پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده کرکره, پرده کرکره ای, پرده کرکره فلزی, پرده هوشمند, مقالات

نکات قبل از نصب پرده کرکره

نکات قبل از نصب پرده کرکره

نکات قبل از نصب پرده کرکره که باید بدانید!

نکات قبل از نصب پرده کرکره را تمام مواردش را در این مطلب به کار می بریم تا اطلاعاتی کامل در این زمینه داشته باشید. پرده کرکره ای در نظر طراحان یک پرده ی کلاسیک در عین حال مدرن است که در هر سبک دکوراسیون و ملکی قابل نصب است و می تواند به راحتی حریم شخصی بیشتری برای محل نصب شده فراهم کند.

اگر هم نیاز به نور ملایم در محیط دارید پیشنهاد میکنیم که حتما نسبت به خرید پرده کرکره ای اقدام کنید چراکه مناسب سلیقه ی شماست و می تواند بهترین نور ملایمی که در نظر دارید را در محیط ایجاد کند اگر هم احتیاج به نور نداشتید کافیست به طور کامل آن را ببندید تا هیچ رده ای از نور به داخل محیط وارد نشود و شب ها یک خواب کاملاً راحت داشته باشید. در ادامه راهنمایی های لازم را قبل از نصب به شما ارائه می دهیم که ببینید آیا این پرده برقی به کار شما می آید و می تواند نیازتان را برطرف کند؟

پرده کرکره ای برای تمام پنجره های منزل قابل نصب است!

پرده کرکره مدل های متنوعی دارد که اگر به درستی طراحی و نصب شود می تواند با هر نوع اتاقی سازگاری داشته باشد و محیط جذاب را برای تمام اتاق ها و پنجره های منزلتان ایجاد کند.

مدیر فروشگاه پرده متین می گوید که : اغلب پنجره هایی که رو به خیابان هستند استفاده از پرده کرکره می تواند خیلی زیبا به نظر برسد و حریم خصوصی و امنیت افزایش می یابد.

طراحانی در این زمینه توضیح دادند که اگر می خواهید اتاقی که معماری خاصی دارد در توجه قرار گیرد می توانید از پرده کرکره ای برای جلوه ی بیشتر معماری اتاق و کنترل نور استفاده کنید تا اتاقی به جلوه ی بهتر و نمای ظاهری جذاب داشته باشید.

اتاق نشیمن و حمام هم مکان ایده آلی برای استفاده از پرده کرکره است چراکه باعث می شود تا محیط از دید همسایگان دور بماند و زیبایی محیط فراهم شود. اگر هم می خواهید برای اتاق کودک از پرده برقی در این مدل استفاده کنید پیشنهاد میکنیم که حتما طرح مورد دلخواه خودش را روی پرده چاپ نمایید.

همچنین با استفاده از پرده کرکره ای به راحتی می توانید تاریکی محیط را فراهم کنید تا فرشته کوچولوی شما خواب راحتی را داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

انتخاب پرده کرکره برای محل کار

راهنمایی قبل از خرید پرده کرکره

نوع پرده کرکره ای را درست انتخاب کنید!

پرده کرکره انواع مختلفی دارد که می توان به پرده کرکره فلزی ، پرده چوبی اشاره کرد هرکدام از آنها هم خصوصیات مختص به خودشان دارند که براساس محیط انتخاب و نصب می شوند.

پرده کرکره در مدل چوبی در مقال اغلب خراش ها و فرو رفتگی ها در اثر ضربه ی محکم مقاومت بالایی دارد و می دانید که چوب دوام بیشتری دارد و می تواند مدت زمان زیادی مهمان خانه ی شما باشد. همچنین وزن سبک پرده چوبی هم مورد دیگری است که ایده آل اکثر افراد تبدیل شده.

البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که در حین انتخاب نوع پرده کرکره باید نسبت به نوع دکوراسیون دقت کنید تا بتوانید هماهنگی خوبی را در محیط ایجاد کنید.

پرده کرکره فلزی هم از وزن سبکی برخوردار است و اینکه برای پرده آشپزخانه و اتاق خواب ها بیشتر استفاده می شود البته بستگی به سلیقه ی افراد دارد که در کدام قسمت از منزل و محل کار از این مدل پرده کرکره استفاده کنند.

پرده کرکره مدل ها و طرح های متنوعی دارد که شما با استفاده از سلیقه و در نظر گرفتن هارمونی رنگی که در وسایل دکوراسیون منزلتان وجود دارد می توانید انتخاب نمایید.

از اینکه پرده کرکره را در مدل های متنوع در خانه یا محل کارتان به شکل پرده عمودی هم می توانید استفاده کنید قابلیت این وجود دارد که هر سلیقه ای بتواند از این مدل استفاده کنید.

از رنگ خنثی برای پرده کرکره ای استفاده کنید !

اگر نمی دانید چه رنگی برای پرده کرکره ای انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ خنثی است. رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود که می تواند با هر نوع رنگ دیوار یا ترکیب رنگی در دکوراسیون مطابقت دهید بنابراین هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

از اینکه بیشتر افراد توناژ رنگ سفید را انتخاب میکنید نظریه شان این است که می توانند با انتخاب این رنگ برای پرده های برقی از انواع مختلف رنگ برای دیوارها و دکوراسیون بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند.

بعضی از طراحان می گویند یا از رنگ خنثی استفاده کنید یا اینکه کنتراست را در محیط حفظ کنید. البته با استفاده از پرده کرکره از جنس چوب هم می توانید محیطی گرمتر برای منزل یا محل کارتان ایجاد کنید.

مطالب زیر را مطالعه کنید :

پرده رومن روشی برای معرفی خانه شما

6 نکته مهم در نصب پرده زبرا که باید بدانید!

خرید آنلاین پرده کرکره از فروشگاه آنلاین پرده متین

با توجه به توضیحات بالا و اقداماتی که قبل از نصب و خرید پرده کرکره باید انجام دهید را مطالعه کردید حالا وقت این شده با توجه به موارد بالا نسبت به خرید آنلاین پرده کرکره ای اقدام کنید.

جهت خرید پرده کرکره در مدل ها و طرح های متنوع با پرده متین در ارتباط باشید تا بهترین ها برای پنجره ی شما نصب و ارائه شود البته کیفیت مواد اولیه و جنس پارچه هایی که برای پرده کرکره منزلتان در نظر گرفته می شود در کیفیت فوق العاده بالایی است به طوریکه قابلیت کارکرد چندین سال بدون نیاز به سرویس دوره ای و تعمیری داشته باشد ، دارد.

جهت مشاهده ی محصولات و انتخاب پرده کرکره مورد نظرتان می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و از محصولات ما دیدن کنید هر کدام را خواستید به صورت آنلاین سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *