پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, مقالات

کاربرد پرده کرکره ای فلزی

کاربرد پرده کرکره فلزی - پرده متین

پرده کرکره ای فلزی

پرده کرکره فلزی یک نوع پرده افقی می باشد که از یک سری تیغه های 25 میل و 16 میل ساخته میشود. پایه کار آلومینیوم است و اصطلاحا بهش پرده سوئدی گفته می شود. پرده کرکره فلزی در ایران حدودا 30 سال قدمت دارد و اکثرا ادارات و یا شرکت ها خواستار این پرده هستند و همچنین این پرده کرکره ای قابل استفاده در منزل هم می باشد و بخاطر مزایایی که دارد بسیار مناسب برای آشپزخانه میباشد.

_ مکانیزم پرده کرکره فلزی به خاطر تیغه هاش افقی می باشد.

_ قابلیت تنظیم نور و دید

_ پرده کرکره ای فلزی آلومینیومی دارای رنگ کوره ای است و تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد.

پرده کرکره ای فلزی و مزایای آن

از مزایای این پرده نسبت به پرده های پارچه ای میتوان به قابلیت تنظیم نور ، شستشو راحت تر و … اشاره کرد.

* تطبیق پذیری: پرده کرکره ای فلزی قابلیت این را دارد که در همه خانه ها برای هر نوع پنجره ای قابل استفاده است همچنین در ادارات و فضاهای تبلیغاتی و ساختار آن از جنس پلاستیک ، چوب ،آلومینیوم و pvc می باشد.

* با صرفه بودن: پرده کرکره فلزی با صرفه ترین پرده برقی می باشد و در عین حال زیبایی و شیک بودن منحصر به فردی دارد.

* مقاومت بالا: پرده کرکره ای فلزی از نوع چوب و آلومینیوم میتواند تا مدت طولانی با مراقبت سالم و شیک باقی بماند.

* قابلیت تنظیم نور: پرده کرکره ای فلزی و پرده چوبی مناسب برای تنظیم جهت نور می باشند و میتوانید با دست تنظیم کنید.

کاربرد پرده کرکره ای فلزی در محیط های مختلف

کاربرد پرده کرکره ای فلزی

منزل: در زمان قدیم استفاده زیادی از پرده کرکره فلزی در آشپزخانه و اتاق خواب میشد و همچنین امروزه هم طرفداران و علاقمندان بسیار زیادی دارد و در خانه کاربرد بسیار زیبایی دارد.

محیط های تجاری: به دلیل قیمت مناسب و سبک بودن استفاده برای پنجره ، مغازه ، ادارات و ..  پرده کرکره فلزی گزینه مناسبی می باشد.

پرده کرکره ای فلزی قابلیت چاپ طرح دلخواه شما و حتی چاپ تبلیغ را هم دارد.

مطالب پیشنهادی:

خرید اینترنتی از بازار پرده

کاربرد پرده رومن

پرده چوبی

پرده چوبی از اسمش پیدا است که پرده ای است با تیغه های چوبی و در مقایسه با پرده کرکره ای فلزی سنگین تر و دارای مقاومت بیشتری است.

انواع پرده چوبی: پرده کرکره ای چوبی 2 نوع تیغه 2/5 سانت و 5 سانت دارد و در ابعاد دلخواه شما ساخته میشود. به این نکته توجه داشته باشید که عرض تیغه ها حداکثر 2 متر میتواند مونتاژ کند.

قیمت پرده چوبی: معمولا قیمت این پرده بستگی به اندازه ،جنس تیغه و ابعاد تیغه ها دارد به طوری که تیغه 5 سانت گرانتر از نوع 2/5 سانت است. پرده چوبی متراژ زیر 2 متر مربع ، 2 متر به حساب می آید.

این نوع پرده مناسب برای پرده آشپزخانه می باشد به این دلیل که پنجره های آشپزخانه تقریبا اندازه های کوچکی دارند.

پرده زبرا در دکوراسیون داخلی

کاربرد پرده کرکره ای فلزی و پرده زبرا

پرده برقی زبرا یک پرده راه راه است و این خط ها به سورت افقی می باشند و معمولا رنگ هایش با هم فرق میکنند و پست سر هم تکرار میشوند. پرده زبرا مانند پرده برقی کرکره ای هستند و تنها تفاوتی که با هم دارند جنس پارچه آن ها است و به همین دلیل پرده زبرا ضعف های پرده کرکره ای را ندارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. ساختار این پرده دولبه می باشد و به کمک طناب به شکل دستی با برقی تنظیم میشود. پرده زبرا برقی موتورهای مخصوصی دارند و به وسیله ریموت کنترل میشوند.

ویژگی پرده زبرا

پرده زبرا ویژگی های زیادی دارد مانند:

* کارایی بسیار بالا و ظاهری منحصر به فرد

* تنوع زیاد در طرح و رنگ

* مقاومت و طول عمر بالا

* نصب راحت ، آسان و سریغ

* نگهداری و شستشو آسان

* قابلیت نصب به صورت برقی

* قابلیت رول شدن و تنظیم نور بدون نیاز به جمع کردن

* قابلیت هماهنگ کردن با فضای اطراف و انتخاب دلخواه رنگ و طرح

انواع پرده زبرا و کاربرد آن در آشپزخانه

انواع پرده زبرا و کاربرد آن در آشپزخانه: دستی ، اتوماتیک و برقی

پرده زبرا در نوع دستی ، نوع برقی و نوع اتوماتیک موجود می باشد و اکثر پرده زبرا دستی هستند در این حالت تنظیمات پرده به شکل دستی و با کمک زنجیر و طناب هایی که کنار پرده قرار دارد صورت میگیرد. نوع دیگر پرده زبرا که برقی است به کمک یک ریموت کنترل میشود و پرده برقی زبرا به صورت هوشمند و با برنامه ریزی قبلی شکل خودکار نور فضا شما را تنظیم میکند.

مطالب پیشنهادی:

انتخاب پرده آشپزخانه مناسب

نکات کلیدی در هنگام خرید پرده برقی

کاربرد پرده زبرا در آشپزخانه

پرده زبرا بهترین گزینه برای دکوراسیون آشپزخانه میباشد. آشپزخانه ها باید دسترسی به نور داشته باشند و به کمک پرده زبرا این امر شدنی است. آشپزخانه باید به صورت سریع به پنچره دسترسی داشته باشد و این هم با پرده زبرا امکان پذیر است. پرده زبرا به راحتی باز و جمع میشود. پرده زبرا زیبایی زیادی دارد و با توجه به تنوعی که شامل دکوراسیون مختلف آشپزخانه میشود مناسب است از طرفی دیگر پرده زبرا در انواع نازک میتواند بدون ایجاد کردن مشکل برای حریم شخصی شما نور مناسبی را به فضای آشپزخانه وارد کند و لازم به ذکر است که شستشوی پرده زبرا از دیگر پرده برقی ها ساده تر است و چون پرده آشپزخانه احتیاج به شستشو سریع دارد پرده زبرا مناسب ترین گزینه می باشد

فروشگاه اینترنتی پرده 

خرید اینترنتی پرده بهترین و آسان ترین راحت خرید است بدون نیاز به بیرون آمدن و کلافه شدن و گشتن در بازار پرده میتوانید در خانه بنشینید و با یک گوشی تمام انواع پرده برقی و انواع رنگ و طرح ها را مشاهده کنید و میتوانید  قیمت پرده برقی را برسی کنید و در آخر با خواندن مطالب مربوط بهترین انتخاب را بکنید و یک خرید آنلاین پرده راحت و آسان را با پرده متین تجربه کنید. پرده متین انواع پرده را مانند پرده رومن ، پرده هوشمند  و … همه را در اختیار شما گذاشته است با مناسبتری و بهترین قیمت پرده برقی برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *