مقالات, انواع پرده زبرا, پرده آشپزخانه, پرده برقی, پرده زبرا, پرده های زبرا

امکانات بیشتر با خرید پرده زبرا

امکانات بیشتر با خرید پرده زبرا

امکانات بیشتر با خرید پرده زبرا

آیا شما تجربه ی امکانات بیشتر با خرید پرده زبرا را داشته اید؟ این روزها با تولید پرده های برقی و انواع مختلف آن مشتریان می توانند انتخاب های زیادی در زمان خرید پرده جدید برای خانه ی خود داشته باشند. پرده های جدید با توجه به امکاناتی هم که دارند بسیار میان افراد محبوب واقع شده اند.

یکی از انواع پرده ها که امروزه در بیشتر خانه ها از آن استفاده می شود پرده های زبرا هستند. پرده های زبرا خودش هم در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود. برای این که مطمئن شوید پرده زبرایی که خریداری می کنید کیفیت مناسبی دارد باید قبل از هر چیز از این موضوع مطمئن شوید که پرده فروشی مناسبی را برای خرید پرده زبرا انتخاب کرده اید.

همانطور که از عنوان این مقاله پیدا می باشد قرار است در این مطلب به امکاناتی که پرده های زبرا در اختیار صاحبان خود قرار می دهند اشاره کنیم. برای این که در این زمینه اطلاعات بیشتری بدست بیاورید تا بعدها در خرید پرده زبرا و اطلاعات درباره ی آن به مشکلی برنخورید در ادامه مطلب نیز ما را همراهی کنید.

تاثیر رنگ پرده زبرا بر روی دکوراسیون

همانطور که می دانید پرده زبرا از دو پارچه با رنگ های متفاوت تشکیل شده است که می تواند تاثیر بسیاری بر روی دکوراسیون شما داشته باشند. دیگر پرده ها عموما از ترکیب رنگ ها و یا تک رنگ می باشند پس انتخاب رنگ پارچه پرده برای داشتن یک دکوراسیون مناسب راحت است اما در مورد انواع پرده زبرا این موضوع صدق نمی کند.

چرا که همانطور اشاره شد پرده زبرا از دو پارچه با رنگ های متفاوت تشکیل شده است برای همین ست کردن آن را دکوراسیون خانه کار راحتی به حساب نمی آید.

برای مثال اگر در دکوراسیون خانه ی شما از رنگ های تیره مانند مشکی ، قهوه ای ، سرمه ای استفاده شده است باید پارچه پرده زبرا را در رنگ های روشن انتخاب کنید تا مطمئن شوید که نور به طور کامل به داخل خانه وارد می شود. یا گاهی اوقات کسانی که در زمینه ی دکوراسیون فعالیت دارند می گویند رنگ پارچه پرده برقی را باید با دیوارها ست کنید.

برای دیوارهای کرمی رنگ پارچه پرده تیره تر انتخاب شود بهتر است ، اگر دیوارها سبز رنگ هستند پارچه پرده یا باید سفید باشد یا سبز روشن تا جلوه بهتری را از خود به نمایش بگذارد. البته با وجود تمام این موارد باید به این نکته اشاره کنیم که انتخاب رنگ پارچه پرده های زبرا بستگی به سلیقه ی خود شما هم دارد.

اگر تمام موارد گفته شده را هم در خانه پیاده سازی نکردید جای نگرانی نیست این فقط سلیقه ی شما بوده است!

مطالب پیشنهادی:

معجزه پرده شید در بهبود چیدمان منزل

اجرای پرده شید برقی در نیاوران

ایمنی کامل با انتخاب پرده زبرا

همانطور که در بالا اشاره شد در این مقاله درباره امکانات بیشتر با خرید پرده زبرا صحبت خواهیم کرد. دومین امکانی که با خرید پرده زبرا پیدا خواهید کرد این است که می توانید به راحتی امنیت محیط موردنظر خود را تامین کنید.

همانطور که می دانید در بیشتر مواقع سارقین زمانی که مطمئن شوند در خانه حضور ندارید برای دزدی وارد می شوند به همین علت ترک کردن خانه بسیار سخت شده است!

امکانی که پرده برقی زبرا به شما می دهد این است که می توانید به پرده خانه زمان بدهید تا در زمان مشخص باز یا بسته شود! یا از راه دور کنترل کاملی بر روی پرده آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب ، اداره ، شرکت و… خود داشته باشید این امر به کمک یک اپلیکیشن انجام می شود.

در این بخش این نکته را نیز اضافه کنیم که سیستم پرده هوشمند زبرا می تواند به وای فای نصب شود در صورت شما از طریق اپلیکشین هر دستوری که به سیستم پرده بدهید اجرا می شود. با وجود باز و بسته شدن پرده حتی زمانی که شما در خانه حضور ندارید سارقین با تصور این که شما در خانه هستید از وارد شدن به خانه صرف نظر می کنند.

در همین رابطه بخوانید:

تاثیر پرده رومن در دکوراسیون منزل

پروژه پرده زبرا پلیسه

پرده زبرا و سایر امکانات آن

از دیگر امکاناتی که پرده های زبرا دارد می توان به کنترل نور اشاره کرد. کنترل نور تنها به کمک پرده زبرا امکان پذیر است چرا که از دو پرده به صورت مجزا تشکیل شده است.

زمانی که دو پارچه بر روی هم قرار داشته باشند نوری به داخل نمی تابد اما زمانی که پارچه ها بر روی هم قرار نداشته باشند نور به داخل می تابد. با انتخاب پرده زبرا می توانید نیازهای خود را به راحتی برطرف کنید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید. برای خرید این محصول به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

سفارش پرده زبرا در کیفیت بالا

برای سفارش پرده زبرا کافیست از فروشگاه آنلاین پرده فروشی متین دیدن کنید. فروشگاه پرده متین انواع پرده زبرا را با رنگ بندی و طرح های خاص به مشتریان ارائه می دهد. برای دیدن از فروشگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *