پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات, موتور پرده برقی

پرده برقی برای خانه هوشمند

پرده برقی برای خانه هوشمند

آیا به عنوان کسی که ساکن یک خانه هوشمند است از تکنولوژی پرده برقی برای خانه هوشمند اطلاع دارید و مزایای آنرا میدانید؟

امروزه دیگر نیازی نیست تا پرده های بزرگ و کوچک را با دست باز و بسته کنید. چه در منزل یا چه دفتر کار میتوانید از این تکنولوژی بهره مند شوید. استفاده از امکانات پرده اتوماتیک یا برقی تنها با یک ریموت و از راه دور امکان پذیر است تا زحمت شما را برای زندگی در دنیای مدرن کم کند.

اگر در منزل از نور آفتاب ظهر اذیت میشوید میتوانید به راحتی از روی مبل پرده ها را ببندید. تنظیم پرده بر اساس نوع آن برای پرده های هوشمند امکان پذیر است. برای پرده برقی بالارو امکان تنظیم و بالا بردن پرده وجود دارد. برای دیگر انواع پرده نیز میتوانید تنظیمات کنار رفتن پرده از وسط یا طرفین را با پرده هوشمند داشته باشید.

اما نکته مهم درباره پرده برقی هوشمند این است که شما نیاز به تعویض پرده ها ندارید. میتوانید تنها با نصب یک موتور برقی برای انواع پرده ها از این تکنولوژی بهره مند شوید. حالا حرکت چرده های شما به صورت اتوماتیک و به وسیله موتور پرده برقی انجام میشود و دیگر نیاز به حرکت دادن پرده ها با دست نیست.

کنترل های پرده هوشمند به صورت تک کانال، 5 کاناله و 16 کاناله هستند که هر کانال برای یک موتور قابل نصب و استفاده است. یعنی با یک موتور پنج کانال امکان کنترل پنج پرده با تنها یک ریموت را دارید. روش کار ریموت کنترل به این شکل است که با زدن دکمه روی آن موتور به حرکت در می آید و تسمه داخل ریل میچرخد. سپس میله متصل به تسمه حرکت میکند و پرده ها باز میشوند.

مطالعه مطالب زیر پیشنهاد میشود :

دلیل استفاده از پرده برقی

مزایای نصب پرده برقی چیست؟

انواع حرکت پرده برقی هوشمند 

پرده برقی را میتوانید بر اساس مدل پرده های خود تنظیم کنید تا باز و بست شود. اگر برای خانه و سالن پذیرایی از پرده های والور دار استفاده میکنید برای این پرده ها امکان باز شدن به دو طرف ممکن است تا در عین استفاده از این تکنولوژی، مدل و زیبایی دکور خانه را حفظ کنید.

همچنین برای پرده های بازشو به طرفین هم این امکان وجود خواهد داشت. اما نکته جالب برای نصب و استفاده از پرده برقی برای خانه هوشمند این است که نوع منحنی برای ریل نیز میتواند طراحی و ساخته شود. اگر پرده شما در کنج هلالی سقف نصب میشود میتوانید همان فرم و شکل را در پرده اتوماتیک هم حفظ کنید تا زیبایی و تکنولوژی را یکجا داشته باشید.

برای پرده های زبرا یا پرده دوبل که امکان تنظیم شب و روز دارند هوشمند سازی و تبدیل به پرده اتوماتیک شگفت انگیز و زیبا خواهد بود. زیرا تنظیم پرده در ساعت دلخواه قابل تنظیم است و شما را از حرکت دادن به وسیله زنجیرهای کنار پرده بی نیاز میکند.

استفاده و نصب پرده برقی هوشمند در سالن اجتماعات، سینما و تئاتر و سالنهای کنفرانس میتواند سهولت کنترل پرده ها و نور سالن را برای شما به همراه داشته باشد. اینروزها استفاده از این تکنولوژی در شرکت ها خصوصی و خانه های هوشمند فراگیر شده است. اگر ساکن یک خانه کوچک و کم جا هستید هم میتوانید نصب پرده اتوماتیک را در هرجای خانه داشته باشید تا کار شما برای تنظیم نور آسان شود. ریل و متعلقات پرده هوشمند جای زیادی را از شما نخواهد گرفت و نصب آن برای شما بسیار مفید و مقرون به صرفه می باشد.

مطالعه مطالب زیر پیشنهاد میشود :

انواع پرده برقی بالارو 

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند 

مزایای نصب و استفاده از پرده اتوماتیک هوشمند 

موتور پرده برقی به آسانی قابل نصب در جای مورد نظر خواهد بود.

– در صورت قطعی برق امکان باز و بست کردن پرده ها به صورت دستی وجود دارد.

– موتور هوشمند مورد استفاده بسیار کوچک است و به زیبایی و ظرافت پرده ها آسیب نمیزند.

موتور پرده برقی بی صداست و اصلا مزاحمتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

– توان موتور هوشمند بالاست و میتواند تا 100 کیلوگرم پرده را حرکت دهد.

– از موتور پرده هوشمند میتوان برای ریل های دوازده متری هم استفاده کرد.

– میتوان میله های پرده برقی را به شکل منحنی هم شکل داد و ساخت.

– از این تکنولوژی در منزل، محل کار، سالنهای همایش و … میتوان استفاده نمود.

– موتورها دارای ریموت تک کاناله و چند کاناله هستند تا بتوان در صورت لزوم چند پرده را با آنها کنترل کرد.

– برای انواع پرده هوشمند امکان نصب سنسور هم وجود دارد تا در مواقع نیاز به جای ریموت از آن استفاده کنید.

– اگر ساکن خانه هوشمند باشید میتوانید پرده ها را به سیستم هوشمند وصل کنید.

– ابن وسیله هوشمند دارای سنسور تشخیص خرابی است که در صورت عیب در موتور مانع پاره شدن و خرابی پرده ها میگردد.

– سنسور برای تشخیص نور هم میتوان برای پرده هوشمند نصب کرد تا به این وسیله نور محیط تنظیم شود.

خرید پرده برقی برای خانه های هوشمند 

اگر برای تکمیل هوشمند سازی خانه خود به دنبال جدیدترین تکنولوژی هستید، خرید پرده برقی میتواند ابن پکیج را کامل تر کند. هر لحظه و در جای ایران که بخواهید میتوانید این محصول را از پرده متین سفارش دهید. شرکت ما با سابقه و مطمئن در زمینه تولید و فروش انواع پرده اتوماتیک هوشمند آماده پذیرش و ثبت سفارشات شما می باشد. برای مشاوره و استعلام قیمت پرده برقی میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *