پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

مزایای نصب پرده برقی چیست؟

مزایای نصب پرده برقی چیست؟

مزایای نصب پرده برقی چیست؟

پرده برقی مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی برای افزایش رفاه کاربران تولید شده تا آسایش و راحتی را برای شما فراهم آورد. پرده برقی کرکره ای مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و نصب آن فراگیر شده است. اما مزایای نصب پرده برقی چیست و این وسیله چگونه عمل میکند؟

برای کسانیکه خانه هوشمند دارند همیشه آپشن هوشمند کاربردی خواهد بود. آنها همیشه به دنبال جدیدترین دست آوردها و محصولات الکترونیکی مدرن هستند تا زندگی آسان تر و هوشمند را تجربه کنند. ممکن است تصور کنید پرده برقی تنها در خانه های بزرگ کاربرد دارد و قابل نصب خواهد بود. اما اینگونه نیست. حتی در فضاهای کوچک و ادارات هم در صورت نیاز میتوانید اقدام به نصب و استفاده از این وسیله هوشمند بنمایید.

اما نکته مهم درباره پرده برقی این است که شما لزوما نیاز به خرید یک پرده جدید برای خانه یا دفترکار خود ندارید و میتوانید همان پرده های قبلی را هوشمند سازی کنید. یعنی پرده اتوماتیک یک نوع خاص از پرده نیست یا جنس خاصی ندارد بلکه تنها یک تکنولوژی است تا باز و بست کردن پرده ها را برای شما آسان تر کند. اگر خواهان استفاده از این وسیله باشید میتوانید برای پرده تان یک موتور برقی نصب کنید و آنرا تنها با ریموت و از راه دور کنترل نمایید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

با پرده برقی زبرا آشنا شوید

انواع پرده برقی بالارو

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند

امکانات پرده برقی چیست؟

اگر خانه شما به سیستم هوشمند مجهز باشد خود سیستم کنترل پرده ها را به عهده میگیرد. یعنی با برنامه ریزی و استفاده بهینه از پرده ها راحتی و آسایش را برای شما ایجاد خواهد کرد. پرده برقی با مکانیزم هوشمند و به طور خودکار قابل کنترل است و در زمان خاصی از روز با برنامه ریزی قبلی باز و بسته خواهد شد. حرکت پرده ها نیاز به حضور شما ندارد و به طور هوشمند اتفاق خواهد افتاد. پس اگر در زمانی از روز نیاز دارید تا پرده ها باز شوند میتوانید سیتم هوشمند را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

از مزایای نصب پرده برقی این است که کنترل آن از راه دور و با ریموت امکان پذیر خواهد بود و تنها با لمس کلید روی پنل کنترل یا ریموت اینکار انجام میگیرد. پس اگر حرکت دادن پرده های فضای نشمین یا پذیرایی برای شما دشوار است میتوانید با خیال راحت آنرا به پرده برقی تبدیل کنید. در این مورد نگرانی بابت بهم خوردن دیزاین منزل وجود ندارد زیرا سیستم پرده برقی شما را محدود به جنس خاصی از پارچه یا مدل متفاوتی از دکور نخواهد کرد.

نوع خاصی از پرده اتوماتیک وجود دارد که علاوه بر باز و بست شدن میتواند جهت نور ورودی به اتاق را هم تنظیم کند. به این معنی که علاوه بر سیستم هوشمند کنترل حرکت میتوانید نور را در زمان خاصی از روز محدود کنید و پرده را ببندید. اگر تمایل دارید در شب پرده باز شود و یا در روز از منظره بیرون لذت ببرید بهترین گزینه هوشمند کردن پرده های قدیمی است که دردسر شما را برای حرکت دادن پرده ها کم میکند.

کنترل پرده برقی با گوشی های هوشمند

اگر پرده به صورتی نصب شده که باز و بست کردن آن دشوار است یا جنس پارچه خیلی سنگین می باشد بهترین گزینه هوشمند کردن و استفاده از پرده برقی است. این محصول را میتوانید در هر فضایی از منزل یا محل کار خود از پذیرایی تا سالن کنفرانس و آشپزخانه داشته باشید. کنترل آن از روی گوشی هوشمند و از طریق اپلیکیشن نصب شده هم امکان پذیر است. اگر پرده شما والان دار باشد یا از دو بخش تشکیل شده است باید از دو موتور برای حرکت آن استفاده شود.

در صورتیکه میخواهید ساعت باز و بست شدن پرده اتوماتیک تنظیم شود ساعت دلخواه را انتخاب کنید و آنرا تنظیم نمایید. در سیستم خوشمند با استفاده از سناریوی پرده برقی از طریق فوتوسل انجام میگیرد و تنها کافی است دکمه روی مانتیور را لمس کنید. در این صورت پرده ها در زمان صبح باز میشوند و در هنگام غروب بسته خواهند شد.

علاوه بر این میتوانید سیستم هوشمند را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان ورود شما به خانه پرده ها باز شوند. اینکار تنها با کشیدن کارت روی دستگاه امکان پذیر است تا همزمان با خاموش کردن دزدگیر و بازکردن درب منزل تمام پرده ها باز شوند. در نوع دیگری از پرده برقی بازشو به کنار موتور برقی در کنار ریل نصب میشود و از این طریق میتوان پرده را باز و بست نمود.

کنترل پرده اتوماتیک مانند سایر تجهیزات هوشمند از روی ریموت، تلفن همراه و تلفن ثابت امکان پذیر است. همچنین از مزایای نصب پرده برقی این است که محدودیتی در انتخاب پرده ایجاد نمیکند و از انواع پرده ها میتوانید برای محل کار و منزل استفاده کنید. تمام انواع پرده برقی بازشو به کنار، پرده برقی بالارو و پرده بازشو از وسط یا پارچه ای را میتوانید تنها با هوشمند کردن نصب و استفاده نمایید. تنها باید موتور برقی آنرا انتخاب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نصب و استفاده از پرده هوشمند را از پرده متین بخواهید!

اگر برای خانه هوشمند خود به دنبال جدیدترین تکنولوژی هستید یا میخواهید حرکت پرده های سنگین برایتان آسان شود با ما تماس بگیرید. شرکت پرده برقی متین ارائه دهنده انواع خدمات هوشمندسازی و تزئینات پرده اتوماتیک در ایران آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد. میتوانید تنها یا یک تماس بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت در خانه یا محل کار خود داشته باشید. برای اطلاع از قیمت پرده برقی با مشاوران ما از طریق لینک زیر در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *