پرده آشپزخانه, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده هوشمند, مقالات

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده

آیا ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون امکان پذیر است؟

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون یک روش عالی برای کنترل نور راحت تر ، ایجاد فضای داخلی بسیار زیبا همراه با در نظر گرفتن حریم خصوصی می باشد. در این مورد مهمترین مسئله ترکیب مناسب طرح هایی است که حتما باید در ایجاد هارمونی و تعادل رنگی ، طرحی و … در نظر گرفته شود.

از اینکه پیشنهاد ترکیب پرده برقی با پرده های ساده را دادیم این بود که پنجره های منزل یا محل کار شما توسط مهمانانتان بی عیب دیده می شود و خودتان هم آن را تحسین می کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا در این زمینه جزئیات و نکات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم اگر نیاز به ایده های خلاقانه دارید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

جنبه های مثبت ترکیب انواع پرده زبرا با پرده ساده

شاید به نظرتان استفاده ی همزمان از پرده زبرا با پرده ساده زیاد باشد اما شما نباید این طور به این قضیه نگاه کنید. در حقیقت استفاده ی همزمان از پرده ساده و انواع پرده زبرا به شما این امکان را میدهد تا پرده ی قدیمیتان را دور نریزید و از آن هم استفاده کنید.

بعضی از خانم های خانه دار پرده های قدیمیشان را دوست دارند و می خواهند آن ها را نگهدارند در این صورت این کار امکان پذیر است و شما می توانید زندگی مدرن را با زندگی کلاسیک قدیمیتان ترکیب کنید. پس چرا ترکیب این دو نوع پرده را با هم امتحان نمی کنید؟

جنبه های مثبتی استفاده از ترکیب پرده ساده و پرده های زبرا شامل موارد زیر می شود :

– برای رسیدن به نور متعادل در محیط بسیار کاربردی است با انتخاب نوع مناسب پرده زبرا به راحتی نور ایده آل را برای محیط ایجاد کنید.

– بسیار شیک است ، جنبه ی ظاهری و دکوراسیون ترکیب پرده هوشمند با پرده های ساده فضای داخلی را بین دو راهی مدرن و کلاسیک قرار می دهد همین امر باعث می شود تا پنجره ی شما جذابیت خاصی پیدا کند.

– بسیار ترکیب دلپسندی برای پنجره های شما محسوب می شود ، از اینکه پرده های ساده و قدیمی خود را با ظاهری جذاب ترکیب کنید بدون شک باید پرده زبرا را هرچه سریعتر از فروشگاه آنلاین پرده متین سفارش دهید.

– تنوع بالا در مدل ها ، امروزه انتخاب پرده و ایجاد هماهنگی با دکوراسیون منزل از جمله کارهای بسیار سخت محسوب می شود شاید هم سخت تر از کار در معدن اما با ترکیب پرده اتوماتیک و پرده ساده کار را برای خود راحت کنید.

همانطور که در موارد بالا مطالعه کردید ایده ی ترکیب پرده ساده با پرده زبرا می تواند بسیار جالب به نظر برسد پس نباید آن را ندید بگیرید چراکه امروزه یک روش بسیار مدرن و جذاب برای دکوراسیون پنجره ها در نظر گرفته می شود.

مطالب پیشنهادی :

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

انتخاب پرده کرکره برای اتاق خواب

قوانین ترکیب پرده ساده با پرده های زبرا

اگر پنجره را به صورت خودجوش بدون در نظر گرفتن دکوراسیون یا قوانین مرتبط با این امر تزئین کنید نمی توان تضمین کرد موفقیتی در این مورد کسب می کنید. چراکه انتخاب پارچه مناسب برای پرده های زبرا ، و هماهنگی آن با پرده ی ساده جزء مسئله ی بسیار مهمی است.

همچنین در نظر گرفتن میزان نور ورودی از جمله نکات بسیار ظریفی است و باید به آن دقت کنید. طراحان دکوراسیون یکسری قوانین را برای کمک به شما در نظر گرفته اند در ادامه آن ها را با هم میبینیم :

هدف از ایجاد نور متعادل برای محیط را فراموش نکنید !

وقتی شما هدفتان این است که دکوراسیون و شکل مناسبی را با نصب پرده برقی همراه با پرده های معمولی ایجاد کنید این نکته ی ظریف را هم فراموش نکنید تا بتوانید جذابیت بیشتر را همراه با کاربردی بودن آن یکجا باهم داشته باشید.

به عنوان مثال اگر می خواهید برای اتاق نشمین پرده های ضخیم را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما این است که این کار را نکنید چراکه وجود پرده های برقی با ضخامت بیشتر در اتاق خواب بهتر از اتاق نشمین است.

عمق پنجره را در نظر بگیرید !

هرچقدر عمق پنجره بیشتر باشد شما گزینه های بیشتر در انتخاب پرده های زبرا دارید چراکه پرده هوشمند بالای قاب پنجره نصب می شود و شما می توانید با نصب میله پرده در هر اندازه ای به راحتی پارچه ای به طرح جذاب و ضخامت مناسب نصب کنید.

در مورد نوع و بافت پرده زبرا تصمیم گیری کنید !

از آنجا که پرده آشپزخانه ، پرده اتاق خواب و … وظیفه اش این است حریم خصوصی و میزان نور وارد شده به محیط را کنترل کند باید در انتخاب نوع و بافت آن دقت کنید.

می توانید از پرده زبرا یا پرده رومن به عنوان یک پرده با ضخامت بالا استفاده کنید یا اینکه پرده شید ، پرده کرکره ای را برای تعادل نور در نظر بگیرید البته بستگی به سلیقه ی شخصی خودتان دارد.

پیشنهاد مطالعه :

درک اهمیت خرید پرده زبرا

دلایل اهمیت خرید پرده شید

خرید پرده زبرا از فروشگاه اینترنتی پرده متین

تا اینجای مطللب متوجه این موضوع شدید که پرده ساده را هم می توان با پرده زبرا و هر نوع پرده های برقی دیگری ترکیب کرد و پنجره را زیبا کرد. برای خرید پرده زبرا با قیمت مناسب و کیفیت بالا کافیست با فروشگاه آنلاین پرده متین دیدن کنید تا بتوانید نمونه های محصولات ما را مشاهده نمایید.

پرده سرا متین به شما این اطمینان را می دهد که کیفیت تمام پرده های زبرا بسیار بالاست و سالیان سال برای شما عمر می کند و نیازی نیست به فکر تعمیر و یا تعویض آن باشید همچنین باز و بسته کردن آن هم به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می شود.

برای دریافت مشاوره از پرده فروشی متین برای انتخابی آسانتر حتما روی لینک زیر کلیک کنید تا مشاورین تخصصی ما به شما عزیزان مشاوره ای در زمینه ی مختلف ارائه دهند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *