پرده برقی, مقالات

آیا پرده برقی با ریل عرضه میشود؟

آیا پرده برقی با ریل عرضه میشود؟

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”آیا پرده برقی با ریل عرضه میشود؟” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

سوال بیشتر خریدارن محصول پرده های هوشمند این است که آیا پرده برقی با ریل عرضه میشود؟

این محصول به طور ویژه به جهت لزوم نصب موتور لازم است تا روی ریل مخصوص نصب شود. مسیر و ریل پرده های برقی به آسانی قابل نصب است و به خصوص برای ساختمان های تجاری و مسکونی، مدرن یا قدیمی میتوان آنرا نصب کرد. در پرده ها با ریل طولانی باید تنها قدرت موتور را افزایش داد. از پرده های بزرگ تر و سنگین تر هم به عنوان پرده های هوشمند یا برقی میتوان استفاده کرد.

انتخاب و نصب این محصول امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد که از جمله آن امکان کنترل از راه دور آن است که میتوان از طریق تلفن های هوشمند، تبلت و برنامه های ویندوز انرا تنظیم نمود. این یک کیت و پکیج کامل است تا یک خانه هوشمند را کامل کند.

تنها لازم است تا به ارتفاع دیوار و پنجره ها دقت کنید و انرا پیش از خرید حتما تعیین نمایید. به علاوه باید ریل و قلاب ها استاندارد باشد و به طور ویژه برای پرده های شما طراحی و نصب خواهد شد.

موتور برقی دارای دو ویژگی مستقل است که با آن شما میتوانید به آسانی پرده های خود را حرکت دهید. این کار را موتور به عهده میگیرد و به وسیله ان پرده ها حرکت خواهند کرد. حتی در صورتیکه برق شما قطع باشد امکان حرکت دادن به صورت دستی هم وجود خواهد داشت. میتوانید هر نوع پرده را با موتور برقی تبدیل به یک پرده برقی نمایید. تنها کافی است که ریل تعویض شود و یک موتور برقی به آن متصل کنید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8073″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_custom_heading text=”پرده برقی با امکان کنترل از راه دور” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

همانطور که گفته شد برای پرده برقی هیچ محدودیتی در زمان کنترل وجود ندارد و تنها نیاز است تا برنامه آنرا روی گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود داشته باشید. پس از آن به راحتی میتوانید به طور مستقیم پرده را از روی دستگاه کنترل نمایید. برای باز و بست کردن پرده نیاز به نیروی دست نیست و تنها از روی ریموت یا تلفن هوشمند این کار امکان پذیر است.

حتی میتوان زمان باز و بست کردن پرده های برقی را با زمان طلوع و غروب خورسید تنظیم کرد. این کار نیاز به نصب سنسور دارد تا در زمان ورود نور و بالا آمدن خورشید پرده ها بسته شوند. یا در صورت تمایل شما بعد از ورود شما به اتاق ها پرده به کنار برود.

سیستم کنترل از راه دور در پرده ها به شما این امکان را میدهد تا چندین پرده را با هم و به صورت همزمان تنظیم نمایید. مانند یک سالن بزرگ سینما که پرده ها را هم زمان با هم کنار میزنند یا باز میکنند. میتوانید در زمان شب تمام پرده ها را ببندید.

پرده های برقی بیصدا، بدون چروک، سریع و در دسترس هستند. انواع پارچه را میتوانید برای این پرده ها داشته باشید و متناسب با دکور محل کار یا منزل خود انرا انتخاب نمایید. امکان برقی کردن برای هر پرده حتی از نوع کلاسیک هم وجود دارد تا هیچ محدودیتی را متوجه شما نکند.

شما برای نصب و استفاده از این محصول نیاز دارید تا انرا از تولید کننده معتبر خریداری کنید تا در زمان لزوم بتوانید از گارانتی و ضمانت آن استفاده نمایید. در صورت خرابی و یا نیاز به جابجایی و نصب مجدد لازم است تا با تولید کننده اصلی تماس بگیرید تا نصاب را برای شما به محل بفرستند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4409″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A09121997606|target:_blank”][vc_custom_heading text=”پرده برقی برای خانه هوشمند” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده ها نقش زیادی در دکوراسیون خانه شما دارند. به ندرت اتاقی را پیدا میکنید که درای پنجره نباشد، به جز برخی سرویس های بهداشتی. نحوه تزئین یا پوشاندن پنجره خود نقش بزرگی را در ظاهر خانه ها دارد. پرده های برقی به دکوراسیون خانه شما چیزی را اضافه میکنند زیرا تنها یک پرده نیستند. با وجود این تکنولوژی میتوانید راحت تر و زیباتر زندگی کنید.

پرده ها را میتوان در بسیاری از سبک ها و با پراچه ای متفاوت خریداری کرد که طرح های متفاوت یا ساده دارند. حتی میتوانید پرده های عمودی و یا شید را هم به پرده های برقی تبدیل کنید تا حرکت دادن انها اسان تر باشد. پرده به عنوان عایق برای پنجره شما عمل میکند و نور و سرما محافظت خواهد کرد.

زمانیکه تصمیم میگیرید برای خانه خود پرده تهیه کنید پرده برقی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. اگرچه موارد بسیار زیادی برای انتخاب پرده ها وجود دارد اما مزیت های زیادی برای این محصول شناخته شده است که خرید آنرا توجیه میکند.

مهمترین مزیت آن بهینه سازی انرژی است که با تشخیص نور میتواند تنظیم بشود. تنها با نصب سنسور نور میتواند تشخیص دهد که نور از پنجره شما وارد شود یا خیر. همچنین دیگر الزم نیست نگران آلودگی صوتی باشید زیرا کاملا بصدا کار میکند و در زمان عدم حضور شما در خانه کاملا گرما و سرما را کنترل خواهد کرد.

مزیت دیگر پرده های برقی امنیت برای خانه شماست تا در زمان نبودنتان بتوانید آنرا تنظیم کنید و خانه خالی از سکنه به نظر نیاید. اگر برای پرده ها تایمر و تنظیم وجود داشته باشد هرگز با دیدن خانه شما نخواهند فهمید که کسی در خانه هست یا نه. پس احتمال سرقت را به میزان زیادی کاهش میدهد.

مطالب پیشنهادی :

نصب پرده برقی چقدر هزینه دارد؟
هدف از نصب پرده اتوماتیک
پرده برقی شید رول[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”فروش پرده برقی را از پرده متین بخواهید!” font_container=”tag:h5|font_size:20|text_align:right|color:%23800000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

برای ضمانت محصول خریداری شده لازم است تا آنرا از تولید کننده معتبر خریداری کنید تا در زمان لازم از گارانتی و ضمانت محصول استفاده نمایید. شرکت پرده متین با سابقه و مجرب در زمینه تولید انواع پرده های هوشمند آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش پرده برقی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”3d” color=”success” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A09121997606|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید