پرده برقی, پرده رومن, پرده سرا, پرده فروشی, پرده هوشمند, مقالات

تاثیر پرده رومن در دکوراسیون منازل

تاثیر پرده رومن در دکوراسیون - قیمت پرده رومن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تاثیر پرده رومن در دکوراسیون منازل

تاثیر پرده رومن در دکوراسیون که یکی از عناصر جدید در منازل مسکونی محسوب می شود بسیار زیاد است. زیبایی خاص این پرده ها در کنار راحتی نصب و استفاده، طرفدارانش را در دنیای مدرن امروزی گرد هم آورده است. همان طور که می دانید پنجره ها از جمله بخش های اصلی یک ساختمان هستند که طراحی آن ها می تواند تاثیر به سزایی بر چیدمان و زیبایی فضا داشته باشد.

در این مقاله به بررسی تاثیری که یک پنجره می تواند بر جذابیت محیط بگذارد صحبت می کنیم. همچنین مزایا و معایب انتخاب پرده رومن را به عنوان یکی از گزینه های کاربردی بررسی خواهیم نمود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

طراحی مناسب پنجره ها با پرده رومن

ساختن فضایی دلنشین و آرامش بخش در خانه ها، وابستگی مستقیم به نوری دارد که از هر پنجره آن به داخل می تابد. پنجره ها روح یک خانه هستند، از این جهت باید طراحی آن ها در نهایت دقت و توجه صورت پذیرد. معماران محل قرارگیری پنجره را بر اساس موقعیت جغرافیایی ساختمان و جهت تابش نور خورشید در نظر می گیرند تا از این طریق بیشترین اشعه های طلایی آفتاب را به خانه ها هدیه دهند.

پنجره ها هر چه بزرگ تر باشند، زیبایی بیشتری برای فضا به ارمغان می آورند. مهم ترین مزیت پنجره های بلند، امکان استفاده از منظره محیط بیرونی ساختمان است که این زیبایی را می توان با استفاده از پرده رومن دو چندان نمود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1621237227869{background-color: #e8e8e8 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]مطالب پیشنهادی :

دلایل اهمیت خرید پرده شید

کنترل پنجره با خرید پرده زبرا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”11262″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

انتخاب پرده برقی مناسب یک اصل مهم در دکوراسیون

هر چقدر وجود یک پنجره در خانه الزامی است، زیباسازی آن نیز مهم است. ایرانیان برای زیبا نمودن پنجره ها از پرده برقی استفاده می کنند. ضمن این که با این کار می توان حریم خصوصی خانه را هم حفظ نمود.

هنگام خرید پرده باید نیازهای خود را به خوبی شناخته و مطابق با شرایط پنجره، مدل مناسب و پارچه با کیفیت انتخاب کنید. در نظر داشتن این موارد به شما کمک می کند، انتخابی ایده آل داشته و فضای منزلتان را به بهترین نحو چیدمان کنید.

در حال حاضر مدل های مختلف در بازار پرده وجود دارند که هر یک با توجه به محیط و نوع چیدمان آن می توانند گزینه مناسبی باشند. به طور مثال برای خانه هایی با طراحی کلاسیک می توان از پرده های تور و والان استفاده کرد و در خانه هایی با طراحی مدرن استفاده از پرده رومن ، شید ، زبرا و … انتخاب های کاربردی ای هستند.

نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کنیم، امکان استفاده از پرده رومن در هر دو سبک چیدمان خانه اعم از کلاسیک و مدرن می باشد. این امر به علت ویژگی های خاص این پرده است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.[/vc_column_text][vc_btn title=”از محصولات ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|title:%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده رومن یک گزینه ایده آل

پرده رومن در زمره پرده هایی است که می توان آن را در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده نمود. این پرده را می توان در محیط هایی همچون منازل مسکونی، کافی شاپ ها، رستوران ها، محل کار و … به کار گرفت. البته پارچه مورد استفاده در تولید آن را باید با توجه به نوع کاربری ساختمان انتخاب کرد تا در نهایت بهترین نتیجه در دکوراسیون حاصل گردد.

در تولید پرده رومن از پارچه هایی نظیر ساتن ، کتان و مخمل در مدل های ساده و طرح دار استفاده می شود. ضخامت این پارچه ها موجب بی نیازی پرده از آستر می باشد و زیبایی آن را از دو سوی پنجره می توان مشاهده نمود. این امر حاکی از آن است که استفاده از پرده برقی رومن بر نمای بیرونی ساختمان نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کنیم، امکان استفاده از پرده رومن در هر دو سبک چیدمان خانه اعم از کلاسیک و مدرن می باشد. این امر به علت ویژگی های خاص این پرده است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11261″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”ویژگی های پرده رومن” font_container=”tag:h6|font_size:23|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]هر مدل پرده هوشمند با توجه به خصوصیات خود می تواند کاربری مختلفی داشته و مناسب استفاده در محل به خصوصی باشد. پرده رومن نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مشابه آن را در دیگر مدل ها نخواهید یافت.

– اولین ویژگی که می توان در مدل پرده رومن نام برد، مکانیزم حرکت آن به شکل پرده عمودی است. این پرده بر خلاف سایر مدل ها به صورت بالا و پایین حرکت می کند.

– این پرده را می توان با توجه به رنگ بندی فضا و سلیقه مشتری، در طرح و رنگ های متفاوت و با پارچه های مختلف تولید نمود. از این رو مشتریان حق انتخاب خواهند داشت و برای پرده آشپزخانه گزینه ی مناسبی است

– ضخامت پارچه های به کار رفته در ساخت پرده، آن را از آستر بی نیاز می سازد. از این رو از هر دو طرف پنجره می توان زیبایی پرده را دید.

– هنگام باز و جمع کردن پرده رومن می توانید ارتفاع آن را در اندازه دلخواه خود تنظیم نموده و از زیبایی های منظره بیرون لذت ببرید. ضمن این که این عمل به کنترل نور محیط کمک می کند و از این رو می توان این پرده را برای اتاق خواب ها به کار گرفت.

– هنگام دوخت پرده های رومن چین ها به صورت منظم و هماهنگی تنظیم می شوند. این طرز دوخت رومن موجب می گردد پرده علاوه بر زمان باز بودن، در مواقعی که جمع می شود نیز زیبایی خاص خود را داشته باشد.

– آخرین مبحث هم بر می گردد به قیمت پرده رومن که با توجه به نمای زیبا و جذابی که دارند، نسبت به دیگر مدل های دستی و اتوماتیک پرده، بسیار مناسب می باشد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11264″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1621237227869{background-color: #e8e8e8 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]مطالب پیشنهادی :

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون

پرده زبرا مناسب چه مکان هایی است؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”از پروژه های ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%25be%25d8%25b1%25d9%2588%25da%2598%25d9%2587-%25d9%2587%25d8%25a7%2F|title:%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20%D9%87%D8%A7|target:_blank”][vc_custom_heading text=”نحوه نصب پرده رومن” font_container=”tag:h3|font_size:23|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]نصب پرده رومن در کنار سادگی که دارد، نیازمند توجه به جزئیات می باشد. به عنوان مثال اگر بندهای موجود در ریل پرده به درستی در جای خود قرار نگیرند، در نهایت پرده کج به نظر خواهد رسید.

مورد دیگری که باید هنگام خرید پرده رومن در نظر داشته باشید، توجه به کیفیت لوازم جانبی برای نصب آن است. اگر این لوازم از برند معتبری تهیه نشوند و کیفیت مناسبی نداشته باشند، در زمان استفاده از پرده و هنگام باز و بسته کردن آن دچار مشکل خواهید شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”سخن پایانی” font_container=”tag:p|font_size:23|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]پنجره ها پذیرای تلالو نور خورشید به درون ساختمان ها هستند و نیروی آرامش بخشی را به فضا منتقل می کنند. انتخاب یک پرده برقی مناسب برای آن ها می تواند این زیبایی و آرامش را دو چندان کند. پرده رومن انتخابی مناسب برای محیط هایی با پنجره های بلند می باشد.

گروه تولید پرده فروشی متین تولید کننده انواع پرده کرکره ای نظیر پرده رومن می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش فروشگاه وب سایت مجموعه مراجعه نمایید.[/vc_column_text][vc_btn title=”از محصولات ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|title:%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید