پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پروژه ها, مقالات

اجرای پرده زبرا موتوردار

اجرای پرده زبرا موتوردار - پرده های زبرا

اجرای پرده زبرا موتوردار

اجرای پرده زبرا موتوردار در نیاوران برای منزل خانم عرفانی توسط شرکت پرده متین اجرا شده است. همانطور که در تصاویر و ویدیوی گرفته شده مشاهده می کنید پارچه ی پرده زبرا طرح گل دارد و نمای بسیار زیبایی به محیط داده است.

کلاً پرده های زبرا با طرح گل زیبایی بسیاری به محیط می دهند چراکه باعث می شود یک حس خوبی به افراد خانه منتقل شود و اینکه دکوراسیون اتاق بسیار شیک و لاکچری به نظر برسد. برای خرید پرده لاکچری نیازی نیست هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کنید با انتخاب یکی از انواع پرده زبرا در طرح بسیار جذاب می توانید خانه تان را به یکی از لاکچری ترین خانه ها تبدیل کنید.

حالا چرا پرده زبرا را انتخاب کنیم؟

اول از همه پارچه ای که برای پرده زبرا استفاده می شود بسیار جذاب است و اینکه شما می توانید در طرح های متنوع برای منزل یا محل کارتان نصب کنید. از دیگر دلایلی که مشتریان پرده زبرا را انتخاب می کنند این است که به راحتی می توانند از تابش نور خورشید به داخل محیط جلوگیری کنند و حریم شخصی را در منزل یا محل کار حفظ کنند.

پرده زبرا موتوردار چه مزیتی دارد؟

پرده زبرا موتوردار به دلیل اینکه در آن از موتور برقی استفاده شده می توان گفت که بهترین گزینه برای منازل هوشمند است چراکه به راحتی می توانند پرده برقی را به سیستم هوشمند منزل متصل کرده و به آن برنامه ی دلخواه را بدهند.

از دیگر دلایلی که خانم عرفانی برای منزل خود از پرده زبرا موتوردار استفاده کرده ، راحتی در باز و بسته کردن آن است با کمک یک ریموت به راحتی می توان در دفعات زیاد آن را ببندید و باز نمایید و از شرِ پرده های قدیمی خلاص خواهید شد هر جایی هم بخواهید انواع پرده زبرا نصب می شود و دیگر نگرانی بابت عدم دسترسی به پرده را نخواهید داشت.

قیمت پرده زبرا موتوردار هم بسیار مناسب است و با توجه به نوعی که انتخاب می کنید قیمتش ممکن است متغیر باشد پس نمی توان گفت که یک هزینه ی ثابت دارد. اما پرده فروشی متین هزینه ی بسیار عالی با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید را به شما اعلام خواهد کرد. برای خرید پرده با قیمت مناسب و کیفیت بالا پرده سرا متین را انتخاب کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید