پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات, موتور پرده برقی

چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم

مدل پرده

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم 

چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. فناوری همچنان در حال پیشرفت است. برای تزئینات پنجره و محافظت در برابر آفتاب، تفاوتی ندارد که برای چه منظوری پرده ها را نصب میکنید. میتوان از تکنولوژی برای داشتن پرده هوشمند هم بهره برد.

پرده اتوماتیک یا هوشمند راحتی و آسایش شما را به حد چشم گیری بهبود میبخشد. با فشار یک دکمه همه چیز به حالت دلخواه شما در می آید و تبدیل میشود. این برای هر پرده ای ممکن است و به طور منحصر به فرد امکان خواهد داشت.

تنظیمات پرده برقی بر اساس نیاز شما تامین میشود و بعد از نصب قابل تغییر خواهد بود. زمانی که از سرکار تان به منزل برمیگردید میتوانید بلافاصله با حرکت یک انگشت روی کنترل از راه دور حریم شخصی خود را با پرده ایجاد کنید. میتوانید این کار را از روی موبایل یا تبلیت تان هم انجام دهید. این کار از طریق وسیله های هوشمند امکان پذیر خواهد بود.

این مزیت تنها محدود به پرده خاصی نیست و هر پمجره با هر مدل پرده ای میتواند هوشمند و اتوماتیک باشد. انواع پرده های افقی یا عمودی و کنار رو و … را میتوان به یک پرده اتوماتیک و هوشمند تبدیل کرد و به آسانی از این مزیت آن بهره برد.

علاوه بر این شما همیشه این انتخاب را دارید که میتوانید از طریق هر وسیله هوشمندی پرده ها را کنترل کنید. راه معمول برای تنظیم پرده برقی استفاده از ریموت کنترل است. این یک کنترل بی سیم است و پرده اتوماتیک به وسیله موتور برقی حرکت میکند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پنجره هوشمند با پرده اتوماتیک
مزیت استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند
همه چیز درمورد پرده اتوماتیک[/vc_column_text][vc_single_image image=”8068″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده هوشمند مناسب برای دکوراسیون مدرن 

برای اینکه بدانیم چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم لازم است تا در سفارش محصول از فروشنده اطلاعات لازم از محل مورد نظر برای نصب پرده را ارائه دهید. بهتر است از قبل چند عکس از محل اتاق یا آشپرخانه تان داشته باشید تا ببینید کدام پرده و با چه ویژگی هایی برای آن مناسب تر است.

در حین ساختن یک پرده اتوماتیک باید به فضای داخلی و دکوارسیون هم توجه داشت. مهم است که پرده ها مناسب با سلیقه و نیاز مشتری طراحی و ساخته شوند. میتوانید از انواع پارچه و میل پرده های متنوع برای پرده خود استفاده کنید. داشتن یک پرده هوشمند در این مورد برای شما محدودیت ایجاد نمیکند.

چه یک پرده مدرن بخواهید و چه یک پرده کلاسیک با حال و هوای قدیمی را ترجیح دهید. در هر صورت پرده برقی متناسب با سلیقه شما و محل زندگی تان طراحی و اجرا خواهند شد. پرده های هوشمند به شما این امکان را میدهند تا ظاهری را برای منزل و محل کارتان انتخاب کنید که نشان دهنده سلیقه و شخصیت شماست.

آشپزخانه ها جایی هستند که جادوی اصلی در آنها اتفاق میافتد. مکانی که در هر خانه ای انتخاب دکوراسیون برای آن مهم است و به موقعیت پنجره بستگی زیادی دارد. باید توجه کرد که میخواهید یک پنجره بالای سینک را با پرده برقی بپوشانید یا دنیال پرده ضد چربی برای پشت گاز هستید.

از انجا که زمان زیادی در آشپرخانه سپری میشود مهم است که دکوراسیون پنجره ها هم چشم نواز باشد و هم کاربردی انتخاب شود. میتوانید انواع پرده برقی شید رول یا پرده برقی زبرا را داشته باشید. بازی با نور در این پرده ها آسان تر است و چشم نواز تر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پرده برقی شید رول 
هوشمند سازی خانه با پرده اتوماتیک
[/vc_column_text][vc_single_image image=”8069″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

انتخاب پرده اتوماتیک مناسب 

پرده های هوشمند علاوه بر اینکه به ما نشان میدهند چگونه یک پرده اتوماتیک داشته باشیم بر زیبایی و کارایی محل زندگی ما هم میافزایند. باید در زمان نصب انواع پرده علاوه بر ست شدن با دکور با میزان پوشش و جلوگیری از هدر رفت انرژی برای آن هم توجه داشت.

مهم است که پرده برقی برای شما در طول روزهای تابستان هوا را خنک نگه دارد یا در زمستان مانع شود تا انرژی دستگاه گرمایشی به هدر برود. لازم است تا از پارچه مناسب برای پرده اتوماتیک استفاده کنید تا کارایی و زیبایی را توامان برای شما ایجاد کند.

روش های زیادی وجود دارد تا یک اتاق بزرگ به نظر برسد. انتخاب پرده اتوماتیک مناسب پنجره ها میتواند تاثیر زیادی بر این موضوع بگذارد. به طور مثال پرده ها ی عمودی باعث میشوند تا پنجره بزرگ تر دیده شود یا پرده سفید و شفاف نور بیشتری را از خود عبور میدهد. با انتخاب پرده مناسب میتوانید نور و تاریکی را تنظیم کنید و سپس با نصب موتور پرده برقی آنرا تبدیل به یک پرده زیبا و هوشمند نمایید.

توجه داشته باشید همزمان با خرید پرده برقی باید کنترل آن هم تهیه شود. البته که امکان کنترل پرده بدون ریموت و از روی گوشی تلفن همراه هم ممکن است اما باید ریموت آنرا هم تهیه نمایید. در زمان قطعی برق امکان کنار زدن پرده ها بدون ریموت وجود دارد و با لمس پرده ممکن است.

گوشی های هوشمند باعث میشوند تا پرده هوشمند شما سریع و آسان حرکت کند. به راحتی میتوانید در زمان لازم از روی تخت یا پشت میز پرده ها را مانند هر وسیله هوشمند دیگری کنترل کنید. با ادغام سنسورها حتی میتوانید تمام وسیله های هوشمند را از روی یک ریموت تنظیم نمایید.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید و نصب پرده اتوماتیک از پرده سرا متین

اگر به دنبال هوشمند سازی پرده های قدیمی خود هستید و یا در منزل هوشمند خود پرده هوشمند را ندارید همین حالا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید و پرده اتوماتیک خود را سفارش دهید. همکاران ما در پرده متین اماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما خواهند بود. سابقه ما در تولید پرده های هوشمند ضامن کیفیت کالای فروخته شده می باشد.

 [/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید