پرده برقی, مقالات

نصب پرده برقی چقدر هزینه دارد

نصب پرده برقی چقدر هزینه دارد

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”نصب پرده برقی چقدر هزینه دارد؟” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا برای زندگی و ارتباط هوشمند باعث افزایش میل به خرید و نصب موتور برقی شده است. مزایای پرده برقی بسیار زیاد است که شامل :

– امکان کنترل سایه یا پرده با تنها لمس یک دکمه

– رهایی از نور آزادهنده خورشید و اشعه ماوراء بنفش که هم برای کودکان و هم حیوانات خانگی مضر است.

–  کاهش هزینه انرژی و حفظ دما در اتاق و تبدیل کردن آن به بهترین محل برای استراحت و کار

اما ابتدا باید بدانیم نصب پرده برقی چقدر هزینه دارد. در حقیقت بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع موتور انتخابی برای پرده است که باید سازگار با پنجره ها و پرده های شما باشد. سپس اندازه و ابعاد پنجره ها را باید در نظر داشت تا ببینید که چه نوع موتور برقی به کار شما می آید.

پاسخ به این سوال بسته به این موارد متفاوت است و هر پرده برقی میتواند موتور خاص خود را داشته باشد. وقتی نوبت به انتخاب موتور برای پرده شما میرسد گزینه های مختلفی دارید. در ابتدا هزینه پایین و قیمت ارزان تر مد نظر شماستو محدوده قیمت را در نظر خواهید گرفت.

باید در نظر داشته باشید که خرید پرده برقی یک سرمایه گذاری است و آسایش و راحتی شما را در خانه و محل کار افزایش میدهد. خرید یک سیستم هوشمند اتوماتیک باکیفیت میتواند در هزینه و زمان و دردسرهای شما تخفیف ایجاد کند. اغلب موتور ها قیمت پایینی دارند و ضمانت کارکرد آنها هم زیاد نیست.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

فروش پرده برقی
مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند
همه چیز درمورد پرده اتوماتیک[/vc_column_text][vc_single_image image=”4388″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”نکات مهم پیش از خرید پرده برقی” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

پیش از تصمیم گیری نهایی برای خرید پرده برقی لازم است تا قدرت موتور و کیفیت انرا ارزیابی کنید. مطمئن شوید که قیمت، سرعت و میزان نویز در موتور چقدر است زیرا این عوامل بر کیفیت و دوام آن تاثیر خواهد داشت. ضمانت شرکت تولید کننده پرده برقی هم میتواند شما را مطمئن کند که در صورت نیاز برای تعمیر یا تعویض آن مراجعه کنید.

از آنجا که شما در حال نصب پرده رومن هستید باید بدانید که این محصول محافظ خوبی برای پنجره های شماست. اندازه پنجره ها و نوع آنها میتواند در تعیین قیمت موتور و پرده تاثیر داشته باشد. انتخاب یک محصول مناسب ممکن است چالش برانگیز شود اما بهترین راه مشاوره از یک طراح دکور است.

البته تمام پرده ها در خانه یا محل کار از هر مدلی امکان تبدیل شدن به یک پرده برقی را دانرد. از این جهت برای شما محدودیتی ایجاد نخواهد شد. اما بهتر است نیاز اصلی خودتان را از پرده بشناسید و بدانید که چه پرده ای برای چه پنجره ای مناسب تر است.

آیا تنها پرده برقی را برای تزئین میخواهید یا تمایل دارید نور و سایه را با آن تنظیم کنید. به عنوان مثال پرده های زبرا نو و تاریکی را در روز بهتر تنظیم میکنند و اشعه مضر خورشید را از خود عبور نمیدهند.

بررسی نیاز شما پیش از خرید و مشاوره با فروشنده به شما اطلاعات کافی را میدهد تا بدانید نصب پرده آشپزخانه چقدر هزینه دارد و برای چه پنجره ای باید چه محصولی را تهیه کنید. همچنین که باید متریال و ابعاد پنجره را هم برای این مسئله لحاظ بنمایید.
مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

هدف از نصب پرده اتوماتیک
نکات مهم در مورد پرده برقی
چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم[/vc_column_text][vc_single_image image=”4391″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:tel%3A09121997606|target:_blank”][vc_custom_heading text=”موارد مهم در تعیین قیمت پرده برقی” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

از موارد مهم برای اینکه بدانیم نصب پرده برقی چقدر هزینه دارد لازم تا مواد و متریال پرده را بشناسیم. مهم است که محل پنجره شما کجاست و چی میزان نیاز به تنظیم نور دارید. همچنین پنجره از چه متریالی ساخته شده و میخواهید چه میزان از آن محافظت شود. به طور مثال متریال چوب گران است و میتواند ارزش زیادی را به خانه شما اضافه کند. پس ممکن است بخواهید یک پرده گران تر برای آن انتخاب کنید تا مراقبت بیشتری از ان داشته باشد.

به منظور صرفه جویی در هزینه خرید پرده زبرا ابتدا لازم است ابعاد پنجره را اندازه گیری کنید. اگر این امکان برای شما فراهم نیست و نمیتوانید دقیق آنرا اندازه بگیرید بهتر است از شرکت تولید کننده برای اندازه گیری کمک بگیرید. ممکن است در اندازه گیری خطا کنید و پنجره هایی که به نظر هم اندازه می آید ممکن است اندازه های متفاوت داشته باشد.

مورد مهم بعدی هزینه نصب پرده برقی است. اگر کس دیگری این کار را برای شما انجام دهد میتواند روی هزینه های شما تاثیر گذار باشد. انجام نصب موتور برای پرده ها نیاز به تخصص دارد اما برخی از مردم گمان میکنند که میتوانند این کار را خودشان انجام دهند. هزینه نصب بسته به اندازه و ابعاد پنجره متفاوت خواهد بود.

به طور کلی باید گفت پیش از خرید باید هزینه موارد مختلفی را در نظر داشته باشید و از اندزه و ابعاد پرده و پنجره تا هزنیه نصب انرا در بودجه خود لحاظ کنید. بهتر است حتما با مشاوران و کارشناسان فروش مشورت نمایید تا اگر بودجه کمتری دارید یک راه حل برای شما پیدا کنند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4392″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”خرید و نصب پرده برقی” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

برای مشاوره پیرامون خرید و نصب پرده برقی برای منزل یا محل کار خود با همکاران ما در پرده متین تماس بگیرید. برای داشتن یک پرده مدرن و هوشمند لزوما نیاز به خرید یه محصول جداگانه نیست و میتوانید همان پرده های قدیمی را در منزلتان با نصب یک موتور برقی تغییر کاربری دهید. کنترل این وسیله با ریموت و از راه دور ممکن است و لازم است تا پیش از تصمیم نهایی و خرید از ویژگی ها و امکانات پرده مورد نظر خودتان اطلاعاتی داشته باشید. به این منظور میتوانید از لینک زیر جهت تماس استفاده کنید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:tel%3A09121997606|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید