بازار پرده, پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی

انواع پرده کرکره را بشناسید!

انواع پرده کرکره

انواع پرده کرکره را بشناسید!

در این مقاله می خواهیم شما را با انواع پرده کرکره  آشنا کنیم تا بتوانید نسبت به خرید آن تصمیم قطعی گرفته و پنجره ی منزل یا محل کارتان زیبا کنید. همه ی ما به دنبال این هستیم که بهترین پرده را برای پنجره ی منزلمان نصب کنیم بنابراین بهتر است یک مدلی را در نظر بگیرید که مناسب دکوراسیون و چیدمان منزلتان باشد.

با شناسایی انواع پرده کرکره به راحتی می توانید نوع مناسبی را انتخاب کرده و برای پنجره ی منزل یا محل کارتان نصب کنید. این مدل پرده برقی می تواند با هر نوع دکوراسیونی هارمونی جذابی را ایجاد کند پس اگر در نظر دارید یک نوع پرده که با هر دکوراسیونی هارمونی ایجاد کند را انتخاب نمایید پرده کرکره ای یک گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

شناخت کامل انواع پرده کرکره ای 

پرده کرکره فلزی :

پرده کرکره فلزی از جمله پرده های برقی پرطرفدار محسوب می شود که می تواند برای انواع پنجره ها ، انواع دکوراسیون ها ، برای محل کار و منزل بسیار مناسب باشد.

این مدل پرده کرکره ای بسیار بادوام است و اینکه می تواند میزان روشنایی و تاریکی اتاق را به طور کامل کنترل کند و یک نور بسیار خوبی را در محیط ایجاد نماید.

نحوه باز و بسته شدن این نوع پرده به شکلی است که به طور منظم جمع می شود و هیچ بهم ریختگی شما در حین باز وبسته شدن پرده مشاهده نمی کنید و اینکه این مدل پرده برقی را به صورت پرده عمودی و افقی داشته باشید.

جنس تیغه های این پرده فلز است که در رنگ های ساده و طرح دار در فروشگاه اینترنتی پرده متین وجود دارد و اینکه طرح های این محصول شامل ساده ، متالیک ، صدفی و .. است.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

پرده زبرا یک انتخاب مناسب برای پرده آشپزخانه

کاربرد پرده رومن در دکوراسیون مدرن

پرده کرکره چوبی :

پرده کرکره چوبی در رنگ های متنوعی وجود دارد و اندازه های تیغه های آن از 25 میلیمتر تا 50 میلیمتر وجود دارد که بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد تا کدام یک را انتخاب کنید.

پرده کرکره ای چوبی برای دکوراسیون های روستیک مانند که از چوب استفاده شده بسیار مناسب است و می تواند هارمونی بسیار جذابی را ایجاد کند. همچنین پرده کرکره چوبی قابلیت این را دارد که هر نوع طرحی را خواستید روی آن چاپ کنید.

در حین خرید آنلاین پرده کرکره ای بهتر است از فروشگاهی تهیه کنید که تیغه های چوبی که استفاده می کند بسیار کاربردی و مناسب باشد تا در مدت طولانی استفاده هیچ صدمه ای نبیند.

تنوع رنگ و طرح در این مدل پرده کرکره ای بسیار بالاست بهتر است دکواراسیون منزل و محل کارتان را در نظر داشته باشید تا بهترین نوع پرده کرکره چوبی را انتخاب کنید.

با خرید پرده کرکره ای فضایی مدرن ایجاد کنید!

اگر در نظر دارید فضای مدرن برای منزل و محل کارتان ایجاد کنید پیشنهاد ما به شما این است که پرده کرکره ای را انتخاب کنید. پرده کرکره با توجه به ظاهر مدرن و جذابی که دارد به راحتی می توانید فضا را بسیار شیک و مدرن نماید.

به عنوان مثال اگر دیوار های منزل یا محل کارتان رنگش سفید است بهتر است از پرده کرکره فلزی یا چوبی با همان رنگ سفید یا رنگ طوسی روشن یک فضای آرامش بخش و مدرن ایجاد کنید.

اگر هم می خواهید رنگ پرده متفاوت از رنگ دیوارها باشد بهتر است از رنگ زرد ، کرم ، سبز ، آبی و رنگ هایی که در این توناژ هستند انتخاب کنید برای اینکه ظاهری متفاوت داشته باشید هم می توانید از پرده کرکره ای طرح دار استفاده کنید.

پرده کرکره طرح دار را هم می توانید در بازار پرده متین مشاهده کنید و از طرح های آن انتخاب نمایید هم اینکه خودتان طرحی که مد نظرتان هست را انتخاب کرده و جهت نصب و راه اندازی آن اقدام کنید.

با خرید پرده کرکره ظاهری مدرن و کاملاً جذاب را برای محیط ایجاد می کنید و دیگر هم لازم نیست برای خرید پرده تمام بازار را زیر و رو کنید پرده فروشی متین اینجاست تا بهترین پرده ها را به شما عزیزان ارائه کند.

پیشنهاد مطالعه :

بهترین روش تمیز کردن پرده شید

دکوراسیون شیک به کمک پرده زبرا

خرید پرده کرکره با کیفیت بالا و قیمت مناسب

برای خرید پرده کرکره لازم نیست به صورت حضوری مغازه های پرده فروشی را دور بزنید مخصوصا در این شرایط بحرانی بهتر است از خانه بیرون نیایید و در خانه بمانید.

فروشگاه آنلاین پرده متین می تواند به عنوان بهترین گزینه جهت خرید پرده کرکره باشد چراکه هم طرح های متنوعی را خدمت شما عرضه می کند هم اینکه از مواد اولیه بسیار مرغوب ، پارچه و تیغه های با کیفیت جهت ساخت و ارائه آنها به شما مشتریان عزیز استفاده می کنیم.

جهت مشاهده ی محصولات و سفارش پرده برقی و  انواع پرده کرکره ای کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیماً از محصولات ما دیدن کنید و به صورت آنلاین از ما سفارش دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *