پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی

تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی انجام می شود؟ اصلا امکان انجام همچین کاری وجود دارد ؟ در جواب این سوال شما باید بگوییم که امکانش وجود دارد ولی این کار را فقط یک متخصص می تواند انجام دهد پس به این نکته دقت کنید که به هر کسی نباید این کار را واگذار کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه اینکار انجام می شود.

 

چگونه می توان پرده های قدیمی را به پرده برقی هوشمند تبدیل کرد ؟

فرقی نمی کند که پرده ی شما چگونه است می خواهد کنار رو باشد ، بالارو یا وسط بازشو باشد ، هیچ فرقی ندارد ، شرکت پرده برقی متین هر نوع پرده ای را به پرده برقی تبدیل می کند. به صورت کلی هر نوع پرده معمولی قابل تبدیل به پرده اتوماتیک را دارد.

برخی از پرده های هستند که فقط باید به صورت برقی اجرا شوند مثل انواع پرده های کنار رو یا وسط بازشو یا حتی وسط جمع شو که از پارچه های آن از جنس تور ، حریر ، مخمل که دارای سایز و وزن زیادی هستند و میله های پرده ی معمولی قابلیت نگه داشتن پرده را ندارد باید آن را به صورت پرده برقی به اجرا برسانید و دیگر سختی از بابت باز و بسته کردن پرده نخواهید داشت به راحتی آن را با کمک یک ریموت برقی باز و بسته می کند.

پرده برقی شامل را می توانید در انواع مختلف و در ابعاد و وزن های مختلف به اجرا در آورید بدون اینکه نگران این باشید وزن پرده زیاد است یا اینکه میله پرده های معمولی قابلیت نگهداری وزن پرده را ندارند ، از زمانی که پرده برقی به بازار آمده هر نوع پرده ای که می خواهید می توانید به اجرا برسانید.

مطالب پیشنهادی : 

متعلقات پرده برقی

پرده هوشمند

موتور پرده برقی اتوماتیک

 

قیمت پرده برقی - پرده متین 02122361050

 

از مزایای داشتن پرده برقی هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اولین مزیت پرده برقی این است که موتور هوشمندی که دارد باعث می شود اول و آخر ریل را تشخیص دهد و پرده را بدون اینکه خطایی رخ دهد باز و بسته کند.

دومین مزیت پرده برقی این است که شما می توانید سرعت موتور را تغییر دهید و دور موتور را سریع یا آهسته کنید. البته بستگی به نظر خودتان دارد. این قابلیت را می توانید توسط ریموت کنترل به راحتی تنظیم کنید.

آیا پرده برقی دکوراسیون منزل را بهم میریزد؟

این سوال خیلی از مشتریان است که پرده برقی دکوراسیون منزلم را خراب می کند یا خیر ؟ در جواب این سوال باید بگوییم خیر پرده برقی به هیچ عنوان ظاهر منزل شما را بهم نمیریزد اگر هم نگران ریل و موتور برقی آن هستید که معلوم شود ، نگران نباشید چون موتور پشت پرده مخفی می شود ریل هم که مثل ریل های معمولی است. پرده برقی این امکان را به شما می دهد که چیدمان مبل خود را هر طور که می خواهید انتخاب کنید دیگر لازم نیست به دلیل دسترسی به نخ پرده برای باز و بسته کردن مجبور باشید جای مبلمان را تعویض کنید. بلکه وقتی روی کاناپه لم داده اید می توانید به راحتی با کمک ریموت پرده را باز و بسته کنید و از منظره پشت پنجره دیدن کنید.

اگر پرده برقی را زیاد باز و بسته کنیم خراب می شود ؟

هر نوع تجهیزات مکانیکی و برقی یک طول عمر مشخصی دارند نمی توان گفت که برای همیشه سالم می مانند و هیچوقت خراب نمی شوند. اما پرده برقی معمولاً طول عمر بالایی نسبت به پرده های معمولی دارد ، چون پرده ها معمولی وقتی با دست باز و بسته می شود ممکن است زمانی که محکم آن را می کشیم پرده پاره شود یا میله کج شود پس می توان نتیجه گرفت که طول عمر کمتری دارند ولی پرده برقی تسمه بسیار محکمی دارد هیچوقت پاره نمی شود و شما لازم نیست با دست آن را باز و بسته کنید ، ریموت کنترل این کار را برای شما انجام می دهد.

نتیجه ای که می توانیم بگیریم این است که پرده برقی برای هر خانه لوکس و امروزی جزء تجهیزات مهم به حساب می آید و دکوراسیون منزل شما را جذابتر از آن چه که فکرش را بکنید نمایش می دهد اینکه افرادی که یکبار از پرده برقی استفاده کنند دیگر حاضر نیستند دوباره پرده قدیمی استفاده کنند چون سهولت در باز و بسته کردن و اینکه طول عمر بالای آن در نظر مشتریان مهمترین نکات در یک پرده است و به همین دلیل دارای محبوبیت زیادی است.

 

تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی-پرده برقی متین

 

پرده برقی چه فایده ای دارد ؟

وقتی بتوانید پرده را با ریموت یا موبایل باز و بسته کنید فواید زیادی دارد به طور مثال : آخر شب ها بدون اینکه از تخت خوابتان بلند شوید می توانید به راحتی پرده را ببنید و راحت بخوابید و اینکه اول صبح ها همانطور که از خواب بیدار شده اید و در تخت دراز کشیده اید به راحتی می توانید پرده را باز کنید و از نور خورشید لذت ببرید.

همچنین اجرای پرده برقی برای خانه های دوبلکس ، تریپلکس بسیار مناسب است ، چون دیگری نیازی نیست شما کلی پله را پایین و بالا بروید تا پرده ها را بکشید یا باز کنید به راحتی با ریموت پرده های را می توانید بکشید تا آفتاب مبل ها و فروشتان را خراب نکند.

مطالب پر بازدید : 

انواع مدلهای پرده برقی

اجزای اصلی پرده برقی

نمیدانید از کجا پرده برقی سفارش دهید؟

شرکت های متعددی در این زمینه در حال فعالیت هستند ولی اینکه کدام یک بهترین هستند و می توان روی آنها حساب کرد که بهترین پرده برقی را به ما عرضه کنند مسئله ی مهمی است. شرکت پرده برقی متین با سابقه ی طولانی که دارد با توجه به ابزار آلات و تجهیزاتی که استفاده می کند می تواند بهترین پرده برقی را خدمت شما عرضه کند.

شرکت ما رضایت مشتری جزء اولویت ها محسوب می شود ، پس پرده برقی را می توانید از شرکت ما سفارش دهید.

Related Posts

2 thoughts on “تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی

  1. شهرام گفت:

    چقدر خوبه که میشه پرده قدیمی و به پرده برقی تبدیل کرد ، حتما این کار را انجام میدم.

  2. فرهاد گفت:

    فکر کردیم پرده برقی کلا یه سیستم هست با پرده مخصوص چه خوب که میشه پرده خودمون را هوشمند کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *