پرده برقی, مقالات

نکات مهم در مورد پرده برقی

پرده متین پرده برقی

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”نکات مهم در مورد پرده برقی” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

نکات مهم در مورد پرده برقی برای همه کسانی که میخواهند این محصول را برای منزل یا محل کار خود تهیه کنند لازم است که مطرح شود تا سوالات احتمالی را پاسخ دهد. پرده هوشمند ویژگی هایی دارد که باید پیش از خرید دانست تا اطلاعات و کاربرد انرا بهتر بدانید.

پرده برقی تنها با نصب یک موتور برقی کار میکند و نیازی به نیروی برق و اتصال سیم برای آن نیست. موتور این پرده با یک باتری داخلی کار میکند و به این ترتیب نیاز به شارژ یا اتصال مستقیم به برقی نخواهد داشت. پس میتوانید از ظاهر و کارکرد آن مطمئن باشید.

حرکت پرده برقی کاملا بی صداست و در زمان حرکت و کار موتور برقی هیچ مزاحمت و سر و صدایی ایجاد نمیکند. طراحی و ساخت این محصول برای ایجاد راحتی و آسایش بیشتر است و بر این اساس نباید مزاحمت و اختلالی را در نظم زندگی شما به وجود بیاورد.

اگر برای نصب پرده اتوماتیک نیاز دارید که میل پرده خم شود یا به صورت L در بیاید این مسئله محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند. برای پرده برقی امکان خم شدن میله ها وجود دارد و برای انواع دکوراسیون قابل طراحی و اجرا می باشد. کافی است پیش از خرید شرکت تولید کننده را در جریان این موضوع بگذارید تا محصول مناسب شما ارائه دهند.

لازم است تا در زمان سفارش پرده برقی اندازه ها و ابعاد محل نصب را به فروشنده ارائه دهید. برای داشتن این وسیله هوشمند لازم نیست که پرده ها را کاملا به صورت یک محصول جدا بخرید بلکه میتوانید پرده های قدیمی خود را هم به صورت هوشمند در بیاورید.
مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم
پنجره هوشمند با پرده اتوماتیک
مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند[/vc_column_text][vc_single_image image=”4347″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_custom_heading text=”امکانات و ویژگی های یک پرده برقی اتوماتیک” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

از نکات مهم در مورد پرده برقی این است که سیستم آن کاملا هوشمند است و از راه دور و با ریموت امکان پذیر خواهد بود. اما در زمانی که برق قطع باشد میتوانید پرده ها را مانند قبل با دست باز و بست کنید و در این مورد نگرانی وجود نخواهد داشت.

همچنین امکان کنترل پرده هوشمند به همراه دیگر وسیله های هوشمند در خانه وجود دارد و میتوانید از یک ریموت چند کاناله تمام پرده ها یا وسیله های هوشمند را کنترل نمایید. هر خانه هوشمند نیازمند یک پرده برقی است تا پکیج کاملی از وسیله های آسایش را در یک زندگی مدرن داشته باشد.

برای انتخاب پرده ها محدودیت مدل، پارچه و رنگ ندارید واین محصول کاملا مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی و اجرا خواهد شد. موتور پرده برقی قدرت زیادی دارد و تا وزن 75 کیلوگرم پرده را میتواند تحمل کند. پس پرده های والودار قدیمی یا پرده شید رول و … را میتوان به صورت یک پرده برقی در خانه داشت.

پرده های برقی صاف و بیصدا و هوشمند در انواع پارچه و مدل در دسترس هستند و متناسب با هر خانه و دفتر کاری میتوان انها را سفارش داد. از مدل های ساده تا پرده های سنگین را میتوانید در حالت پرده برقی هوشمند داشته باشید.

شاید گمان کنید که پرده هوشمند برای خانه های هوشمند است. اما دلیلی ندارد که در خانه های خود استفاده از پرده را به طور هوشمند نداشته باشید. طرح های مختلف و متفاوت موتور میتواند برای شما این امکان را ایجاد کند که در هر خانه ای یک پرده برقی هوشمند را دارا باشید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

دلیل وجود پرده برقی
پرده برقی چیست؟
پرده برقی ریموت دار
[/vc_column_text][vc_single_image image=”4348″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”پرده برقی باکیفیت و زیبا” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

از دلایل و نکات مهم در مورد پرده برقی و نصب آن این است که برای مسدود کردن نور یا تنظیم نور استفاده میشود. میتوانید با برنامه ریزی باز و بست شدن آنرا کنترل کنید. اپر پرده برقی شید روی یا زبرا دارید در هر زمان با یک حرکت کوچک میتوان نور یا سایه را داشت.
پرده برقی میتواند با زمان خواب شما تنظیم شود و به طور مثال بعد از بیدار شدن باز شود تا نور را در زمان لازم در اتاق ها داشته باشید. به آسانی کنترل از راه دور برای شما فراهم است و با ریموت یا گوشی هوشمند این کار انجام پذیر خواهد بود.
پرده ها غالبا در دنیای مدرن اختراع جدید به حساب نمی آیند اما با هوشمند سازی آنها میتوانید یک وسیله مدرن و به روز داشته باشید. پرده برقی دقیقا یک وسیله مدرن است که امکانات ویژه ای را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد.
پارچه های شفاف پرده به آسانی بالا و پایین میروند و شما در طول روز شاهد بازی نور هستید.
برای انواع پرده هوشمند میتوانید سنسور نور را نصب کنید تا در زمان تابش نور پرده ها بسته شود یا بر اساس میل شما به کنار بروند. هدف از هوشمند سازی آسان تر کردن زندگی و رفاه است و پرده آشپزخانه به این منظور مورد نصب و استفاده قرار میگیرد.
تفاوتی ندارد که شما ساکن خانه ای کوچک هستید یا سالن ها و اتاق های بزرگی دارید. پرده برقی جلوه خاصی به محل زندگی شما خواهد داد و انرا زیباتر میکند. مهمترین نکته در مورد این وسیله هوشمند این است که با هر دکور و اتاقی سازگار است و کارایی مفید و مدرنی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”خرید پرده برقی از فروشگاه اینترنتی پرده متین” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

برای اینکه از خرید خود مطمئن باشید و یک محصول بادوام و زیبا را در خانه یا محل کارتان استفاده کنید لازم است تا آنرا از تولید کننده معتبر و با سابقه خریداری نمایید. پرده متین با سابقه و مجرب در امر تولید انواع پرده برقی هوشمند آماده ثبت سفارشات شما برای این محصول می باشد. جهت ثبت سفارش و یا مشاوره در مورد محصولات میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. همکاران ما پاسخگوش شما خواهند بود.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید