پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, مقالات

تفاوت بین پرده پارچه ای و پرده شید برقی

پرده شید برقی - پرده پارچه ای

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”پرده شید برقی” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

وقتی نوبت به پنجره خانه میرسد گزینه های زیادی وجود دارد مانند پرده پارچه و پرده شید برقی ،پرده کرکره ای  که انتخاب را سخت میکند و باعث میشود شما در انتخابتان شک کنید.

ما در اینجا تفاوت چند پرده را به شما میگوییم تا شما آسان تر بتوانید اتنخاب کنید.

شما میتوانید پرده هایی با عرض ،طول ،پارچه ،رنگ و الگو پیدا کنید آنها را هرجای خانه مثل اتاق خواب ،آشپزخانه ،حمام که دوست دارید نصب کنید

یک نوع پرده کوتاه و خاص هستند که فقط نیمه پایینی پنجره را می پوشاند که معمولا یک گلدان هم بغل این پرده ها میگذارند به این نوع پرده ،پرده کافه میگویند.

در انتخاب پرده آشپزخانه شما به احتمال زیاد از پرده های دیگری مانند پرده پارچه ای  استفاده شده است.

پرده ها از پارچه های سبک ،گاهی اوقات شفاف و بدون آستر ساخته شده اند. این به این معنی است که در این حال که پرده ها مقداری جلوی نور را میگیرند اما نمیتوانند جلوی همه نور را بگیرند بنابراین اگر شما بخواهید موقعی بخوابید که هوا روشن است اتاق شمارا تاریک نمیکند.

پرده ها  اکثرا از یک میله آویزان میشوند و که بسته به نحوه آویز پرده ها میتوان پنهان ،ساده یا تزئینی باشد و به نمایش در آید. انواع مختلف  آویز وجود دارد از جمله حلقه های فلزی یا پارچه ای که در بالای یا پشت پرده قرار میگیرد.

از پرده های رنگا رنگ برای ایجا یک تضاد در اتاق خواب خود استفاده کنید یا با یک الگوی جالب فضا را شاد کنید .
پیشنهاد میکنیم این مطالب را هم مطالعه کنید.

آیا پرده برقی با ریل عرضه میشود؟

چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم 

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”انواع پرده شید برقی” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده های لوردراپه یا همان پرده های عمودی از کنار هم قرار گرفتن تیغه های پهن 13 سانتی و پارچه هایی از جنس سولیت تشکیل شده است و به وسیله یک ریل آلومینیومی در بالای خود نگه داشته میشود.

گاهی اوقات ضخامت پرده اینقدر بالا است که میتواند از آمدن نور خارجی به داخل جلوگیری کند و این نوع پرده برای استفاده در داخل اتاق خواب بسیار گزینه خوبی است.

این پرده ها از تعداد زیادی پرده عمودی که در ریل آلومینیومی به طور منظم قرار گرفته اند تشکیل میشوند و به علت قیمت پایین ،نصب آسان و عمر طولانی  استفاده زیادی در اداره ها ،رستوران ها و بسیاری از مراکز تجاری میشود.

در اتاق خواب ها بهترین پرده ها ،پرده ای است که اتاق را تاریک کند که موقع خواب آرام بخوابید و نوری در اتاق نباشد.

این ویژگی برای کسانی که در طول روز میخواهند بخوابند مناسب است.

ویژگی های پرده لوردراپه:

_تنوع رنگ و طرح های بسیار زیادی دارد

_قابلیت نصب در کمترین زمان و قیمت مناسب

_امکان چاپ طرح دلخواه شما روی پرده

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده شید برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_custom_heading text=”پرده شید برقی یک پارچه” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده شیدهای یک پارچه است که در لبه بالایی به میله یا قاب متصل میشوند.

پرده شید به دو صورت دستی با یا ریموت باز و بسته میشوند این پرده انواع مختلفی دارد مثلا شید رول ،رومی و بالونی دارد که برای فضاهای مختلف قابل استفاده است.

پرده یکی از المان های ساده و درعین حال تاثیز گذار در دکوراسیون داخلی است.

جنس پرده شید:

این پرده ها جنس های گوناگونی دارند که باید متناسب با نور و سلیقه شما انتخاب شوند اما معمولا در جنس هایی چون پنبه ،پلی استر ،کتان و… در بازار به فروش می رسد.

یکی از ویژگی های مهم پرده شید برقی تنوع بالا رنگ و طرح آن است. پرده های شید که در نوع ساده و طرح دار ساخته میشوند مناسب برای هماهنگ شدن با فضای دلبخواه شما است.

بهتر است از پرده های شید حریر استفاده کنید و نگران امنیت و نازکی آن نباشید میتوانید مواقعی که پرده ها کشیده هستند از فوم پشته آنها استفاده کنید و امنیت فضای خود را حفظ کنید.

پرده های شید که ظاهری خاص و منحصر به فرد دارد در عین حال قیمت نصب بسیار مناسبی دارند

پیشنهاد میکنیم این مطالب را هم مطالعه کنید.

مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند

دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”‘مواردی که در آن میتوانید از پرده شید استفاده کنید و انواع مختلف آن” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]پرده شید های رومی که به صورت چین آکاردئونی جمع میشوند را میتوان در قسمت های مختلف خانه مثل اتاق خواب ،نشیمن ،آشپزخانه و … استفاده کرد.

پرده شید های رومی همانطور که از اسمشان پیداست وقتی جمع می شوند قسمت پایینی آن ها صاف است اما نوع خمیده بعد از جمع شدن در مرکز پرده به سمت پایین خم شده اند.

یک نوع پرده شید هم است که وقتی آنها را جمع میکنیم پایین شان پف میکند و ظاهری متفاوت و خاص به وجود می آورد که به شید بالونی معروف است.
برای خرید انترنتی پرده شید برقی و انواع مختلف پرده ها مانند پرده لاکچری ،پرده پارچه ای ،پرده چوبی پرده برقی و… میتوانید با پرده متین  در ارتباط باشید و خرید پرده خود را با اطمینان کامل انجام دهید.[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده شید برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید