پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, مقالات

هوشمند سازی خانه با پرده برقی

هوشمند سازی خانه با پرده برقی

هوشمند سازی خانه با پرده برقی بهترین ایده است و اولین قدم برای داشتن یک خانه هوشمند می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کافیست تصمیم بگیرید به قول خودمانی “فقط لب تر کنید” می توانید هر قسمتی از خانه را وقتتان را تلف می کند را هوشمند سازی کنید. مثل باز و بسته کردن پرده وقتتان را می گیرد می توانید آن را به پرده برقی تبدیل کنید برای خانه هایی که دوبلکس هستند خیلی سخت است که به طبقه ی اول بیایید و پرده را باز و بسته کنید ، بنابراین با هوشمند سازی پرده به راحتی میتوانید از جایی که هستید با موبایل یا ریموت برقی، پرده برقی را باز و بسته کنید.

هوشمند سازی منازل طیف بسیار گسترده ای دارد از هوشمند سازی سقف و پرده ها گرفته تا سیستم های روشنایی و گرمایشی، سرمایشی و…

اولین قدم برای تبدیل پرده معمولی به پرده برقی چیست؟

برای هوشمند سازی پرده اول از همه باید نوع آن را انتخاب کنید که پرده برقی کرکره ای باشد یا از وسط بازشو ؟ اول از همه تصمیم خود را در این زمینه بگیرید سپس برای داشتن پرده برقی اقدام کنید. بعد از اینکه نوع پرده برقی را انتخاب کردید باید به میزان هزینه و فضایی که میخواهید پرده برقی را نصب کنید مورد بررسی قرار دهید. از پرده برقی های متنوع پرده برقی بالارو ، پرده برقی از وسط بازشو بیشترین محبوبیت را دارد اما پرده بالارو معمولا فضای کمتری را اشغال می کند ولی پرده از وسط بازشو بیشتری فضا را میخواهد و اصولا از پرده های کرکره ای یا بالا رو در ادارات استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی : 

انواع مدلهای پرده برقی

اجزای اصلی پرده برقی

تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی

 

هوشمند سازی خانه با پرده برقی-پرده متین 02122361050

 

ویژگی های انواع پرده برقی 

همانطور که در متن بالا به آن اشاره کردیم پرده برقی در دو نوع بالارو یا کرکره ای ، پرده برقی از وسط بازشو بیشتری استفاده را دارد ، در ادامه از ویژگی های این دو مدل پرده برقی را برای شما ذکر کرده ایم که میتوانید با مطالعه ی آن ها با توجه به اندازه ی محل مورد نظر پرده اتوماتیک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خصوصیات پرده برقی بالارو یا کرکره ای : 

👈 زیبای و سهولت و راحتی کار

👈 قابلیت تنظیم حد بالا و پایین پرده

👈 کنترل از راه دور موتور پرده بالا رو به وسیله ریموت

👈 نصب و راه اندازی آسان

👈 کاهش مصرف انرژی

خصوصیات پرده برقی کنار رو یا از وسط بازشو :

👈 قدرت بالای موتور

👈 قابلیت تشخیص مانع

👈 شروع آرام ، پایان آرام

👈 کنترل از را ه دور موتور پرده بالا رو به وسیله ریموت

👈 قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن پرده

انواع مختلف تجهیزات کنترل پرده برقی چیست؟

تجهیزاتی که میتوانید پرده برقی را کنترل کنید انواع مختلفی دارد که براساس نیاز خود می توانید نوع کنترل آن را انتخاب کنید. انواع مختلف روش هایی که میتوانید پرده برقی را تحت کنترل قرار دهید شامل : ریموت کنترل ، کنترل از طریق وای فای ، بردهای کنترلی که در خانه های هوشمند قرار دارد ، هر کدام دارای ویژگی های خاصی است که بستگی به نیاز شما دارد.

مطالب پر بازدید : 

پرده برقی کرکره ای

قیمت موتور پرده برقی

ریل پرده برقی

 

هوشمند سازی خانه با پرده برقی-پرده متین

 

استفاده از ریموت کنترل برای پرده برقی چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از رایج ترین روش ها برای کنترل پرده برقی استفاده از ریموت کنترل است ، ریموت کنترل در انواع مختلف 1 تا 99 کانال با فرکانس های مختلف می باشد. تعداد کانال های ریموت بستگی به تعداد موتور پرده برقی است. برای مثال در سیستم کنترل توسط ریموت 9 کاناله می توانید 1 تا 9 موتور پرده برقی را به صورت جداگانه یا همزمان کنترل کنید.

کنترل پرده برقی توسط ریموت بستگی به سلیقه ی شما دارد که بخواهید چگونه پرده هوشمندتان را تحت کنترل داشته باشید.

کنترل پرده برقی از طریق وای فای 

یکی دیگر از روش های کنترل پرده برقی از طریق وای فای است . در این نوع کنترل کانکتورهایی زیر موتو وصل می شود که با نصب برنامه بر روی موبایل خود می توانید به صورت آنلاین پرده برقی را کنترل کنید و در هر حالتی که میخواهید قرار دهید. همچنین می توانید زماندهی به پرده برقی را انجام دهید تا در زمان مشخصی باز و بسته شود.

بعضی وقتها هستند که آنقدر درگیر کارهای روزمره ی خود هستیم دیگر وقت نمیکنیم پرده را بکشیم تا آفتاب فرش و مبل را داون نکند یا اینکه وقت نمیکنیم پرده را باز کنیم تا کمی از دلگیری خانه کم کنیم. ولی با زماندهی به پرده برقی دیگر لازم نیست نگران باشید که نکند الان آفتاب مبل و فرشمو خراب کنه ، پرده برقی به طور اتوماتیک سر ساعتی که شما تنظیم کرده اید بسته می شود و سر ساعتی که میخواهید باز می شود. پس لازم نیست دیگر نگران این مورد باشید. هوشمند کردن هم مزایای زیادی دارد.

سفارش پرده برقی و داشتن خانه ی هوشمند را با ما تجربه کنید ! 

هر وقت خواستید که پرده برقی سفارش دهید آن هم با قیمت به صرفه و کیفیت بالا کافیست با پرده برقی متین در ارتباط باشید. پرده متین با در نظر گرفتن بهترین ابزار آلات و تجهیزات به روز یک پرده برقی بی نقص را به شما ارائه می نماید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا آنچه که میخواهید را خدمت شما عرضه نماییم. ما در انتظار تماس شما هستیم.

Related Posts

2 thoughts on “هوشمند سازی خانه با پرده برقی

  1. یاری گفت:

    مطلب خیلی خوبی بود.

  2. احمدی گفت:

    پرده برقی چندسال برای آدم کار می کنه؟ زود که خراب نمیشه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *