فنی پرده برقی

تولید پرده برقی

تولید پرده برقی

تولید پرده برقی

تولید پرده برقی : هدف استفاده از پرده برقی باز و بسته شدن پرده برقی در ساعات خاصی از شبانه روز است. به طور مثال برای یک شرکت که دارای نمای شیشه ای است می توانیم به منظور از بین بردن دید شرکت در شب از پرده برقی استفاده کنیم. به عنوان مثال دیگر برای بالکن یک ویلا که در ساعات خاصی از روز نور خورشید می تابد از پرده برقی هوشمند استفاده می کنند.

به منظور تولید پرده برقی ابتدا کارشناسان مجموعه پرده برقی متین به محل مراجعه کرده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. سپس تکنسین اطلاعات مربوط به جنس، رنگ، مدل و سایر اطلاعات را با مشتری در میان گذاشته و اطلاعات کاملی از پرده برقی موردنظر مشتری را کسب می کنند.

سپس اطلاعات دریافت شده از مشتری پرده برقی به بخش طراحی مجموعه پرده برقی متین ارائه می شود و آنها با توجه به پارامترهای مهندسی به طراحی مناسب ترین پرده برقی می پردازند.

پس از انتخاب جنس و رنگ و طرح پرده برقی مورد نظر نوبت به انتخاب موتور پرده برقی می رسد. موتور پرده برقی مهم ترین بخش آن است که با توجه به ابعاد و میزان کارکرد آن انتخاب می شود. اگر پرده برقی موردنظر هوشمند باشد دارای تایمر نیز هست که به وسیله آن می توان پرده برقی را برای ساعات مشخصی باز و بسته کرد.

 در نهایت و پس از آماده سازی همه چیز قطعات پرده برقی به محل منتقل شده و توسط تکنسین متخصص نصب می شود.

Related Posts

1 thoughts on “تولید پرده برقی

  1. کیو گفت:

    مطلب خیلی خوبی بود.

دیدگاهتان را بنویسید