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

نکات مهم در مورد پرده برقی
پنجره هوشمند با پرده اتوماتیک
چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم[/vc_column_text][vc_single_image image=”4369″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”فواید نصب یک پرده هوشمند اتوماتیک” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

کسانیکه تجربه نصب و استفاده از پرده های برقی را دارند هدف از نصب پرده اتوماتیک را میدانند و از آن بهره برده اند. اگر در خانه تان این وسیله هوشمند را داشته باشید خواهید دید تقریبا از هر لحاظ از پرده های معمولی بهتر هستند. مهمترین ویژگی آنها این است که در زمان تابش شدید نور میتوانید آنرا به میزان دلخواه در خانه داشته باشید.

به ویژه برای پرده های زبرا و شید میتوانید این مورد را بیشتر حس کنید. زیرا تنظیم نور و سایه در این پرده ها به جهت طراحی آنها و نوع پارچه آسان تر و زیباتر است. اما برای پرده های ضخیم و والور دار هم میتوانید این مزیت را داشته باشید تا حرکت آنها برایتان راحت تر و جذاب تر باشد.

خرید و نصب پرده اتوماتیک مقرون به صرفه است و نسبت به پرده های قدیمی امکانات بیشتری را برای شما فراهم میکند. هر وزن از پرده را میتوانید به یک پرده آشپزخانه تبدیل کنید زیرا قدرت موتور این وسیله بالاست و تا 100 کیلوگرم پارچه را هم میتواند تکان دهد.

میتوانید تنظیم پرده ها را برای دریافت نور صبح یا دیدن منظره غروب داشته باشید. پرده ها با سنسور و تنظیم از قبل میتوانند قابل کنترل باشند و دوباره و مانند قبل تکان دادن انها با دست هم امکان پذیر خواهد بود.

فرقی نمیکند که یک آشپزخانه کوچک دارید و یا پرده برقی را برای یک سالن بزرگ میخواهید. در هر صورت و برای هر دکوری میتوان این پرده را نصب و استفاده کرد و از مزیت هوشمند بودن ان ها بهره برد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8071″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”خرید پرده برقی از بازار پرده” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

در دنیای مدرن امروز داشتن وسیله های مدرن و هوشمند برای هرکسی یک مزیت است تا زندگی آسان تر و بهتری داشته باشد. خرید و نصب پرده اتوماتیک هم از گزینه های یک زندگی هوشمند است. برای خرید و نصب همین حالا با همکاران ما در پرده متین تماس بگیرید و محصول مورد نیاز خودتان را سفارش دهید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید