پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات, موتور پرده برقی

مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند

پرده متین پرده اتوماتیک هوشمند

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند

مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند در کنار سایر ماژول های هوشمند در یک خانه میتواند راحتی و آسایش شما را فراهم نماید. نصب پرده های برقی میتواند میزان نور ورودی و تاثیرات دمایی را تنظیم کند و به معنای واقعی از کنترل هوشمند برخوردار است. پرده برقی با دارابودن متور بیصدا حرکتی یکنواخت و منظم دارد که برای انواع پرده قابل اجرا و کاربردی است.

امروزه با پیشرفت روز افزون در صنعت وسایل خانگی و تجهیزات ساختمانی میتوانید همه کارها را در خانه به طور هوشمند انجام دهید. خیلی از کارها با فشردن تنها یک دکمه و به وسیله ریموت امکان پذیر است و در عین حال زیبایی منزل شما را چند برابر خواهد کرد.

در سیستم پرده اتوماتیک از میله پرده یا ریل برای نگه داشتن پرده ها استفاده میشود. در عین حال که مسیر حرکت پرده است و با نیروی برق کار میکند. برای حرکت دادن پرده یک موتور برقی روی میله کار گذاشته شده و این موتور برای انواع پرده کاربرد دارد.

برای استفاده از پرده برقی کافی است موتور را به وسیله ریموت به حرکت دراورید و سپس خواهید دید پرده ها به آسانی حرکت میکنند. برای تمام پرده های از کنار بازشو یا رولی و شید و … میتوانید تکنولوژی پرده آشپزخانه را داشته باشید.

امکان این که برای خانه های هوشمند بتوانید سیستم پرده را با دیگر وسیله های هوشمند ست کنید وجود دارد. همچنین برای تمام پرده ها در خانه میتوانید از یک ریموت چند کاناله استفاده کنید تا به طور همزمان پرده ها را باز و بست یا تنظیم نمایید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

همه چیز درمورد پرده اتوماتیک
هوشمند سازی خانه با پرده اتوماتیک
دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_column_text text_larger=”no”]

مزایای دیگر استفاده از پرده اتوماتیک 

– نصب آسان روی دیوار و سقف در همه اتاق ها

– قابلیت استفاده از ریل تا طول 12 متر

– تحمل وزن پرده های سنگین تا وزن 100 کیلوگرم

– قابلیت نصب و کار روی ریل خم و گرد

– دارای موتور برقی با ابعاد کوچک

– امکان نصب سنسور باد برای پرده هایی که در فضای باز قرار دارند

– قابلیت نصب سنسور حساس به نور جهت مطابقت با محیط

– امکان نصب تایمر برای باز و بست شدن پرده ها در تالار و آمفی تئاتر

– دارای ریموت چند کاناله برای حرکت چند پرده به طور همزمان

– قابلیت حرکت تنها با لمس پرده ها بدون نیاز به ریموت کنترل

– قابلیت کنترل به طور همزمان با دیگر وسیله های هوشمند

– امکان حرکت دادن پرده ها در زمان قطعی برق با دست

– امکان نصب برای انواع اتاق ها و در تمام منازل

مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند بر اساس دلایل و امکانات ذکر شده برای هر خانه و شرکتی توجیه اقتصادی دارد. شاید پیش از این گمان میکردید تنها برای لوردراپه یا پرده شید و رولی میتوان موتور پرده برقی نصب کرد. اما با تبدیل پرده های قدیمی خود به پرده زبرا خواهید دید این تکنولوژی محدود به نوع خاصی از پرده ها نیست.

در حالیکه موتور پرده برقی محدودیت ندارد و میتواند وزن سنگین انواع پارچه را تحمل کند. کار با موتور برقی بسیار آسان است و متناسب با پرده ها نوع آن انتخاب میشود. در خانه های هوشمند این وسیله قابل تنظیم با سایر وسیله های هوشمند است و از روی مانیتور یا تلفن همراه و تبلت هم قابل تنظیم می باشد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پرده برقی کرکره آلومینیومی
پرده برقی هوشمند چیست؟
[/vc_column_text][vc_single_image image=”4299″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

بهینه سازی مصرف انرژی با نصب پرده اتوماتیک 

مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند علاوه بر موارد ذکر شده قابل تنطیم بودن با نور است. میتوانید حرکت پرده را همزمان با روشنایی و غروب آفتاب تنظیم کنید. به طور مثال تنظیم کنید که در ساعت 9 صبح پرده ها باز شوند و در ساعت 8 شب بسته شوند.

رسالت خانه های هوشمند بهینه سازی در مصرف انرژی است تا مصرف برق در وسیله های گرمایشی و سرمایشی به حداقل برسد. به ویژه در ساختمانهای با متراژ بزرگ و یا دارای نمای شیشه ای لازم است که مصرف برق تا جای ممکن کاهش یابد. پس نصب و به کار گیری مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند میتواند زمان هدر رفت گرما را کاهش دهد. یا نور را در زمان لازم به اتاق ها وارد کند.

این امر مهم تاثیر بسیار بالایی در بهینه سازی مصرف انرژی خواهد داشت. همچنین که پرده برقی هزینه های عوامل انرژی را هم کاهش میدهد و از این جهت هم مقرون به صرفه می باشد. بدیهی است که در برخی فصول و در بیشتر مکان ها هدر رفت گرما زیاد است. یا باز ماندن پرده ها اتاق را در تابستان گرم تر میکند. همچنین وسیله های برقی به بالا رفتن دمای محیط حساس هستند. در صورت عدم محافظت و مراقبت از انها کارایی شان کاهش میابد و یا خراب میشوند. پس چه تدبیری از این بهتر که با نصب پرده شید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید پرده برقی از پرده فروشی متین

نصب هر وسیله هوشمندی میتواند علاوه بر کارایی که به واسطه تکنولوژی به کار گرفته شده دارد به زیبایی محل زندگی و کار ما بیفزاید. در پرده اتوماتیک موتور برقی به صورت مخفی کار میشود و ریل هم دید نخواهد داشت. نصب این وسیله و هوشمند سازی پرده ها باعث میشود تا در دکوراسیون خود آزادانه عمل کنید و دیگر شاهد پاره شدن پرده یا محبور به جابجایی وسیله ها نباشید. حرکت دادن این وسیله هوشمند به آسانی و با ریموت امکان پذیر است و تنها با فشار یک دکمه ممکن میشود. پس همین حالا با همکاران ما در پرده متین تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید. تحربه ما در زمینه طراحی و تولید انواع پرده برقی ضامن کیفیت محصولات مان خواهد بود. برای تماس از طریق لینک زیر اقدام کنید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید