پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, مقالات

انواع مختلف پرده زبرا

پرده برقی - پرده متین

انواع مختلف پرده زبرا

پرده ها انواع مختلف و گوناگونی دارند. در ادامه ما انواع مختلف پرده زبرا و انواع پرده برقی و عملکرد آن را به نمایش گذاشته ایم با پرده متین همراه باشید و اطلاعات بیشتری در مورد پرده ها به دست بیاورید.

انواع مختلف پرده زبرا - پرده متین

عملکرد پرده برقی چگونه است؟

پرده برقی و موتورهای پرده برقی سیستمی هستند که با آنها تقریبا آشنا هستید و یا در اکثر منزل ها مشاهده کردین که پرده بصورت برقی توسط ریموت کنترل و یا از روی کلید و حتی توسط نرم افزار موبایل باز و بسته می شوند.

چقدر خوب که بدون اینکه بخواهیم به پشت مبل ها برویم تا به نخ پرده برسیم و به سختی پرده ها را باز یا بسته کنیم با یک ریموت این کارها را انجام دهیم.

موتورهای پرده برقی و ریل های آن یک زمانی کالای بسیار گرانی بود و به علت قیمت بالای آن فقط یک عده از افراد  قادر به استفاده از آن بودند.

اما امروز با وجود موتورهای جدید و مناسب  امکان این وجود دارد که همه ی افراد از پرده برقی استفاده کنند.

چرا از پرده برقی استفاده کنیم؟

از زمان های قدیم تا امروز برای همه ی پنجره ها و درب های شیشه ای خانه ها ، ادارات و فروشگاه ها و …. از پرده استفاده می شود.

در گذشته هدف استفاده از پرده فقط برای کنترل نور ورودی به داخل خانه بوده که نور آفتاب را موقع ورود به خانه کم یا زیاد کند و یا برای جلوگیری از مشخص نبودن داخل خانه از پرده استفاده میکردند.

امروزه علاوه بر اهداف قبلی در استفاده پرده ها ، از پرده های بسیار شیک به عنوان یک قسمت از دکوراسیون داخلی خانه استفاده می کنند و از چندین لایه مختلف پرده که  آستر جهت کنترل نور ، تور و حریر برای تزئین رویه پرده و …. استفاده میشود.

پرده برقی و اتوماتیک این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به دلایل که ذکر میشود همه به سمت پرده های برقی رفته اند.

1- طول پنجره ها و طول پرده ها زیاد شده و باز و بسته کردن آنها سخت می باشد بطوری که افراد از باز و بسته کردن پرده ها منصرف می شوند.

2- چیدمان مبلمان یا وسایل تزیینی در کنار پنجره ها باعث میشود دسترسی به پرده ها سخت شود بطوری که برای باز و بسته کردن پرده باید وسایل و مبلها را جابجا کرد که همین باعث می شود در بیشتر مواقع پرده ها را باز و بسته نکنند .

3- قیمت موتور پرده و ریل پرده برقی بسیار کمتر از قیمت خود پرده هاست. افراد به این نکته پی برده اند که ارزش این را دارد که پرده ای که هزینه چند میلیونی برای آن پرداخت شده برقی شود تا در استفاده از آن نیز راحت باشند. پس همان پرده ها را برقی می کنند و حتی در بعضی مواقع حاضرند از هزینه خود پرده کم کنند تا موتور و ریل برقی را جایگزین آن کنند .

انواع مختلف پرده زبرا - پرده متین
موتور ریل پرده برقی چگونه کار میکند؟

برای برقی کردن پرده ها در واقع فقط نیاز به ریل مخصوص پرده برقی و موتور پرده برقی است. موتور به ریل متصل می شود و با وصل شدن برق به موتور پرده می توان از طریق ریموت پرده ها را باز و بسته کرد و میتوانید در نقطه دلخواهتان آنرا متوقف کنید. همچنین در خانه های هوشمند پرده ها را می توانید از طریق نرم افزار خانه هوشمند و موبایل نیز کنترل کنید .

وسایلی که شما برای برقی کردن پرده هایتان نیاز دارید موتور پرده ، ریل پرده برقی و ریموت است.

پرده برقی و موتورهای پرده برقی دارای انواع مختلفی از نظر عملکرد و کیفیت و برند هستند و در اکثر مواقع هر سه مورد باید از یک برند و یا از یک شرکت باشند مثلا نمی توانید موتور برند A را به ریل برند B متصل کنید.

پس در انتخاب ریل و موتور پرده حتما به خدمات و اصالت شرکت ارائه دهنده دقت کنید چرا که اگر ریل یا موتور دچار مشکل شوند فقط همان شرکت قادر به رفع مشکل هستند پس باید گارانتی معتبری داشته باشند و خدمات قابل قبول و مطمئنی را ارائه کنند.

اگر دنبال خرید اینترنتی پرده از یک جای مطمئن هستید پرده متین با انواع مختلف پرده ها در دسترس شما است.

عملکرد پرده زبرا

پرده زبرا یکی از بهترین پرده ها با طرح کلاسیک می باشد که قابلیت رولی، کرکره ای و … را دارد. پرده زبرا و یا پرده دبل رول ترکیبی از دو نوع پرده شید رول و پرده کرکره ای است که از دو لایه موازی، با ترکیبی از تور و پارچه تشکیل شده است و می توانید با تغییر زاویه بین لایه و نوارهای میانی، نورعمودی از پرده را تغییر دهید و در حالتی که  دلخواهتان است آن را تنظیم کنید.

انواع مختلف پرده زبرا را میتوانید در پرده متین مشاهده کنید و یک خرید آنلاین پرده مطمئن داشته باشید.

 
نوع ساختار پرده زبرا

پرده زبرا از تور و پارچه ساخته شده است و به طور راه راه و مساوی و با ظرافت بسیار زیاد بافته شده اند. با بالا و پایین کردن پرده می توانید میزان نوری که وارد میشود را کنترل کنید و به راحتی استفاده مفید را از پرده زبرا ببرید.

انواع مختلف پرده زبرا و تنوع بالای رنگ و طرح آن باعث فروش بسیار زیاد آن شده است و استفاده کردن از آن در دکوراسیون داخلی نقش زیادی دارد و از جدیدترین پرده های تزئینی در بازار می باشد.

مطالب پیشنهادی:

انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه

جدیدترین مدل پرده زبرا در دنیا

مزایای پرده زبرا

 نصب راحت و آسان

* قابلیت شستشو و تمیز کزدن آسان

* داشتن تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح

* عمر و دوام بسیار بالا

* قابلین حرکت در دو حالت رولی و افقی

* با انتخاب طرح دلخواهتان میتوایند به محیط مورد نظرتان جلوه منحصر به فردی بدهید

* قابلیت استفاده در هر محیطی بدون هیچ محدودیتی

* به صرفه ترین پرده در مقابل پرده های کرکره ای دیگر

کاربرد پرده زبرا در محیط های مختلف و انواع آن

انواع مختلف پرده زبرا باعث شده این پرده را در هر محیطی بتوان استفاده کرد که شامل موارد زیر می شود :

* پرده زبرا دو مکانیزم

* پرده زبرا دوبل

پرده زبرا را همین حالا سفارش دهید!

شرکت پرده متین با داشتن اطلاعات در زمینه فروش انواع مختلف پرده زبرا و تنوع بالای انواع پرده از جمله پرده اتوماتیک ، پرده شید و … مدل ها و طرح های جدید سال را با کیفیت های بسیار بالا و قیمت های باور نکردنی در اختیار مشتریان خود میگذارد.

اگر میخواهید از قیمت پرده زبرا و انواع دیگر پرده ها اطلاع داشته باشید و یا دنبال یک فروشگاه اینترنتی پرده هستید با پرده متین در ارتباط باشید. پرده متین قیمت های بروز پرده برقی را در اختیار شما میگذارد و همچنین یک سایت مطمئن برای خرید اینترنتی پرده می باشد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید