پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پروژه ها, مقالات

اجرای 6 عدد پرده برقی شید

اجرای 6 عدد پرده برقی شید

اجرای 6 عدد پرده برقی شید

اجرای 6 عدد پرده برقی شید با رنگ سفید به صورت پشت فوم دار توسط تیم پرده متین اجرا شده است. پرده برقی شید در شرکت فوق العاده شیک به منظور پوشش کامل و جلوگیری از تابش نور آفتاب نصب شده است و همین موضوع باعث می شود تا هر موقعی خواستید با فشردن یک کلید روی ریموت آن را باز و بسته کنید و منظره ی روبرو را مشاهده کنید.

پرده شید به دلیل پارچه ی ضخیمی که دارد به شما امکان این را می دهد تا از آفتاب جلوگیری کنید و در هر محیطی خواستید نصب کنید. پرده شید در طرح های و شکل های متفاوتی قابل نصب است و دست شما جهت انتخاب طرح باز است.

قیمت پرده شید برقی نسبت به دیگر پرده های برقی مناسب تر است به همین دلیل طرفدار بیشتری دارد و اینکه باعث می شود محیط به طور کامل از آفتاب زدوده شود. نصب این مدل پرده هوشمند به شما کمک می کند تا نور محیط را کنترل کنید. در ادامه ویدیوی از این پروژه که نحوه ی باز و بسته شدن پرده شید را نشان می دهد مشاهده خواهید کرد.

جهت سفارش پرده شید برقی به صورت حرفه ای می توانید به پرده سرا متین مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن کنید. هر نوع پروژه ای با هر تعداد پرده برقی که بخواهید ما برایتان انجام می دهیم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *