پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پروژه ها, مقالات

اجرای پرده شید در شرکت عظیم خودرو

اجرای پرده شید در شرکت عظیم خودرو

اجرای پرده شید در شرکت عظیم خودرو

اجرای پرده شید در شرکت عظیم خودرو در تعداد 11 عدد به صورت کاملا حرفه ای توسط تیم پرده برقی متین به صورت کاملاً حرفه ای اجرا شده است.

شرکت عظیم خودرو به منظور پوشش کامل پنجره ها و جلوگیری از دید به داخل شرکت نصب شده است برای اینکه کارکنان کنار پنجره در طی روز بتوانند به راحتی کار کنند و تابش آفتاب اذیتشان نکند پرده برقی شید نصب شده است.

پرده شید با توجه به پارچه ی ضخیمی که دارد می تواند به راحتی از تابش نور آفتاب به داخل محیط جلوگیری نماید و اینکه دیگر شما در ساعاتی از روز که آفتاب به چشمتان می زند راحت می شوید و اینکه دیگر از اتلاف انرژی هم خبری نیست یعنی گرما به داخل به هیچوجه نفوذ نمی کند همچنین سرما هم نفوذ پیدا نخواهد کرد.

از سری موارد دیگر که صاحب شرکت عظیم خودرو را تشویق به خرید پرده از پرده سرا متین کرده است ، قیمت پرده شید رول برقی است. قیمتش بسیار مناسب تر از دیگر پرده های برقی است به همین منظور 11 عدد به تعداد میزان پنجره های شرکت سفارش داده اند.

پرده فروشی متین در زمینه ی ارائه بهترین پرده هوشمند با قیمت مناسب فعالیت درخشانی دارد و به همین منظور نیاز شما در هر زمینه از جمله کیفیت ، کمیت ، طرح های منحصربفرد و .. برطرف می کند. از فروشگاه ما دیدن کنید و هر مدلی با هر تعدادی مد نظرتان را بود را به  از فروشگاه اینترنتی پرده متین سفارش دهید. با خرید اینترنتی پرده برقی کارتان را راحت کنید.

از محصولات ما دیدن کنید!

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *