پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات, موتور پرده برقی

همه چیز درمورد پرده اتوماتیک

پرده متین پرده هوشمند

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

همه چیز درمورد پرده اتوماتیک

پرده اتوماتیک و موتور های برقی سیستمی است که شاید با آن آشنایی داشته باشید. اما میخواهیم همه چیز درمورد پرده اتوماتیک را در این مقاله بیشتر بررسی کنیم و بدانیم عملکرد این وسیله هوشمند چگونه می باشد.

پرده اتوماتیک را در خانه های هوشمند دیده اید و میدانییم که به وسیله ریموت کنترل یا از روی کلید و حتی توسط نرم افزار موبایل میتوان آنرا تنظیم کرد. کار با این پرده ها بسیار راحت است و علاوه بر زیبایی بسیار کار آمد می باشد. زیرا دیگر لازم نیست برای باز و بست کردن پرده ها خود را به زحمت بیاندازید و بدون نیروی دست هم باز و بست کردن آنها امکان پذیر خواهد بود.

موتور پرده اتوماتیک زمانی یک کالای لوکس محسوب میشد و به دلیل قیمت بالا تنها برای خانه های هوشمند و لوکس مورد استفاده قرار میگیرفت. اما به مرور زمان و با افزایش تولید قیمت کاهش یافت و موتورهای هوشمند جدید و با قمیت نازل وارد بازار شد.

امروزه استقاده از پرده هوشمند در بسیاری ار منازل و ادارات توانسته جایگزین پرده های قدیمی باشد و زندگی مدرن و آسان را برای تمام مردم به همراه بیاورد. پرده ها از قدیم و در همه جا و تقریبا پشت هر پنجره ای نصب میشوند تا نور و شدت گرما را تنظیم کنند. کارکرد پرده آشپزخانه هم مانند پرده های قدیمی است با این تفاوت که محدودیت های گذشته را ندارد و تنظیم نور را آسان تر کرده است.

مطالب پیشنهادی :

آیا پرده های قدیمی را می توان تبدیل به پرده هوشمند کرد؟
هوشمند سازی خانه با پرده اتوماتیک
دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

ضرورت استفاده از پرده اتوماتیک چیست ؟

همانطور که همه چیز درمورد پرده اتوماتیک را گفتیم دانستید که استفاده از پرده ها از قدیم مرسوم بوده و بیشتر برای تنظیم نور انجام میشده است. اما کاربرد این پرده ها فراتر از گذشته است و دیگر تنها به این منظور مورد استفاده قرار نمیگیرد. در خانه های امروزی پرده ها جزئی از دکوراسیون محسوب میشوند و به ویژه در خانه های هوشمند یکی از ماژول های اصلی می باشند.

البته استقاده از این محصول تنها به خانه هوشمند محدود نیست و حتی میتوانید پرده های قدیمی را به یک پرده هوشمند تبدیل کنید. هوشمند سازی برای تمام پرده ها ممکن است و حتی پرده های کلاسیک و والور دار هم میتوان به یک پرده اتوماتیک تبدیل کرد.

مزیت داشتن پرده برقی برای خانه های بزرگ این است که به راحتی و در چند ثانیه تمام پنجره ها را می پوشاند. میتوانید حتی برای چند پرده به طور همزمان از یک ریموت چند کاناله استفاده کنید. به این ترتیب تنظیم و بار و بست پرده زمان زیادی نخواهد گرفت. به ویژه در زمان خروج از منزل با تنها فشار یک دکمه همه پرده ها بسته خواهند شد.

در خانه های کوچک با چیدمان فشرده به راحتی میتوانید پرده اتوماتیک را حرکت دهید و نگران افتادن وسیله ها یا نخ کش شدن پرده نباشید. در اتاق ها با وسیله های زیاد و آشپرخانه های کوچک معمولا همیشه این مشکل وجود دارد که کمار زدن و باز کردن پرده دشوار است.

شما میتوانید هر پرده ای را برای خانه انتخاب کنید و به راحتی آنرا به یک پرده هوشمند تبدیل نمایید. پرده زبرا محدودیتی برای انتخاب پارچه یا مدل پرده ایجاد نمیکند و برای تمام پرده ها میتوان از این تکنولوژی بهره برد.

مطالب پیشنهادی :

مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک
پرده برقی هوشمند برای پنجره
پرده برقی کرکره فلزی[/vc_column_text][vc_single_image image=”4279″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][vc_column_text text_larger=”no”]

چه نوع پرده هایی را میتوان اتوماتیک کرد ؟

همه چیز درمورد پرده اتوماتیک را دانستیم و باید گفت پرده ها معمولا در دو نوع بالارو و کنار رو دوخته میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند. برای پرده های کنار رو و از وسط بازشو اکثرا ز پارچه های حریر، ساتن، تور و مخمل استفاده میشود و تقریبا تمام این پرده ها امکان تبدیل شدن به پرده زبرا را دارند.

برای همه پنجره ها از پنجره بزرگ و قدی تا پنجره کن ارتفاع و کوچک میتوان از پرده هوشمند استفاده کرد. برای پرده های کوچک و سبک از موتور برقی با توان پایین تر و برای پرده های سنگین و بزرگ تر از موتور سنگین و با قدرت 6 نیوتن بر متر استفاده میشود.

برای پرده ها با مدل های مختلف و ریل خم و مخفی هم میتوانید موتور پرده برقی را نصب کنید. برای این مدل ریل پرده میتوان از رابط استفاده کرد و حتی قدرت هم تا 90 درجه هم برای ریل پرده برقی وجود دارد.

در پرده های کنار رو تنها مدل پرده عمومی برقی نمیشود زیرا هزینه بالاتری دارد و زمان بیشتری میبرد. اما پرده های بالارو را با انواع موتور برقی میتوان تبدیل به پرده شید کرد و از آن استفاده نمود.

بیشترین استفاده از پرده بالارو در آشپرخانه های لوکس و اتاق های دوبلکس می باشد. پرده های لوکس ارتفاع زیادی دارند و برای حرکت دادن آنها باید از موتور پرده برقی با قدرت بالاتر استفاده کرد. با وجود موتور های جدید تقریبا هر پرده ای را میتوانید به یک پرده اتوماتیک و هوشمند تبدیل نمایید.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

انواع ریل پرده اتوماتیک 

ریل سیمی :

در این نوع ریل یک سیم رفت و برگشتی در طول ریل وجود دارد. در دو طرف ریل هم دو قرقره داریم که سیم روی آنها قرار میگیرد. یک قلاب آویز بر روی یم نقطه از سیم وصل میشود که با حرکت سیم میتواند پرده را هم حرکت دهد. این نوع ریل بیشتر برای پرده برقی بازشو به کنار مورد استفاده قرار میگیرد.

ریل تسمه ای و گیربکسی :

در این ریل به جای استفاده از سیم از تسمه استفاده میشود و کارکرد آن مانند یک نوار نقاله میماند. کار این ریل به صورت رفت و برگشتی است و تسمه بر روی قرقره حرکت میکند. قلاب پرده به هم آورد معروف است و با حرکت گیربکس تسمه هم حرکت کرده و پرده رومن باز و بست میشود.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

بهترین پرده اتوماتیک را از فروشگاه اینترنتی پرده متین بخواهید !

برای انتخاب و خرید بهترین پرده اتوماتیک و سفارش آن با تماس بگیرید. ما در گروه پرده متین آماده ثبت سفارشات شما عزیزان می باشد. برای استعلام قیمت و خرید با شماره های ما در تماس باشید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید