پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده زبرا, پرده شید, پرده هوشمند

کاربرد پرده شید برقی

کاربرد پرده شید برقی - پرده متین

[vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_custom_heading text=”شباهت پرده زبرا و پرده شید چیست؟” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23e03400″ use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_column_text]

ساختار و جنس پرده زبرا از دو لایه پارچه و تور تشکیل شده است ولی پرده شید از یک لایه پارچه ساده یا طرح دار ساخته شده است.

کنترل نور: پرده زبرا قابلیت تنظیم نور را دارد به طوری که شما میتوانید به دلخواه خود نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملا جلوی نور را بگیرید اما پرده شید به دلیل جنسش که پارچه ای است این قابلیت را ندارد.

این 3 مدل پرده ، پرده زبرا و پرده شید و پرده برقی قابلیت شستشو دارند فقط کافی است که پرده را از بست جدا کنید و آن را با آب و کف بشورید. این 3 مدل پرده قابلیت جمع شدن به صورت دستی و موتوری را دارند. در ادامه کاربرد پرده شید برقی و انواع پرده های دیگر را ارائه داده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”پرده دبل” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23e03400″ use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_column_text]

امروزه جدیدترین پرده ها پرده دبل و یا پرده شب و روز است. این نوع پرده از مکانیزم زبرا و شید استفاده میکند با این تفاوت که یک لایه پرده شید ساده در زیر و یک لایه توری طرح دار در رو ساخته شده است.

هر کدام از این لایه ها به صورت جداگانه باز و بسته میشوند. قابلیت موجود در پرده دبل این امکان را فراهم میکند که با جمع کردن لایه زیرین بتوانید در طول روز از نور استفاده کنید.

در هر زمان دیگری که خواستید جلوی نور را بگیرید و در شب ها جلوی دیده شدن فضای داخلی از بیرون را بگیرید و لایه زیرین را تا حد امکان پایی بیاورید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”4511″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”توضیح کوتاهی در مورد پرده شید” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23e03400″ use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_column_text]

پرده برقی شید رول از موادی مانند پنبه ، کتان ، پلی استر و PVC ساخته شده است.این نام پرده شید از کلمه انگلیسی که به معنای سایه است انتخاب شده . پرده شید تنوع رنگ بسیار زیادی دارد همچنین قابلیت چاپ تبلیغات و طرح دلخواه شما را دارد. قیمت این پرده بر حسب مساحت مساحبه میشود. پرده شید در میان پرده برقی زبرا و دبل از قیمت ارزان تری برخوردار است و البته مدل های چاپی شید دول از قیمت بالاتری برخوردار است.

مطالب پیشنهادی: 

چرا باید پرده زبرا را انتخاب کنیم؟

انواع مختلف پرده زبرا[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”4510″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”نکات مهم قبل از استفاده از پرده شید” font_container=”tag:h5|font_size:18|text_align:right|color:%23e03400″ use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_column_text]

1_ نوع کنترل: مکانیز حرکت پرده شید به صورت دستی و موتوری است. یکی از مواردی که با آن راحت هستید را انتخاب کنید و اگر حیوان یا فرزند کوچک دارید پیشنهاد میکنیم از نوع موتور دار استفاده کنید.

2_ رنگ مناسب: انتخاب رنگ پرده شید دوبل باید متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد و هماهنگی داشته باشند. یک کاربرد پرده شید برقی انتخاب یک رنگ مناسب میتواند به زیبایی خانه شما کمک کند.

3_ کمک گرفتن از افراد با تجربه: اگر دیوار و یا سقف شما به گونه ای است که نمیتوانید قاب پرده را به آسانی نصب کنید و تجهیزات کافی برای نصب در منزل ندارید میتوانید از افراد با تجربه کمک بگیرید شرکت پرده متین میتوانند در این مورد به شما کمک کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”پرده زبرا و انواع آن” font_container=”tag:h6|font_size:20|text_align:right|color:%23e03400″ use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_column_text]

پرده زبرا را امروزه برای پرده آشپزخانه استفاده میکنند برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه پرده برقی زبرا بهترین انتخاب است. رنگ پرده زبرا با رنگ کابینت ها اگر همخوانی داشته باشد فضای منحصر به فردی در درون آشپزخانه شما ایجاد کند.

میتوانید با نصب پرده زبرا و تنظیم آن نور بیشتری را درون فضای آشپزخانه خود دریافت کنید و از روشنایی در هنگام آماده کردن غذا و انجام کارهای دیگر لذت ببرید.

پرده زبرا پذیرایی: با نصب کردن پرده زبرا در پذیرایی میتوانید تغییر متفاوتی را در پذیرایی خود به وجود بیاورید و میزان نور مورد نظر خود را کم و زیاد کنید دو لایه موازی پرده به صورت دلخواه شما تنظیم میشوند.

کاربرد پرده زبرا باعث شده است طرح های پرده زبرا مورد اسقبال بیشتری قرار بگیرد. پرده برقی زبرا در تنوع رنگ های زیادی تولید شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”مزایا و معایب پرده زبرا” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23e03400″ use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_column_text]

مزایا:

1_ دارای تنوع بالا در طرح و رنگ

2_ نصب آسان

3_ استفاده از ریموت و کنترل آن

4_ استفاده آسان

5_ زیبا بخشی به دکوراسیون خانه و محیط

معایب:

1_ برای تمیز کردن آن قطعات را از هم باید جدا کنید و مجدد ببندید این زمان گیر است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”4509″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”ویژگی پرده شید” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23e03400″][vc_empty_space][vc_column_text]

ویژگی و کاربرد پره شید برقی:

* پوشش کامل به صورت یک لایه برای جلوگیری از عبور نور

* یک سیستم گردشی در بالای پرده برای جمع کردن آن

* برای استفاده از نور امکان سایه روشن وجو ندارد و باید به طور کامل جمع شود.

* پرده شید برای شرکت های تجاری مناسب است و میتوانید بند خود را روی آن چاپ کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”8083″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text]

اگر دنبال یک فروشگاهی اینترنتی پرده برای خرید آنلاین پرده هستید ما به شما پرده متین را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پیشنهاد میکنیم.

پرده متین انواع پرده جدید ، پرده آشپزخانه ، پرده شید برقی ، پرده چوبی ، پرده برقی ، پرده بالا بر ، پرده اتوماتیک و … با بهترین کیفیت و بهترین قیمت  را به شما ارائه میدهد.

برای سفارش پرده با پرده متین در ارتباط باشید و یک خرید اینترنتی پرده مطمئن را تجربه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_btn title=”تماس با پرده متین” color=”green” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone” add_icon=”true” link=”url:tel%3A09121997606||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید