پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, مقالات, موتور پرده برقی

راهنمای انتخاب پرده برقی مناسب

راهنمای انتخاب پرده برقی مناسب

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”راهنمای انتخاب پرده برقی مناسب” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده های برقی یک گزینه مناسب برای جایگزینی پرده های معمولی جهت پوشاندن پنجره هستند. زیرا هم نصب آسان تری دارند و هم کار با انها راحت تر است. نصب پرده ها معمولا برای کنترل نور و حفظ حریم خصوصی در یک اتاق است. ما در این مطلب به عنوان راهنمای انتخاب پرده برقی مناسب به شما کمک میکنیم تا بهترین این محصول را برای خانه یا محل کار خود تهیه کنید.

برای کسانی که نخستین بار است میخواهند برای خانه خود پرده تهیه کنند، ابتدا باید فضای مورد نظر برای نصب آنرا بشناسند. برای کمک به شما در انتخاب دو سبک تفات های آنها ذکر شده است تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

پرده های کرکره ای :

این پرده ها دارای شکاف هایی هستند که به عنوان پره شناخته میشوند. این پره ها جهت هدایت نور را به داخل اتاق کج یا زاویه دار میکنند. برای خانه های کوچک بهتر است مدل کرکره افقی را در نظر بگیرید تا پنجره بزرگ تر به نظر برسد. برای حفظ حریم خصوصی میتوانید پره ها را کاملا باز یا کاملا بسته نگه دارید.

پرده های شید:

برای پنجره های بزگ و قدی این مدل از پرده ها بهتر هستند. این مدل پرده مدل های مختلف دارد. پرده برقی شید رول ، پرده شید لانه زنبوری و پرده شید تخت. بر خلاف پرده های معمولی، سایه در پرده شید معمولا توسط بالا و پایین رفتن پرده کنترل میشود. به این معنی که میتوانید تنها سایه و نور را در پایین پنجره داشته باشید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4500″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A09121997606|target:_blank”][vc_custom_heading text=”چه نوع پرده برقی مناسب خانه شماست؟” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

در ادامه میخواهیم برای راهنمای انتخاب پرده برقی مناسب به شما کمک کنیم تا ببینید چه مدل پرده مناسب خانه شماست. انواع پرده های کرکره ای و رولی وجود دارد که میتوانید برای خانه خود با توجه به مدل و نوع پنجره، میزان نور دریافتی و مدل دلخواه تان انتخاب نمایید.

پرده های چوبی :

پرده های چوبی گزینه ای مدرن برای پرده های کرکره ای هستند. ظاهری گرم و چشم نواز که در رنگ های روشن و تیره میتوانید آنها را تهیه کنید. برای حفظ سلامت زمین میتوانید پرده های بامبو را انتخاب کنید. تزئینی و سازگار با محیط زیست.

پرده های چوبی فاکس :

پرده های چوبی فاکس از چوب های واقعی با دوام و مقاوم در برابر رطوبت ساخته میشوند. در صورت تمایل به داشتن یک پرده با دکور چوبی این مدل بسیار مناسب است. در فضاهای با رطوبت بالا مانند آشپزخانه یا حمام میتوانید از این پرده استفاده کنید.

پرده های عمودی یا لوردراپه :

گزینه ای بادوام و کم هزینه برای انواع پنجره قدی. این پرده ها نه تنها کاربردی هستند، بلکه کنترل آنها میتواند میزان نور مناسب را به شما بدهد. برای هر پنجره بزرگ قدی و به ویژه درب های کشویی این مدل از همه مناسب تر است.

پرده با پارچه طبیعی :

پارچه های طبیعی ساخته شده از پنبه باعث میشوند که فضا به اندازه کافی نرم و جذاب به نظر بیاید. میتوانید با یک نور مناسب فضای خانه را زیباتر کنید. یک نور مناسب در طول روز با حفظ حریم خصوصی در شب. ایده آل برای اتاق های نشیمن، آشپزخانه ها و اتاق ناهار خوری.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4501″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”مزیت استفاده از پرده برقی در منزل” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

برای انواع پرده های معرفی شده در این مطلب میتوانید اقدام به نصب یک موتور برق کنید و این مدل ها را به عنوان یک پرده برقی داشته باشید. با وجود یک موتور برقی میتوانید به راحتی و بدون حرکت، با استفاده از ریموت، با روشی ساده و کابردی پرده ها را حرکت دهید.

موتور برقی به شما کمک میکند تا منزل خود را خنک نگه دارید، از آن در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. از اتاق خواب بدون بیرون آمدن، پرده را بکشید و سایه دلخواهتان را داشته باشید. موتور به طرز ظریفی برای پرده کار گذاشته میشود و با یک ریموت قابل کنترل خواهد بود.

سنسورها بسته به شرایط آب و هوا و نور امکان فعال سازی به صورت خودکار دارند. سنسور باد هنگام وزیدن بادهای شدید از پرده ها محافظت میکند. به این ترتیب پرده شما عمر بیشتری خواهد داشت. زمانی که نور آزار دهنده میشود، سنسور نور کمک میکند که پرده ها کشیده شوند. میتوانید این عملکرد را با ریموت هم کنترل کنید.

شما میتوانید هر مدل پرده را به صورت یک وسیله هوشمند در بیاورید و در خانه یا محل کارتان از آن استفاده کنید. این روزها بیشتر مردم تمایل به استفاده از وسیله های هوشمند دارند تا زندگی برایشان راحت تر شود. حرکت دادن پرده ها به ویژه در خانه های کوچک و شلوغ یا برای پنجره های وسیع و بزرگ آسان نیست. پس با برقی کردن این وسیله میتوانید از هر لحاظ کار خودتان را آسان کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پرده برقی کرکره ای
آیا پرده برقی با ریل عرضه میشود؟
نکات مهم درباره ی پرده برقی[/vc_column_text][vc_single_image image=”4499″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”پرده برقی مناسب را از ما بخواهید!” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

ما در این مقاله تلاش کردیم که یک راهنمای انتخاب پرده برقی مناسب برای شما ارائه دهیم. میتوانید پس از مرور این مطلب و با توجه به بودجه و سلیقه خودتان هر مدل از این محصول هوشمند را سفارش دهید. برای ثبت سفارش یا استعلام قیمت از طریق لینک های زیر اقدام کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در  شرکت پرده متین آماده پذیرش درخواست های شما برای این محصول مدرن و زیبا می باشند.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A09121997606|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید