پرده برقی, پرده کرکره, پرده کرکره ای, پرده کرکره فلزی, مقالات

راهنمایی قبل از خرید پرده کرکره

راهنمایی قبل از خرید پرده کرکره

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمایی قبل از خرید پرده کرکره

راهنمایی قبل از خرید پرده کرکره به شما کمک می کند تا انتخاب درست و دقیقی داشته باشید و بعد از تهیه ی پرده مورد نظرتان ابراز پشیمانی نداشته باشید و اینکه با دکوراسیون هارمونی بسیار جذابی را برقرار کند.

پرده کرکره ای در هر مدلی که باشد به دکوراسیون منزلتان یک نمای بسیاری جذابی می دهد که برخی از مشتریان نسبت به عوض کردن دیگر پرده های منزلشان اقدام می کنند و پرده برقی در این مدل را جایگزین پرده ساده ی قبلیشان می کنند.

البته این نکته را هم بگوییم که اگر نخواستید پرده های ساده ی قدیمیتان را عوض کرده و دور بیندازید می تواند هم پرده کرکره و هم پرده ی قبلیتان را کنار هم داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را قبل از خرید پرده کرکره در مدل های متنوع به شما بدهیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مزایای خرید پرده کرکره ای

قبل از اقدام به خرید پرده هوشمند در این مدل بهتر است نسبت به مزایای آن آگاهی داشته باشید و با این موارد که در ادامه برای شما توضیح می دهیم برای خرید اقدام کنید.

مزایای پرده کرکره فراتر از ارزش زیبایی اش است که به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد داد. اما اینکه شما می خواهید پرده ساده را در کنار این مدل پرده داشته باشید مزایای آن را دو برابر می کنید.

عایق صدا و نور

پرده کرکره ای یک عایق بسیار عالی صدا و نور است یعنی از ورود سر و صدا به داخل محیط جلوگیری کرده و شما در زمان استراحتتان هیچ صدایی از بیرون اذیتتان نمی کند و در جهت جلوگیری از ورودی نور به داخل عملکرد بسیار خوبی دارد چراکه پوشش ضخیم آن موجب تاریک شدن محیط می شود این مورد برای استراحت در اتاقتان یک مورد بسیار خوب به شما می رود.

خواب شبانه ی راحتی با جلوگیری از ورود سر و صدا به وسیله ی پرده کرکره به داخل محیط داشته باشید.

کاهش هزینه های مصرف انرژی

پرده کرکره در جهت کاهش هزینه ی مصرف انرژی هم بسیار موثر است چراکه از ورود گرما ، سرما به داخل بسیار موثر است و همین موضوع موجب استفاده از کولر در درجه ی معمولی و دستگاه های گرمایشی در درجه ی پایین خواهد شد.

مطالب پیشنهادی :

اهمیت پرده شید و انتخاب آن

انتخاب پرده برقی مناسب برای خانه

[/vc_column_text][vc_single_image image=”11755″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”سفارش پرده کرکره ای” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361051|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”مراحلی که قبل از خرید پرده کرکره ای باید انجام دهید :” font_container=”tag:h4|font_size:18|text_align:right|color:%23dd0000″ use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

1) پرده کرکره مورد نظرتان را انتخاب کنید !

اگر می خواهید که آن را با پرده ساده قبلیتان ست کنید باید پرده کرکره را مطابق با همان مدل انتخاب کنید و این موضوع را هم می دانید که اگر دکوراسیونتان روستیک بود می توانید پرده چوبی انتخاب کنید تا هارمونی لازم برقرار شود.

برای انتخاب پرده کرکره ای حتما محصولات فروشگاه پرده ی مورد نظرتان را بررسی کنید یا اگر به مغازه ای مراجعه میکنید حتما بروشورش را زیر و رو کنید تا طرح مورد نظرتان را پیدا کنید. یک نکته که باید به آن دقت کنید این است که اگر پرده ی قدیمیتان طرح دار است بهتر است پرده کرکره ای را ساده انتخاب کنید تا آن طرح را خنثی کند.

اگر هم میدانید بعد از یکسال یا چند سال نقل مکان می کنید به شما پیشنهاد میکنیم از پرده کرکره با رنگ سفید برای پوشاندن پنجره های استفاده کنید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”11757″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

1) به رنگ پرده کرکره ای فکر کنید !

بعد از اینکه طرح پرده را انتخاب کردید حالا به سراغ سخت ترین مرحله انتخاب رنگ می رسیم. انتخاب یک رنگ مناسب و برقراری هارمونی با محیط یکی از سخت ترین کارها برای طراحان و افراد عادی محسوب می شود.

اگر هم میزان دید رنگیتان کم باشد که کارتان صد برابر سخت می شود حتما در حین انتخاب رنگ شخصی که تسلط کامل نسبت به این موضوع دارد را همراه خود داشته باشید.

ولی ما چند ترفند ساده را خدمتتان عرض می کنیم تا تصمیم گیری برایتان راحت تر شود و بتوانید بهترین رنگ را برای پرده برقی مورد نظرتان انتخاب کنید.

اگر می خواهید فضای روشن تر و بازتری داشته باشید بهتر است از رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید مخصوصا برای خانه های کوچک حتما این موضوع را در نظر داشته باشید.

با انتخاب رنگ متضاد با دکوراسیون فضا را جذابتر نشان می دهید در صورتی که فرد در هنگام ورود به منزل یا محل کار شما نگاهش به سمت پرده کشیده می شود.

فضای منزلتان اگر بزرگ است و می خواهید دو رنگ یا ترکیبی از طرح ها را در نظر بگیرید توصیه ی ما به شما این است که حتما رنگ پرده را روشن انتخاب کنید تا تعادل لازم ایجاد شود.

با انتخاب رنگ تیره برای پارچه پرده آشپزخانه هم موجب قرار گرفتن پنجره در معرض توجه خواهید شد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

انتخاب رنگ سفید مناسب پرده شید

خنک شدن محیط با انتخاب پرده زبرا

[/vc_column_text][vc_btn title=”از پروژه های ما دیدن کنید!” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%25be%25d8%25b1%25d9%2588%25da%2598%25d9%2587-%25d9%2587%25d8%25a7%2F|title:%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20%D9%87%D8%A7|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید پرده کرکره با کیفیت بالا

برای خرید پرده کرکره و در نظر گرفتن موارد قبل از خرید که در بالا ذکر کردیم می توانید به پرده متین مراجعه کنید. ما با در نظر گرفتن مدل ها و رنگ های متنوع ، با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه جهت ساخت پرده مورد نظر شما بهترین را خدمتتان عرضه می کنیم.

قیمت پرده کرکره با وجود درخواست شما عزیزان تنظیم خواهد شد و اینکه هر مدل که مد نظر داشته باشید بر روی پرده قابل چاپ و ارائه است پس اگر طرح یا رنگ مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید کافیست با ما مشاوران ما تماس گرفته و خواسته ی خود را اعلام کنید.

بهترین پرده کرکره ای را از ما بخواهید. پوشش پنجره ای متفاوت را با مدل های متنوع پرده برقی تجربه کنید.

منبع مطلب :

www.shutterlyfabulous.com

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده کرکره ای” style=”3d” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361051|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید