انواع پرده زبرا, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده زبرا, مقالات

با پرده برقی زبرا آشنا شوید!

آشنایی با پرده برقی زبرا

با پرده برقی زبرا آشنا شوید!

آشنایی با پرده برقی زبرا به شما کمک می کند تا اطلاعات کاملی راجع به این پرده بدست آورید. ممکن است نام پرده زبرا به گوشتان خورده باشد و شرکت عرضه کننده این مدل پرده را به شما پیشنهاد کند اما میدانید فرق آن با پرده برقی کرکره ای چیست؟ امروزه این مدل پرده برقی طرفداران زیادی دارد که تنوع رنگ و طرح زیادی دارد و برای هر سلیقه ای مناسب است. اگر قصد خرید پرده اتوماتیک را دارید بهتر است اول آن را خوب بشناسید از تمام امکانات و قابلیت هایش مطلع شوید سپس تصمیم قطعی خود را بگیرید سپس پرده برقی مورد نظرتان را سفارش دهید. در این مقاله هر چیزی که باید از پرده برقی زبرا بدانید را در اختیارتان قرار میدهیم.

مزایای نصب پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا به نوع خاصی از پرده های برقی گفته می شود که دو لایه موازی روی هم دارد و به صورت دوبل طراحی شده است. این ویژگی در پرده برقی زبرا می تواند نور را طوری که شما می خواهید کنترل کنید ، از مزیت های قابل توجه پرده برقی زبرا این است که می تواند به طور مجزا و به تنهایی قابلیت های کرکره ای ، رولی ، توری و شید را باهم داشته باشد. یعنی شما با سفارش پرده برقی زبرا می تواند چند نوع پرده برقی را با هم داشته باشید و از کدام که خواستید استفاده کنید.

پرده زبرا می تواند سایه ای ملایم برای شما فراهم نماید یعنی طراحی این نوع پرده برقی به گونه است که با کمک دو لایه توری و غیر توری ، به راحتی می توانید نور وارده به داخل را کنترل کنید. شما می توانید با جمع کردن آن فضا را کامل روشن کنید همانطور که می دانید به دلیل موتور برقی که دارد نیازی نیست با نخ این کار را انجام دهید به کمک یک ریموت می توانید آن را باز و بسته کنید و در هر حالتی که خواستید آن ها را نگه دارید.

مطالب پیشنهادی : 

پرده برقی رومن

پرده برقی پلیسه

روش های کنترل پرده برقی

انواع مختلف مکانیزم پرده برقی زبرا 

پرده های زبرا به طور کلی دو مکانیزم دستی و موتوری دارد. که در مورد مکانیز دستی آن ها به این شکل است که می توانید با زنجیری که دارد آن را باز و بسته کنید و با کمک آن زنجیر نور محیط را کم و زیاد کنید و به همان میزانی که میخواهید پرده را قرار دهید. اما نمونه برقی آن به گونه ای است که می توانید با کمک یک ریموت پرده برقی را باز و بسته کنید که این نوع از پرده زبرا بیشتر مورد استقبال گرفته است چون بدون اینکه نیاز باشد زنجیر را دو ساعت بکشید تا پرده باز شود یک کلید را فشار می دهید و در کسری از ثانیه پرده باز یا بسته می شود.

همچنین برای خانه هایی که هوشمند هستند می تواند مفید واقع شد چون واقعا خیلی بد می شود اگر همه ی تجهیزات خانه هوشمند شود ولی پرده ی آن با دست باز و بسته شود پس بهتر است مکانیزم موتوری آن را سفارش دهید و به شرکت عرضه کننده ای که انتخاب کردید بگویید آن را با سیستم هوشمند منزلتان حتما تطابق دهد تا بتوانید از پرده برقی زبرا بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

چگونه می توان پرده برقی زبرا را تمیز کرد؟

یکی از معایب پرده برقی زبرا این است که به راحتی نمی توان آن را تمیز کرد و ممکن است مشکلاتی در حین تمیز کردن آن پیش بیاید چون اگر پرده را باز کنید و آن را تمیز کنید و بخواهید دوباره سرجایش بزنید این کار ممکن است به ضررتان تمام شود و پرده برقی شما خراب شود. با این حال شما می توانید فرآیند شستشوی پرده برقی را برای خودتان با راه حل هایی که جلوی راهتان قرار می دهیم آسان کنید. لازم هم نیست به شرکت خاصی بگویید که این کار را برای شما انجام دهد چون خودتان می توانید انجام دهید و نیاز به کسی نخواهید داشت.

اولین راه کاری که هیچ ضرری برای پرده برقی شما نخواهد داشت این است که از بخارشور و شامپوی فرش استفاده کنید به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. اول از همه پرده برقی را به کمک ریموت باز کنید و سپس بخارشور را تنظیم کنید و طوری درجه اش را تنظیم کنید که صدمه ای به پارچه نزند. برای شستشو با شامپو فرش باید پرده را از جایش در بیاورید شامپو را روی سطح آن بریزید و با اسفنج رویه ی آن را تمیز کنید و با فشار آب پایین آبکشی را انجام دهید سپس وصل کنید تا خشک شود که در نتیجه می توان گفت شستشوی پرده برقی با بخارشور می تواند سریعتر باشد و وقت شما تلف نشود.

مطالب پر بازدید :

شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی

پرده برقی زبرا-پرده برقی دوبل

پرده برقی ریموت دار

برای داشتن یک پرده برقی زبرا با کیفیت و منحصر به فرد می توانید با فروشگاه آنلاین پرده برقی متین در ارتباط باشید. شرکت ما با در نظر گرفتن بهترین متریال ، موتور برقی با ضمانت و کیفیت بالا بهترین پرده برقی زبرا را به شما ارائه خواهد کرد. پس کافیست با ما در زمینه ی سفارش پرده برقی در ارتباط باشید.

 

Related Posts

1 thoughts on “با پرده برقی زبرا آشنا شوید!

  1. میهن دوست گفت:

    ما از شما پرده برقی خریدیم خواستم تشکر کنم بابت کیفیت خوبی که داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *