پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده کرکره, پرده کرکره ای, پرده کرکره فلزی, پرده هوشمند, مقالات

مزایای خرید پرده کرکره فلزی

مزایای خرید پرده کرکره فلزی - پرده کرکره ای

مزایای خرید پرده کرکره فلزی

مزایای خرید پرده کرکره فلزی برای منزل و محل کار بسیار زیاد است که در این مقاله ما به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد در حین تصمیم گیری برای خرید آنلاین پرده بهتر است تمام موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

پرده کرکره ای از دو نوع چوبی و فلزی قابل ارائه است اما اینکه شما کدام یک از آنها را انتخاب کنید بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد پس در حین انتخاب تصمیم درستی بگیرید تا پشیمانی به بار نیاید. همچنین جهت خرید پرده کرکره با قیمت مناسب پرده فروشی متین با تنوع محصولاتی که دارد دست شما را برای انتخاب طرح مورد نظرتان باز گذاشته تا بتوانید به بهترین شکل ممکن پنجره های منزل و محل کارتان را تزئین کنید.

وزن سبک پرده کرکره ای فلزی

اولین مزیت که به چشم می آید و باعث می شود بیشتر افراد این مدل پرده کرکره را انتخاب کنند ، وزن سبک آن است. تیغه هایی که برای ساخت پرده کرکره فلزی استفاده می گردد بسیار سبک بوده و عمدتاً عرض آن ها 16 و 25 میلی متر است.

به دلیل وزن بسیار سبکی هم که دارند نصب آن ها برای نصاب های متخصص پرده برقی بسیار آسان شده و در عرض چند دقیقه به راحتی اجرا و تحویل شما مشتریان داده می شود.

همچنین می توان به این مورد هم اشاره کرد که وزن سبک پرده کرکره فلزی باعث می شود تا باز و بسته شدن آن با سرعت بیشتری انجام شود و اینکه لازم نیست برای تحمل وزن پرده ، موتور برقی بسیار قدرتمندی استفاده شود. همین امر هم باعث پایین آمد قیمت پرده کرکره خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

پرده کرکره و مزایای استفاده از آن

مدرن ترین پرده شید 2021

دوام و عمر بالا پرده کرکره فلزی

اگر بتوانید در نگهداری پرده کرکره ای بهترین عملکرد را داشته باشید مطمئن باشید که می توانید دوام و عمر بالای آن را تضمین نمایید. البته فقط پرده کرکره ای نیست که باید نگهداری آن را درست انجام داد اگر هر وسیله ای را به درستی نگهداری کنید می توان گفت که چندین سال برای شما عمر می کند.

برای نگهداری پرده کرکره فلزی هم باید چند مورد را در نظر بگیرید تا بتوانید عمر بالایی را به این پرده هوشمند تقدیم کنید و نیازی نباشد برای خرید پرده دوباره اقدام کنید :

1)نظافت آن را به صورت ماهانه یا هر چند هفته یکبار انجام دهید چراکه اگر روی پرده کرکره فلزی گرد و غبار بنشیند هم اینکه نمای آن از بین می رود هم اینکه بعد از مدتی ممکن است تیغه های آن نمای اولیه را نداشته باشند.

2)تعداد دفعاتی باز و بسته کردن آن را در صورتی که نیازی ندارید کمتر کنید چراکه اگر بدون اینکه نیاز به پرده کرکره داشته باشید و آن را به صورت مداوم باز و بسته کنید نمی توان تضمین کرد که عمر طولانی داشته باشد.

3)ابعاد پرده کرکره فلزی را به درستی انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر برای پرده آشپزخانه این مدل پرده اتوماتیک را در نظر گرفته اید باید ابعاد آن را دقیق اندازه گیری کنید تا پایین تر از پنجره نیاید و اینکه عرض آن بیشتر از عرض پنجره نباشد چراکه اگر ارتفاع پرده بیش از اندازه باشد ممکن است در حین باز و بسته کردن پنجره پرده به آن گیر کند و چیزی جز خرابی تیغه ها و کنده شدن آن برایتان نخواهد داشت.

با رعایت کردن موارد بالا می توان گفت که شما عمر طولانی را به پرده کرکره ای منزل و محل کارتان تقدیم می کنید و در هزینه هایتان صرفه جویی خواهید کرد.

ایجاد هارمونی جذاب با نصب پرده کرکره ای

از جمله مزایای خرید پرده کرکره فلزی نسبت به پرده کرکره معمولی یا همان پارچه می توان به ایجاد هارمونی جذاب و طرح های فوق العاده ی آن اشاره کرد.

پرده کرکره آلومینیومی سبک ها و رنگ های متنوعی دارد و باعث می شود تا شما مطابق با دکوراسیون منزلتان آن را انتخاب کنید همچنین با خرید این مدل پرده برقی باعث می شود تا یک تناسبی با سایر اجزای دکوراسیون ایجاد نمایید.

در انتخاب طرح و رنگ پرده کرکره برای محل کارتان بهتر است بیشتر رنگ های تیره و طرح های ساده را انتخاب کنید چراکه باعث می شود مکان رسمی تر به نظر برسد و شیک بودن دکوراسیون حفظ شود همچنین این نوع پرده برای مغازه و انواع شرکت های مهندسی بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین جهت انتخاب پرده کرکره فلزی مخصوص اتاق خواب ، آشپزخانه ، اتاق پذیرایی و … بهتر است رنگ های شاد ، طرح دار مثل طرح گل ، طرح طبیعت و … استفاده کنید تا نمای پنجره ها زیباتر باشند و فضای منزل از حالت سادگی خارج شود.

از جمله مدل های دیگر پرده کرکره ای می توان به پرده کرکره فلزی تصویری اشاره کرد. این مدل پرده به شما این امکان را می دهد تا هر طرحی در هر ابعادی خواستید را روی پرده مورد نظرتان چاپ کنید.

مطالب پربازدید :

نحوه شستشو پرده زبرا

مزایا و معایب نصب پرده چوبی

 

خرید اینترنتی پرده کرکره فلزی از بهترین پرده فروشی

با اطلاع از مزایای خرید پرده کرکره فلزی وقت آن رسیده تا جهت خرید آنلاین پرده برقی در این مدل اقدام کنید اگر می خواهید بهترین دیزاین را برای پنجره های منزلتان در نظر بگیرید بهتر است این مدل پرده را با توجه به سلیقه تان انتخاب کرده و نصب نمایید.

همچنین مدل های دیگر پرده برقی از جمله پرده شید ، پرده رومن ، پرده زبرا و .. هم وجود دارد که شما جهت خرید هر کدام با دکوراسیون منزل و محل کارتان هماهنگی دارد ، انتخاب کنید.

پرده فروشی متین با ارائه انواع پرده برقی با طرح های متنوع و رنگ های مختلف به شما این امکان را داده تا بهترین تزئین را برای پنجره در نظر بگیرید.

جهت مشاهده ی محصولات ما و مشاهده ی قیمت ها کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا از دیدن صفحه ی فروشگاه ما با تنوع بالا لذت ببرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *